Postitused: 3,019
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
57
nuuh selle 7 atiga võib ta hakkata liiva küll liigutama, kuid sel puhul ka aeglaselt ja täis toruga. ja sellistel tingimustel on kasutegur 0 ning liivakulu ülisuur.
Liivaprits töötab nagu tsiklikarpa - bensu asemel on lihtsalt liiv.
Ehk siis tekitatakse hõrendus ning \"liivaämbrist\" hakkab torusse liiva imenduma, mis lendab siis torust koos ülejäänud õhuga suht kiiresti välja.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 631
Teemad: 84
Liitus: Aug 2002
Maine:
1
Tegelikult on vist küll tunduvalt lihtsam ja vähem vaeva nõudev leida see 300-400 kr ja osta poest omale see liivaprits v. püstol. Ikkagi kindlapeale minek.
Üritan siia nüüd lisada ka algelise joonistuse oma liivapritsi tööpõhimõttest. Selline lahendus täitsa töötab ja just sellisel põhimõttel nagu eelkirjutanu ütles. Kompressorist tulev tugev õhuvool läheb püstolist otse läbi ja tekitab sellesse liivatorusse hõrenduse, mistõttu imeb õhk liiva endaga kaasa.
Omadest kogemustest lisaks veel seda,et oleks hea kui kompreesoril oleks ka veefilter, mis väljatulevast õhust vee kinni püüab. Selle puudumisel tuleks liivapritsiga töötamiseks valida päev, mil on soe ja õhuniiskus väike. Muidu tõmbab komprssor õhuga sisse liiga palju niiskust ja varsti hakkabki pritsist tulema liivaputru.
Samuti tuleks jälgida, et liiv oleks kuiv ja sõelutud. Ise olen saanud parima tulemuse 1mm ehitusliivaga,kust suuremad tükikesed välja sõelutud. Peenema liivaga läheb liiga palju aega. Sõelumiseks sobib ideaalselt aianduskauplustes müüdav mingi taime- ja puudevõrk,millel umbes 1mm augud.
Kui aga vaja puhastada alumiiniumit, siis kasutada võimalikult peent liiva, vastasel juhul jääb pind hirmus krobeline.
1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Postitused: 631
Teemad: 84
Liitus: Aug 2002
Maine:
1
Vot selline on minu liivaprits
LÜL- lüliti/päästik
ÕD- õhudüüs (minu omal vahetatav)
L- liiv tuleb sealt
LD- liivasegu düüs- peaks olema vist mingisugusest keraamilisest aines
-------------------------
LÜL ÕD LD
--------------l l-------
l L l
l l
1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Postitused: 239
Teemad: 36
Liitus: Apr 2004
Maine:
1
Kui ma hakkan seda liivapritsi ehitama poole tollilise kolmiku peale(selline millega trosid jakatakse ja jagatakse),ega siis kõik need avad suureks ei jää(kasutan muidugi ka düüse).
Mul mingi veneaegne kompressor kust saab ka 10 at-i.
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Pool tolli?????. Sellist kompressorit pole kellegil kodus, mis selle ära toidaks.
Postitused: 239
Teemad: 36
Liitus: Apr 2004
Maine:
1
selge, eks ma annan teada kui valmis saan oma pritsi, või ostan poest.........
tema selline aa kust ma saaks seda liivapritsi osta?
Postitused: 631
Teemad: 84
Liitus: Aug 2002
Maine:
1
See teema abiks:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=2855
Üldiselt võid küsida tööriistapoodidest.
1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon