25-02-2020, 23:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-02-2020, 09:56 AM ja muutjaks oli zazik.)
Nii, aeg on tänavusele Talverallile joon alla tõmmata.
Mina omalt poolt tänan kõiki osavõtjaid, pealtvaatajaid, võõrustajaid ja ka korralduses kaasa löönud inimesi. Üldse kõiki, kellele see mitte-eriti-talvine talvepäev meelde jäi ja korda läks. Minu jaoks oli see esimene kord Talveralli köögipoolel osaleda, selgeks sai see, et õppida on veel paljutki. Ei olnud enamikul korraldusmeeskonnast varasemaid kogemusi niivõrd mastaapse ürituse korraldamises ning paljud kohtunikudki said sõna otseses mõttes külma vette visatud. Ei kulgenud see üritus veatult, kuid üldjoontes saime vist vähemalt rahuldaval tasemel hakkama. Tehtud on hulk märkmeid, mida tulevikus silmas pidada ning millest õppida.
Võistlejate jaoks oli seekordne ristsõna paras pähkel. Levinuim eksimise koht oli muidugi kurikuulus KP7 ehk punamonument. Seda vastust leidsin lõunases vahekontrollis õigena vaid kahel korral. Erinevaid variante oli sinna kirjutatud väga palju, levinuimaks Mälestusmärk. Üks üsna kõrge koha saavutanud võistkond kirjutas sinna PÜHAMONUMENT. Esmapilgul lugesin selle õigeks, aga õnneks sain sabast kinni. Eks see oli koht, kus rajameistri poolt vint sai kõvasti peale keeratud. Väga paljude jaoks tekitasid segadust ka Kivikangrud, samuti Liivakell. Ka teadlikult pähklina ristsõnasse kirjutatud Kupitsa talu, varalahkunud kaasvõitleja mälestuseks ei osanud paljud leida.
Ülejäänud vead olid tavapärased, GNSTAINDU25 jäi paljudele leidmatuks, linnukorterite lugemisel võeti arvesse ka dekoreeritud telliskivi ja Maaeluareng taandati maaparanduseks. Muide, enamiku neist vigadest tegime rajakontrolli käigus ka meie, kuid kolmekordse kontrolli peale saadi igale küsimusele vähemalt üks õige vastus.
Esikohaheitluses sai lisaks juba eespoolmainitud pühamonumendile määravaks hoopis täiesti selgelt mahaloetav vastus, SÕJASUVE asemel seisis ristsõnas SÜDASUVI.
Lisakatsetel näitasid kõrget taset Ladaklubi mehed, Martin võitis 3-st lisakatsest 2, Sander oli kõigil katsetel stabiilselt teine. Kõige kiirem tagurpidiants oli Toomas Hunt, kes sai selle eest nimekaimult ka rändkarika.
Rändkarikate jagamisel otsustasime seekord lähtuda sõiduki originaalsusest. Korduvalt ja täielikult ümberehitatud GAZ-69-d, millel passijärgsest sünniaastast pärineb vaid number ja ämber, liigitusid B-klassi, vanima sõiduki auhind läks seega Lõuna-Eestisse SEVCC esindajale Ivar Raidmäele. Ühtlasi palume vabandust ka autasustamisel tekkinud nimesegaduse eest.
Tulemuste tabeli täpsustuseks: Esialgsetes, ralliõhtul avaldatud tulemustes olid stardieelsed preemiapunktid karistuspunktidest lahutatud. Lõpptulemuste tabelis seisavad nad eraldi. Seetõttu võib esmapilgul lõppjärjestus tunduda ebaloogiline. Lisaks oli esialgsetes tulemustes väike kala LK3 tulemustega, seetõttu võivad lõplikud numbrid varasematest veidi erineda.
Tänan veelkord kõiki osavõtjaid, kohtume 20. Uunikute Talverallil!
Mina omalt poolt tänan kõiki osavõtjaid, pealtvaatajaid, võõrustajaid ja ka korralduses kaasa löönud inimesi. Üldse kõiki, kellele see mitte-eriti-talvine talvepäev meelde jäi ja korda läks. Minu jaoks oli see esimene kord Talveralli köögipoolel osaleda, selgeks sai see, et õppida on veel paljutki. Ei olnud enamikul korraldusmeeskonnast varasemaid kogemusi niivõrd mastaapse ürituse korraldamises ning paljud kohtunikudki said sõna otseses mõttes külma vette visatud. Ei kulgenud see üritus veatult, kuid üldjoontes saime vist vähemalt rahuldaval tasemel hakkama. Tehtud on hulk märkmeid, mida tulevikus silmas pidada ning millest õppida.
Võistlejate jaoks oli seekordne ristsõna paras pähkel. Levinuim eksimise koht oli muidugi kurikuulus KP7 ehk punamonument. Seda vastust leidsin lõunases vahekontrollis õigena vaid kahel korral. Erinevaid variante oli sinna kirjutatud väga palju, levinuimaks Mälestusmärk. Üks üsna kõrge koha saavutanud võistkond kirjutas sinna PÜHAMONUMENT. Esmapilgul lugesin selle õigeks, aga õnneks sain sabast kinni. Eks see oli koht, kus rajameistri poolt vint sai kõvasti peale keeratud. Väga paljude jaoks tekitasid segadust ka Kivikangrud, samuti Liivakell. Ka teadlikult pähklina ristsõnasse kirjutatud Kupitsa talu, varalahkunud kaasvõitleja mälestuseks ei osanud paljud leida.
Ülejäänud vead olid tavapärased, GNSTAINDU25 jäi paljudele leidmatuks, linnukorterite lugemisel võeti arvesse ka dekoreeritud telliskivi ja Maaeluareng taandati maaparanduseks. Muide, enamiku neist vigadest tegime rajakontrolli käigus ka meie, kuid kolmekordse kontrolli peale saadi igale küsimusele vähemalt üks õige vastus.
Esikohaheitluses sai lisaks juba eespoolmainitud pühamonumendile määravaks hoopis täiesti selgelt mahaloetav vastus, SÕJASUVE asemel seisis ristsõnas SÜDASUVI.
Lisakatsetel näitasid kõrget taset Ladaklubi mehed, Martin võitis 3-st lisakatsest 2, Sander oli kõigil katsetel stabiilselt teine. Kõige kiirem tagurpidiants oli Toomas Hunt, kes sai selle eest nimekaimult ka rändkarika.
Rändkarikate jagamisel otsustasime seekord lähtuda sõiduki originaalsusest. Korduvalt ja täielikult ümberehitatud GAZ-69-d, millel passijärgsest sünniaastast pärineb vaid number ja ämber, liigitusid B-klassi, vanima sõiduki auhind läks seega Lõuna-Eestisse SEVCC esindajale Ivar Raidmäele. Ühtlasi palume vabandust ka autasustamisel tekkinud nimesegaduse eest.
Tulemuste tabeli täpsustuseks: Esialgsetes, ralliõhtul avaldatud tulemustes olid stardieelsed preemiapunktid karistuspunktidest lahutatud. Lõpptulemuste tabelis seisavad nad eraldi. Seetõttu võib esmapilgul lõppjärjestus tunduda ebaloogiline. Lisaks oli esialgsetes tulemustes väike kala LK3 tulemustega, seetõttu võivad lõplikud numbrid varasematest veidi erineda.
Tänan veelkord kõiki osavõtjaid, kohtume 20. Uunikute Talverallil!