28-02-2020, 22:36 PM
Lauri, tead sa mōnda konkreetset müüjat soovitada, nt sellele MB mootorile?
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
(28-02-2020, 22:41 PM)huvi5 Kirjutas: Asendusmootori valikul tuleks eelkõige vaadata, et dünaamika väga erinev või kehvem pole kui originaali. Pigem võimsam. Palju sellel originaalil kilowatte ja hobuseid on?Originaal on 6,6 liitrine, 92kw.
(29-02-2020, 10:12 AM)huvi5 Kirjutas: Vene ratsionaliseerijad kasutavad laialt MAN 0824 mootorit erineval tehnikal, kahjuks ei leidnud pöördemomendi graafikut.D0824Mul on pakkuda cumminsi mootor koos kastiga 6 silindrit + turbo . On peal SISU veokal. Ka väga lihtne ja ilma elektroonikata mootor.
(03-03-2020, 11:08 AM)saarrand Kirjutas: Praeguseks on asjalood niipalju edasi arenenud, et tekkis võimalus hankida üks komplektne, aga mäda põhjaga heeder. Kuna mul juba üks suhteliselt perfektses korras heedri põhi koos vikati ja kaksikteoga on olemas, siis on praegune plaan teha sellest mädast heedrist ja minu olemasolevast üks korralik heeder ka. See tähendab seda, et hetke seisuga liigun kindlalt selles suunas, et sellel hooajal saab viisakalt juba tööd teha. Loodame, et oma sõnu süüa vaja pole Kellel vaja Fortschritti mingit osa, siis aprilli esimesel või teisel nädalal lähen taaskord Fortschritti paradiisi kaubareisile Leetu, saan ehk ühes võtta miskit, kui vaja.Lisaks pakutud cumminsile on olemas ka üks väiksem MAN mootor 6 silindrit umbes 100kw
Aafrikasse veokeid ostvate kodanike kontakte on kellelgi jagada? Seal liigub ka mootorieid ehk...
(04-03-2020, 21:32 PM)ottts Kirjutas: Kas 6.6l ja 92 kW asemele see Sisu Cummins vähe liig pole? See oli ju L10 (10 liitrine).10 liitrine on selgelt liiast jah. Selle poole ei pürgigi On kellelgi pakkuda seda 5,9 liitrist ridapumbaga isendit?
5.9-ne (ehk siis 6BT) võiks ju enam vähem paras olla. Neid peetakse üsna kuulikindlaks ka. Eriti P-pumbaga (rivipump) variante.
saarrand Kirjutas:ottts Kirjutas:Kas 6.6l ja 92 kW asemele see Sisu Cummins vähe liig pole? See oli ju L10 (10 liitrine).10 liitrine on selgelt liiast jah. Selle poole ei pürgigi On kellelgi pakkuda seda 5,9 liitrist ridapumbaga isendit?
5.9-ne (ehk siis 6BT) võiks ju enam vähem paras olla. Neid peetakse üsna kuulikindlaks ka. Eriti P-pumbaga (rivipump) variante.
(29-06-2020, 10:52 AM)v6sa Kirjutas: Kiidan päeviku pidamise eest. Nonde masinate kohta on vähe teadmist liikvel.Info hankimine on tõesti üsna raske. Vähemalt kodumaalt. Ja seda on samuti näha, et eelnevad hooldemehed on olnud väga väga laisad või lihtsalt ei ole masina eluiga huvitanud. Enamus asju on kulunud viimase piirini või pisut rohkemgi. Remont on tehtud reeglina üle perse jnejne. Aga positiivne on see, et nö raud on kõva ,metallil on paksust ja mis peamine: miskipärast ei roosteta nendel masinatel asjad kinni (ei võllidele rihmarattad ega poldid mutrid). Poldid mutrid on muidugi tsingitud ja see tsingi kiht tundub üsna paks olema.
Sest ka omal ajal oli vähe mehi, kes seda masinat viitsisid endale selgeks teha. Päris "niivaremonti" saksa tehnika aga ei talu. Ning eriti sama taseme kasutamist
Kas Sinu isendil andis panna vikati tera ja sõra teljed käigu otsas ühtima või toimub suunavahetus vahekohtadest? Lõikepikkus on sel vist suti üle ühe sõravahe?