26-03-2020, 23:01 PM
Pukseerimine läks õnnelikult, kõik jäid terveks ja jooksis päris hästi järgi, paar asitõendit ka:
(28-03-2020, 20:14 PM)Jahimees Kirjutas: Vaja osta autokate, endal igasugused kogemused puuduvad. Vaja läheb seda sisetingimustesse ja sportauto peale. Kõige olulisem on ilmselt katte sisemine pool, et see midagi lihvima ei hakkaks.kui sisetingimustes,siis ei hakka ju lihvima,kuna pole tuult.mina ostsin automaailmast.maksis u.25.- euri
Missugune täpsemalt osta ja kuskohast?
(28-03-2020, 18:08 PM)Külahull Kirjutas: Küsimus suuremale ringile.
Kuna erinevad tehnoloogiad on arenenud viimasel ajal päris jõudsalt, võrreldes kasvõi 50a taguse ajaga, siis küsimus raami (Gaz 69) värvimise kohta. Olen aeg-ajalt kasutanud pulbervärvi teenuseid. Pind jääb oluliselt kõvem kui tavalise värvi puhul ja koos (tsink)krundiga oleks asi ilmselt igavene. Kas kellelgi on infot, et miks raami värvimine pulbervärvis ei oleks hea idee? Visuaalselt pole värvipinnal vahet tavalise polüuretaanvärviga.
(28-03-2020, 18:08 PM)Külahull Kirjutas: Olen aeg-ajalt kasutanud pulbervärvi teenuseid. Pind jääb oluliselt kõvem kui tavalise värvi puhul ja koos (tsink)krundiga oleks asi ilmselt igavene.kas pulbervärvi alla saab tõesti muud värvikihti jätta? Pulbri tehnoloogia sisaldab ju detaili kuumutamist ca 300 kraadini. Kui alloleva värvi tootja ei ole just värvi stabiilsust sellistel temperatuuridel lubanud, on mu silmis tegu julge eksperimendiga, mida ma isiklikult ei korraldaks. Tsink-krundid on loogiliselt küll kuumakindlad, aga kas ikka päris nii kindlad?
(29-03-2020, 12:18 PM)13piisab Kirjutas:Loe seda nii: Pulber-tsink-krunt.(28-03-2020, 18:08 PM)Külahull Kirjutas: Olen aeg-ajalt kasutanud pulbervärvi teenuseid. Pind jääb oluliselt kõvem kui tavalise värvi puhul ja koos (tsink)krundiga oleks asi ilmselt igavene.kas pulbervärvi alla saab tõesti muud värvikihti jätta? Pulbri tehnoloogia sisaldab ju detaili kuumutamist ca 300 kraadini. Kui alloleva värvi tootja ei ole just värvi stabiilsust sellistel temperatuuridel lubanud, on mu silmis tegu julge eksperimendiga, mida ma isiklikult ei korraldaks. Tsink-krundid on loogiliselt küll kuumakindlad, aga kas ikka päris nii kindlad?
(29-03-2020, 13:46 PM)qwerty009 Kirjutas: Loe seda nii: Pulber-tsink-krunt.Sellist järjekorda lugedes puudub tsingil mõte - töötab galvaaniliselt, aga isoleeriva värvikihi peal ta seda ei tee. Teeb ainult tugevamate kihtide omavahelise nakke kehvemaks.
(29-03-2020, 15:20 PM)13piisab Kirjutas: Teeb ainult tugevamate kihtide omavahelise nakke kehvemaks.
(29-03-2020, 15:20 PM)13piisab Kirjutas:Pulberkrunt mis sisaldab tsingi osakesi. Nagu EPO tsinkrunt mis sisldab tsingi pulbrit.(29-03-2020, 13:46 PM)qwerty009 Kirjutas: Loe seda nii: Pulber-tsink-krunt.Sellist järjekorda lugedes puudub tsingil mõte - töötab galvaaniliselt, aga isoleeriva värvikihi peal ta seda ei tee. Teeb ainult tugevamate kihtide omavahelise nakke kehvemaks.
(28-03-2020, 18:08 PM)Külahull Kirjutas: Küsimus suuremale ringile.Kas raam peab tingimata värvitud välimusega olema nagu tehasest või lihtsalt rooste vältimine? Ükskõik millega värvid,raamil piisavalt igasuguseid urkaid ja liitekohti kuhu värv nagunii ei satu.Mina krundiks mingi kangema krundiga ära ja pärast kupataks ML-i peale,see alguses hea vedel kaup, läheb igale poole vahele.Kui ML kuivanud kihutaks veel miski bituumeni otsa,näit Dinitrol UBS,see ei lähe kivikõvaks aga samas ei võta ka saasta külge.Oma Navaral,millistel väidetavalt pidid raamid pooleks roostetama, pole mina veel isegi mingeid roostealgeid täheldanud kuigi auto peaaegu 10 aastat vana.Kui kõnealune viller hobiauto mida kasutatakse ainult suvel siis muidugi pole rooste teemaks ja eespool olevat juttu ei pea tõsiselt võtma.
Kuna erinevad tehnoloogiad on arenenud viimasel ajal päris jõudsalt, võrreldes kasvõi 50a taguse ajaga, siis küsimus raami (Gaz 69) värvimise kohta. Olen aeg-ajalt kasutanud pulbervärvi teenuseid. Pind jääb oluliselt kõvem kui tavalise värvi puhul ja koos (tsink)krundiga oleks asi ilmselt igavene. Kas kellelgi on infot, et miks raami värvimine pulbervärvis ei oleks hea idee? Visuaalselt pole värvipinnal vahet tavalise polüuretaanvärviga.
(29-03-2020, 21:16 PM)Külahull Kirjutas: ... sest pind jääb oluliselt kõvem kui tavalise värvi puhul. Ma olen lihtsalt hullult laisk inimene ega viitsi sama asja kunagi tulevikus tegema hakata enam. ...Niipalju kui ma ühe kõrvaga kuulnud olen, on pulbervärv küll kõva aga habras, st kardab teravat lööki ja annab siis kildu. Seega võiks karta, et raam saam ju kiviklibuga pihta ja võib neist kohtadest rooste minna ... ärge väga kõvasti lööge, kes pulbriga rohkem kokku on puutunud.
Peab seedima asja veel, kuid ilmselt suuremaid vastuväiteid ei ole, et miks see loll mõte oleks.
(29-03-2020, 16:01 PM)qwerty009 Kirjutas:Selge - alles nüüd oskan õigesti lugeda. Tsingiga pulberkrundi olemasolu oli mu eest hästi hoitud saladus ja sain valesti aru - et eraldi kihtidena pulbervärv all ja (tavaline) tsink-krunt sellel.(29-03-2020, 15:20 PM)13piisab Kirjutas:Pulberkrunt mis sisaldab tsingi osakesi. Nagu EPO tsinkrunt mis sisldab tsingi pulbrit.(29-03-2020, 13:46 PM)qwerty009 Kirjutas: Loe seda nii: Pulber-tsink-krunt.Sellist järjekorda lugedes puudub tsingil mõte - töötab galvaaniliselt, aga isoleeriva värvikihi peal ta seda ei tee. Teeb ainult tugevamate kihtide omavahelise nakke kehvemaks.
(29-03-2020, 22:06 PM)honkomees Kirjutas:(29-03-2020, 21:16 PM)Külahull Kirjutas: ... sest pind jääb oluliselt kõvem kui tavalise värvi puhul. Ma olen lihtsalt hullult laisk inimene ega viitsi sama asja kunagi tulevikus tegema hakata enam. ...Niipalju kui ma ühe kõrvaga kuulnud olen, on pulbervärv küll kõva aga habras, st kardab teravat lööki ja annab siis kildu. Seega võiks karta, et raam saam ju kiviklibuga pihta ja võib neist kohtadest rooste minna ... ärge väga kõvasti lööge, kes pulbriga rohkem kokku on puutunud.
Peab seedima asja veel, kuid ilmselt suuremaid vastuväiteid ei ole, et miks see loll mõte oleks.