Tänan härraseid asjalike mõtteavalduste eest!
Ühtlasi vabandan, et siin juba jutuks olnud pindalavaidluse taaskäivitasin. Nii ehk naa tuleb asi alla 20m2, selle dikteerib olemasoleva katusepleki pikkus (ja suuremat "punkrit" pole nagu vaja kah). Niigi tuleb ühte karbi mõõtu 20 cm vähemaks võtta, sest esimese hooga unustasin papa Pythagorase õpetuse ära
(katuse kalle ehk hüpotenuus). Ma käisin ise kah muidugi lahtiste silmadega ringi ja arvestasin räästa üleulatuseks 35 cm.
Mul liikus kah mõte sinna, et valada vundamendipostid ja lattrauad sisse, oleks kindel äraproovitud värk. Samas tundub kruvitaval postijalal olema hulk eeliseid, eeskätt kiirus ja odavus. Hulk janti jääb ära: postijalad saab koju tuua tavalise sõiduautoga, seevastu segukottide jaoks peab "eritransporti" laenama, kusagilt segumasina sebima jne, hiljem ootama postide kivistumist (ajafaktor taob kuklasse).
Kui postijalgadele tehtud asi natuke mängib, on moraalselt vastuvõetav. Ehitis ju iseenesest kerge, peamine raskus saab olema sulalumi katusel, mis aga plekkkatuse "automaatika" tõttu piisava kalde korral esimesel võimalusel jalga laseb. Peaasi, et tuul putkat minema ei vii
On kellelgi nende postijalgadega sarnases kontekstis
praktilist kogemust kah? Või hakkan katsejäneseks nagu
selle teemaga
läks?