MTZ-05 ja MF-70 vs MB-1 jaMB-2 lisad

Hiina mootoritesse väga usku pole. Selle 6,5hp saaks aliexpressist ainult 67€ eest (tegelikult ühe isegi tellisin tuttavale). Muidugi siin eespool räägitakse, et vene hobune ja hiina hobune pole päris 1:1 ka. 

Endal paneb hetkel kõige rohkem neelud käima selle MB-1 mootori esiisa ehk 8hj Briggs & Stratton. See, mille venelased ebaõnnestunult kloonisid. Üks praegu saadaval inglise eBays, kahjuks ainult järeletulemisega.

https://www.ebay.co.uk/itm/BRIGGS-STRATT...SwLm1dl3bh
Vasta

(06-01-2020, 19:28 PM)Romka Kirjutas:  Endal paneb hetkel kõige rohkem neelud käima selle MB-1 mootori esiisa ehk 8hj Briggs & Stratton. See, mille venelased ebaõnnestunult kloonisid. Üks praegu saadaval inglise eBays, kahjuks ainult järeletulemisega.
Kui tõsine soov sellist antiikset BS saada, siis mul 1 selline riiulis olemas.
Ebay hinnaga võib vabalt peremeest vahetada Smile
Vasta

Ma ise hiinakat 3 mele motoplokile pannud. Ühel saab kohe 13 aastat teisel 2 aastat ja kolmandal on peal 6 aastat vana mootor. Erilisi probleeme pole olnud mitte ühegagi, ainult enda idiootsusest ära lõhutud jupid.
Vasta

(06-01-2020, 19:28 PM)Romka Kirjutas:  Hiina mootoritesse väga usku pole. Selle 6,5hp saaks aliexpressist ainult 67€ eest (tegelikult ühe isegi tellisin tuttavale).

Pole ise müügiga seotud, aga jäi silma. Briggsi puhul peaks see hind vägagi ok olema.
https://www.kuldnebors.ee/search/tooriis...ing=mootor
Vasta

(06-01-2020, 19:28 PM)Romka Kirjutas:  Hiina mootoritesse väga usku pole. Selle 6,5hp saaks aliexpressist ainult 67€ eest (tegelikult ühe isegi tellisin tuttavale). Muidugi siin eespool räägitakse, et vene hobune ja hiina hobune pole päris 1:1 ka. 
...

Pole neil hobustel viga midagi. Erinevus tuleb pöördemomendi graafikust ja pöörlemissageduse erinevusest. Ehk hiinkas tahab pöördeid saada, et jaks välja tuleks.

Kui odavat hiinlast kardad, võta usaldusväärne japs. Aga seda peab ju enamus "mõtlevaid inimesi" "jaburalt kalliks", sest 67 € eest Subarut ei saa.

Valik on teie...
Vasta

..äi põle too iinakas nii sittt midagi... ma pistse kah ühe p- läind Honda asemele Hiinaka... sai teine paar aastat korralikult tappa, kuniks ära varastati...

loll on loll olla.
Vasta

Küsimus MF-70 originaalhaagise kohta.
Mis vahenditega kinnitub juhi istmele see pehme kate?
Originaalkate olemas, iste olemas.
Vasta

(14-01-2020, 22:57 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  Küsimus MF-70 originaalhaagise kohta.
Mis vahenditega kinnitub juhi istmele see pehme kate?
Originaalkate olemas, iste olemas.

Kummiga nö istmeääre taha ei peaks kinnituma?

Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.
Vasta

(15-01-2020, 08:13 AM)Naabrivana Kirjutas:  
(14-01-2020, 22:57 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  Küsimus MF-70 originaalhaagise kohta.
Mis vahenditega kinnitub juhi istmele see pehme kate?
Originaalkate olemas, iste olemas.

Kummiga nö istmeääre taha ei peaks kinnituma?

Ise arvasin ka. Ainult et esimesel katsel ei õnnestunud seda kuidagi nii suureks venitada et peale mahuks. Segadusse ajasid samadel kohtadel avad istmekattes ja istme metallosas, et kas sealt kaudu kuidagi või?
 Selle peale algul ei tulnud et kummi asemel voolik mille sees traat. No ei veni selline asi ju. Sai traat reguleeritavaks tehtud ja peale ta läks...
Vasta

[quote pid='492733' dateline='1579119192']

Ise arvasin ka. Ainult et esimesel katsel ei õnnestunud seda kuidagi nii suureks venitada et peale mahuks. Segadusse ajasid samadel kohtadel avad istmekattes ja istme metallosas, et kas sealt kaudu kuidagi või?

[/quote]
Need augud seal istmekattes on ventilatsiooniks ja vee ära juhtimiseks Wink

Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.
Vasta

Mina panin oma MB-1 projekti seisma, las jääda nii nagu on, ei hakka ma selle mootorit vahetama ja originaalsust rikkuma. 
Aga jällegi juhuste tahtel tuli kätte hoopiski Subaru mootoriga MB-2. Selle mootor käib ikka väga mõnusalt, käivitub kergest tõmbest ning töötab väga stabiilselt. Summutist väljub praktiliselt vaid kuuma õhku. Lisaks on veel päris mitu eelist MB-1-e ees. Lenksude ehitus on tunduvalt parem, need ei paindu läbi ning kõrguse reguleerimine käib lihtsamini. Ülekandesse on lisatud nö "diffriluku vastand", ehk siis saab paremal pool lenksul olevast heeblist välja lülitada vasaku ratta veo, mõnes olukorras manööverdamine on lihtsam - ei pea jõuga lenksudest kangutama. Käikusid on 4 edasi ja 2 tagasi (MB-1-l 2+1). Tundub, et see masin sobib töö tegemiseks tunduvalt rohkem.



Plaanin nüüd mõned haakeseadmed juurde muretseda. Olen otsinud netipoode, Eesti omasid olen leidnud http://hamos.ee/minitraktor.htm ja https://www.miniagrotehnika.ee/ aga palju suurem kaubavalik ja otse netilehelt tellimise võimalus on lätlaste https://motoblok.neva.lv/kataloog/kahera...avarustus/ lehel, kus on meie jaoks eesti keel ka olemas. Sellel lehel on lisavarustuse nimistu päris pikk - alustades kartulisaputajast ja lõpetades lumelintidega. Tegingi esimese proovitellimuse, tellisin rattavõllide pikendused ja ühe haakeseadme sõrme, kusjuures ajab muigama lätlaste postikulu hind - 3€ otse pakiautomaati! Tegelikult tahaks osta veel kahekettalist rootorniidukit, sellel lätlaste lehel on hind 385€. 

[Pilt: 12_Disku_zales_plavejs_1518506444.jpg]

Veel netis tuhnides leidsin aga teise lätlaste lehe http://championbike.lv/ru/aksesuari-motoblokiem kus müüakse samasuguse välimusega rootorniidukit WEIMA nimelisele motoplokile, hind ainult 260€. Esialgu tundub, et vaid kinnitus on teise kujuga, aga selle ringitegemine pole ju mingi raketiteadus. Küsisin lätlastelt transpordi maksumust, hetkel pole veel vastust tulnud. 

[Pilt: 0003086_plavejs-kultivatoram-weima-wm900...e_300.jpeg]
Vasta

(01-02-2020, 19:16 PM)Romka Kirjutas:  [Pilt: 0003086_plavejs-kultivatoram-weima-wm900...e_300.jpeg]
Kui on soovi võin sulle selle Pihkvast ära tuua.

Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.
Vasta

Ostsin alexpressist ikkagi MB-1 tarvis selle eespool mainitud odava 6,5hj mootori ära. Vahepeal ei olnud võimalik neid tellida, aga mingi aeg tuli see Tsehhist saatmise võimalus tagasi. Seekord maksis koos saatmisega 70,52€. 
Proovisin kohe käivitada ka. Valmistusin kõige hullemaks, kuna keegi seal tagasisides kirjutas, et polnud sädetki ja veel olin näinud käivituse videot, kus katkuti ikka mitukümnend korda enne kui uus mootor käima saadi. Aga uskumatu - mu oma lubas juba teisel tõmbel ning kolmadaga juba käivitus! Käib ikka väga puhtalt ja muhedalt. Lühike jupike videot ka: 

Vasta

Mul kasutatud rootorniiduk üle. Huvi korral 5165199
Vasta

Täna võtsin MB-1 mootori vahetuse käsile. Kuna mulle meeldivad "bolt-on" lahendused, siis tellisin Lätlaste lehelt mootori aluse ja 20mm avaga rihmaseibi. 

   

Postikulu jälle vaid 3€ ning asi kohal 2 päevaga. Rihmakate veel vaja veel külge panna, selleks vaja mootori poolne jalg leiutada. 

Vasta

Rihmakatte jaoks saab orginaal hoidja vähese ehitamisega  hiinaka külge kerida. Kattele tuleb sumpaauk ka sisse lõigata.
Vasta

Küsin targematelt nõu. Tahan MB-1 nn. reduktori ära vahetada (see korpus mille sees ketid on). Sain ühe vähekasutatud tüki, mis on seisnud vist aastakümneid ja seisma jäi mootori probleemide tõttu  Kas pean korpuse lahti võtma või piisab läbi pesemisest? Ja milline määre - õli sisse panna?
Vasta

(26-03-2020, 15:38 PM)Romka Kirjutas:  Täna võtsin MB-1 mootori vahetuse käsile. Kuna mulle meeldivad "bolt-on" lahendused, siis tellisin Lätlaste lehelt mootori aluse ja 20mm avaga rihmaseibi. 



Postikulu jälle vaid 3€ ning asi kohal 2 päevaga. Rihmakate veel vaja veel külge panna, selleks vaja mootori poolne jalg leiutada. 

Tere
ma ei suuda lätlaste lehe pealt seda ühendusplaati leida - kas saaksid mind suunata?
Vasta

Varuosade lehe lõpus on teiste hulgas MB2 varuosade kataloog pdf kujul, sealt saad varuosakoodi. Saadad siis neile emaili. Kõige lihtsam ongi kohe saata tellimuse email, kuhu paned oma varuosakoodid ritta, oma Omniva pakiautomaadi andmed ja nad siis saadavad arve. Ei kulu liigset aega hinnapäringu peale, jupid seal nagunii maru odavad ja saatekulu vaid 3€

Selle mootori aluse kood on muidu 005.47.0055-01 ja maksis 15€
Vasta

Varuosade kataloog.

https://motoblok.neva.lv/public_content/...dk/mb2.pdf

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 47 külali(st)ne