Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 3)

(17-04-2020, 15:06 PM)Telc Kirjutas:  Kas ja kuidas on võimalik olemasoleva riivi liikuvad ja omavahel hõõrduvad osad mustaks saada nii, et nad mustaks jääksidki ja ülevärvitud väravat enam roosteseks ei määriks?
Uus riiv ei ole kahjuks valikutes.
EDIT: ostaks teenust, ise ei teeks.

Liivaprits, pulbervärv ja regulaarne määrimine?
Veidi ümber ehitada, et üks hõõrduvatest osadest oleks plast?

Värvi parem aed pruuniks.

lihtsam oleks ikkagi riiv ära vahetada.nt. roostavaba teras.ei pea mängima lihvimise,kruntimise,värvimise,tsinkimise jm. taolisega

misiganes pinnakatte kulutab tuules lõgisev ja ka avamise hõõrdumine pikapeale ikka ära. Nagu tõnn viitas, siis pehmendus on abiks.
Kui pritsimiskoht ka pulbervärvib (mitmed seda teevad), siis prits + pulber = mugav.
Natuke rohkem mässamist: kuumtsink alla (kui selle kilokesega jutule võetakse) ja roostemuundur + värv peale. Käib ka tavaline ehituspoe "anti rust" paksude kihtidena peale ladudes ja uuendad seda, kui ära kulub.
...või kui pintsliga on oht, et ei saa kõikjale ligi, siis autovärvid on abiks.

ma eelistaks koduse pintsli-värvina "seda, millel on sepisaia pilt peal". Saksapärase etiketiga. Lätlaste Rilakiga ma nii paksu kihti ei saanud ja nt maalrite eel ühe kihiga kaetud garaazikatust hoidev IPE-tala näitas kipskrohvi järel edasise roostetamise võimet. Kuigi sellest krohvist tuli sisse palju niiskust, siis hea välisvärviga ei peaks ikka nii juhtuma Smile
(Hammeritet pole proovinud)

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"

(17-04-2020, 10:51 AM)oltsberg Kirjutas:  ...
Aga millised taevased- või põrguväed sunnivad imitoru katki minema? ...

Vibratsioon ja korrosioon heas koostöös ühise vaenale  - kasutaja vastu.

kas "kuumaks ja õlisse" sisteem ei kõlba?

(17-04-2020, 20:26 PM)diesel Kirjutas:  kas "kuumaks ja õlisse" sisteem ei kõlba?

kui siin mõni sepp on, kes teab kui kuumaks siis aga palun

Sepp ei ole, aga nii paljut on vanadelt oskajatelt meelde jäänud, et säravpunaseks, siis võtad ahjust välja või ääsilt maha, lased jahtuda kuniks raud omandab peni munni lilla värvuse ning ongi õige aeg õlisse kastmiseks.

mina ka sepp pole. kooliajal meil seletati, et raud vaja nii soojaks ajada, et pimedas toas napilt paistma hakkab ja siis õlisse.
praegu juutuubis vaatsi ja kodanikud lasevad natuke gaasipitsiga lämmiks ja kärab küll.
võimalik, et eri temperatuurid annavad erinevate omadustega tulemuse.
küllap koogelmoogel teab ka vastust. või mõni oskaja sepp kirjutab siia teemasse.

(17-04-2020, 22:28 PM)diesel Kirjutas:  mina ka sepp pole. kooliajal meil seletati, et raud vaja nii soojaks ajada, et pimedas toas napilt paistma hakkab ja siis õlisse.
praegu juutuubis vaatsi ja kodanikud lasevad natuke gaasipitsiga lämmiks ja kärab küll.
võimalik, et eri temperatuurid annavad erinevate omadustega tulemuse.
küllap koogelmoogel teab ka vastust. või mõni oskaja sepp kirjutab siia teemasse.
Tõsi ta on jah.   Õige Sepp ei lobise ja VALIB endale selli, keda õpetama hakkab. Teistele "seppadele" piisab ju Youtuubest ,kus näed, et raud käsi kõrvetab ja paar super väljendit juurde ja ongi TASUTA õpikursus käes.
Parimat h2rra

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA

(17-04-2020, 20:26 PM)diesel Kirjutas:  kas "kuumaks ja õlisse" sisteem ei kõlba?
Sest see ei kesta.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"

(17-04-2020, 22:09 PM)Telc Kirjutas:  
(17-04-2020, 20:26 PM)diesel Kirjutas:  kas "kuumaks ja õlisse" sisteem ei kõlba?

kui siin mõni sepp on, kes teab kui kuumaks siis aga palun

Madala temperatuuriga läheb lihtsalt kauem. Võrdluseks malmpanni/poti pinna taastamine- puhastan ära, ajan pliidil kuumaks ja määrin kergelt toiduõliga kokku ja grillin tund-paar 250 kraadi juures. Liigne õli voolab ise kuumast peast maha ja ülejäänud moodustab ilusa musta kihi poti/panni pinnale. Kui kuskilt enam ei läigi, on valmis. Kes keelab sama mõne teise viguriga teha?
Alternatiivina võiks kaaluda aia ülevärvimist näiteks lillaks. Keegi ei paneks siis neid roostejälgi tähele.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.

Kuna huumorimeelt mul pole, siis ei saagi praegu aru, kas on naljateema või mitte. Aga kuigi olen loomult pessimist, lööb ka vahel optimismi sekka, seepärast pakun ka siia veel musta kroomi variandi otsa!
Car 

Küsimus siis autoremondi kohta, äkki keegi oskab vastata? Autoks Kia ceed 2007, töökojast öeldi et vahetust vajavad: esimesed mõlema poole tugilaagrid, sisemised rooliotsad, vasak rattalaager, esimesed ja tagumised piduriklotsid, esimesed stabika kondid, taga vasak õõtshoova välimine puks. Koos varuosade ja tööga pidi minema 500eur ja natuke peale. On see mõistlik hind?

(18-04-2020, 13:02 PM)thecreator01 Kirjutas:  Küsimus siis autoremondi kohta, äkki keegi oskab vastata? Autoks Kia ceed 2007, töökojast öeldi et vahetust vajavad: esimesed mõlema poole tugilaagrid, sisemised rooliotsad, vasak rattalaager, esimesed ja tagumised piduriklotsid, esimesed stabika kondid, taga vasak õõtshoova välimine puks. Koos varuosade ja tööga pidi minema 500eur ja natuke peale. On see mõistlik hind?
On see võtmed kätte lahendus või peab pärast ise sildu reguleerima minema ja palju sellest summast varuosad maksavad?
Niimoodi ei hakka keegi midagi mõistlikku pakkuma ja vaevalt ka keegi hakkab võõrale inimesele juppide hindu uurima.
Mina igatahes ei hakka.
Pealegi auto seisukord on ka näitaja, kas on hoolas inimene iga poldi mis lahti on käinud määrdega tagasi pannud või peab iga poldiga võitlema viimase keeruni.

(18-04-2020, 13:02 PM)thecreator01 Kirjutas:  Küsimus siis autoremondi kohta, äkki keegi oskab vastata? Autoks Kia ceed 2007, töökojast öeldi et vahetust vajavad: esimesed mõlema poole tugilaagrid, sisemised rooliotsad, vasak rattalaager, esimesed ja tagumised piduriklotsid, esimesed stabika kondid, taga vasak õõtshoova välimine puks. Koos varuosade ja tööga pidi minema 500eur ja natuke peale. On see mõistlik hind?
Võta mõnest teisest või kolmandast töökojast ka pakkumine saad teada.Aga minuarust tundub mõistlik sest varuosi palju,tööd ka omajagu pluss pärast sillaregull nagunii.

(18-04-2020, 13:02 PM)thecreator01 Kirjutas:  Küsimus siis autoremondi kohta, äkki keegi oskab vastata? Autoks Kia ceed 2007, töökojast öeldi et vahetust vajavad: esimesed mõlema poole tugilaagrid, sisemised rooliotsad, vasak rattalaager, esimesed ja tagumised piduriklotsid, esimesed stabika kondid, taga vasak õõtshoova välimine puks. Koos varuosade ja tööga pidi minema 500eur ja natuke peale. On see mõistlik hind?
Tunni hind 25+ aja kulu koos kohvi ja konjakiga 4-6 tundi samas kui arvestada, et tegemist kia'ga siis pigem 8-16 tundi jupid ka.... suht ok, kui töökoda kusagil narva keldris ei asu, kus garantii kehtb ainult paberil.

Juppide peale sain kokku 150 euri,ei ole võetud kõige odavamaid.Eeldasin,et esimene ratta laager,tagumise puhul pane juppidele 80 eur otsa,tööd saan ca 5-6 tundi,kogusumma mille eest mina teen oleks max 380 eur(seda juhul kui taga ratta laager esimese puhul oleks 80 võrra soodsam) VOT!
Sillaregu läheb ka juurde 35,seda mina ei paku.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983

(18-04-2020, 15:53 PM)Inri Kirjutas:  Tunni hind 25+ aja kulu koos kohvi ja konjakiga 4-6 tundi samas kui arvestada, et tegemist kia'ga siis pigem 8-16 tundi jupid ka.... suht ok, kui töökoda kusagil narva keldris ei asu, kus garantii kehtb ainult paberil.
Huvitav, mis sellel kial nii erilist on, et tööaeg 2-3 kordne on võrreldes teistega?

(18-04-2020, 16:03 PM)sugraM Kirjutas:  
(18-04-2020, 15:53 PM)Inri Kirjutas:  Tunni hind 25+ aja kulu koos kohvi ja konjakiga 4-6 tundi samas kui arvestada, et tegemist kia'ga siis pigem 8-16 tundi jupid ka.... suht ok, kui töökoda kusagil narva keldris ei asu, kus garantii kehtb ainult paberil.
Huvitav, mis sellel kial nii erilist on, et tööaeg 2-3 kordne on võrreldes teistega?
proovi korra kial/hyndai'l midagi lahti saada (ilma, et poldid pooleks ei läheks) ja siis saad aru miks tööaeg mitmekordne on. Ps: kogemused ainult kuni 7a vanade autodega.

(18-04-2020, 16:18 PM)Inri Kirjutas:  proovi korra kial/hyndai'l midagi lahti saada (ilma, et poldid pooleks ei läheks) ja siis saad aru miks tööaeg mitmekordne on. Ps: kogemused ainult kuni 7a vanade autodega.

No Kial 7 aastat garantiid, seega kui sa just Vikingus ei tööta, siis küsimus, mida sa garantiiga autol remondid? Enda naise Ceedi peale garantiid 5 aastat remontinud ja pole veel ühtegi polti puruks saanud. Vahetatud nii amordi ülemised laagrid, vedrud, roolilatt, piduriosi, õõtshargid ees, stabika kondid ja puksid. Enda Kia liiga uus, et ise seal midagi teha, va piduri sadulad käivad iga rehvivahetuse ajal maha, et klotsi siine määrida. Ainuke asi, mida ma tõesti lahti ei saanud oli summuti sukk, mille poldid olid sisuliselt ära põlenud. Sellepärast imestangi, sest ma pole küll oma teiste autodega - audi, mitsu, mazda, ford, opel jne erilist vahet tajunud.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 22 külali(st)ne