Postitused: 1,141
Teemad: 268
Liitus: Feb 2003
Maine:
9
(10-04-2020, 09:28 AM)mossepower Kirjutas: (09-04-2020, 17:50 PM)tõnn Kirjutas: ...
Allpoolt sõrme tuleb liivapaberiga veidi kolvi korrigeerida ja maha lihvida kuni saab küllalt hea.
On see nüüd õige või mitte, seda ei tea.
...
Aga miks siis puurija ise neid kolbe lõpuni ei teinud oma kogemuste ja teadmise põhjal? Kogu komplekt oli ju tema käes?
Töö tellija peab ju nüüd ise suht. tundmatus kohas vette hüppama. See "küllalt hea" on muidugi kaval etteantud hinnang, et kui ei saa piisavalt hea ja mootor kinni jookseb siis klient ju ise süüdi kuna ei teinud "piisavalt heaks". Kui liiga kiiresti või lausa kohe tirisema hakkab siis jällegi ise süüdi kuna teistpidi sai asi tehtud üle ettenähtu "liiga heaks".
Ülevalpool võttis sõna ka ksf. unicman, kes peaks küll siinne parim ja suurim jawa-spetsialist olema ning oskama kommenteerida, et kas see kolbide ise paikaajamine on tavaline tegevus ning kui jah siis kas saab seda ka esmakatsetusena tunde järgi õigesti teha.
Avalik laimamine on seadusega karistatav. Mina ei tea nendest kolbidest midagi. Ja üldse, sõita tuleb, mitte remontida
Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638, Velorex 16, 2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Postitused: 4,442
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
Küsimus taandub sellele: kas antud kolb on valmistatud standardi järgi või suvalises värkstoas.
Kui standard, siis on viga silindri puurimises. Kui kolb on jama, siis tõesti tuleb kolbi töödelda. Teada saab kolvipõhjalt mõõdetud ja silindrist mõõdetud arvude võrdlemisel, kas nende vahe on tehase lubatud piires. Kolvipõhja mõõdetakse risti kolvisõrmega, mitte piki sõrme ja ülevaltpoolt rõngaid. Võibolla ongi kolvi seelikuosa võrreldes põhjaga liialt mõõdust väljas ja tehtud suvalises värkstoas. Siis on treiali jutt õige.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 1,230
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
20
Jah, kus need kolvid pärit on või mis aegsed need on? Ega need kusagilt siinsest e-poest pärit ole?
Aga üldiselt kui keegi hakkab mulle rääkima, et viilime kolvi parajakas pärast puurimist siis nagu... päriselt või? Kunagi siin üks inimene lihvis remontkolbi ka liivapaberiga niikaua, kuni mahtus töötanud silindrisse sisse ja justkui liikus seal. Minu meelest on see kolb vist isegi riiulis veel näidiseks alles, et mis sellise käsitöö ja kolme kilomeetri sõidu järel juhtub. Kolvi sees puruks lööb siis läheb silinder samuti loojakarja, kui sinna mehise vao sisse veab, kuni selleni, et on keps kõver. Või shitemal juhul kui mõlemad kolvid korraga kino teevad - on see vänt tervelt nahkas.
Postitused: 2,702
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
Kolvid pärit Narvast, jawavaruosad.com tootjaks Tmmp
Ehk siis Hiina kolvid.
Postitused: 2,702
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
Nühin maha, ajan 100c juurde kuumaks ja kukutan läbi silindri.
Kui silindrisse kinni jääb, nühin uuesti?
Postitused: 1,230
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
20
Enne, kui sa siin kaks remonti suuremaid rõngaid haamriga silindritesse taguma hakkad, vaata seda ka, kas sul nendesse kolbidesse üldse mingeid kolvisõrmi panna on. Olen selle poe kolbe käes hoidnud, sealt kukkus sõrm see-eest vabalt läbi. Sõrm oli isegi mõõdus aga avad on isuga jämedamad.
Ja kui on soovi näha, milliseks muutub lihvpaberiga silindrisse "peensobitatud" kolb peale paari kilomeetri läbimist, võin homme kolakambrist otsida ühte sellist. Kui on soov näha kolvi purunemise järel jäädavalt rikutud silindrit näha, võin ka seda otsida. Kui on soov selle kõige tagajärjel rikutud kepsu näha, siis võib seda ka otsida, ei lennanud vist otse vanarauakonteinerisse, kuigi kindlasti keegi hakkaks siin seda õgvendama.
Miks sa neid kolbe kohe silindri järgi parajaks ei lihvinud, kui tundub see nii hea plaan olevat?
Esiteks on need kolvid ilmselt samasugused käkid nagu need, mis siia lauale kunagi toodi. Ehk, et visuaalselt sarnased aga mitte mõõtudelt ja teiseks pole see ka mingi töötegija, kes pärast soovitab oma töö lihvpaberiga parajaks teha. Mõtle selle peale nüüd natuke. Ma saan aru, et sul praegu kolmas remont sisselastud, see tähendab, et seal ülemäära palju võimalusi asja veelkord parandada pole. Ehk leiad kõigepealt kellegi käest kasvõi laenuks õiged kolvid, et näha nende olekut silindris ja siis saad edasi mõelda, mida teha. Praegu mulle tundub, et on see kõik kuidagi pole ei liha ega kala, kahjuks.. sa ju plaanid selle rattaga ikka sõitma hakata ju?
Postitused: 2,702
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
Kui 3 remont kolb sisse ei mahu siis ikka pole veel kolmandasse lastud.
Hetkel pole veel keegi arvamust avaldanud selle kohta kui paneks sisse 2 remont kolvid aga see eeldab kolbe, mida mul veel pole või head nihikut mis mul on, kuid .... ei leia hetkel.
Kartus on, et 2 remondi jaoks on see pesa liiga suur ja jääb loksuma.
Õnneks pole need mul ainsad silindrid, seekord alustasin mootori remonti sedasorti plaaniga, et teen varu mootori valmis ja siis tõstan lihtsalt ringi.
Masinal peal olev mootor töötab ilusti ja suvi nautimata ei jää.
Kui kahju millegist on, siis ainult rahast, õnneks saab seda juurde teenida.
Pole veel sõrmi kolvidesse proovinud.
Postitused: 10,746
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
129
Kolbi ei mõõdeta nihikuga! Selleks on mikromeeter.
Loe üleeelmine postitus uuesti mõttega läbi.
Postitused: 2,702
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
Tänan julgustava postituse eest.
Sa surusid jõuga kolvi silindrisse ja panid käima ning ta ise töötas end parajaks?
Sellist kooslust vist vändast ei käivita?
Postitused: 567
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
A. Palu käsiraamatus on kirjas kuidas vene motikal ilma rõngasteta kolb silindrisse peab mahtuma, kahjuks pole raamatut käepärast aga midagi sellist et liiga jämedat peab suruma, liiga peenike kukub kolksti läbi, paras pidi olema kolb mis sujuvalt raskusjõu mõjul silindrist läbi kukub või midagi sellist. Punna aegadest on mälestus et kui kolb ikka liiga tihe sai siis soojenedes paisus kinni, kehvemal juhul veel nii et kui siduri lahutamisega õigel ajal jaole ei saanud siis tõmbas tagaratta plokki ja panid külje ka veel maha. Kui on huvi siis mingi hetk saan piiblist täpselt sõnastuse järgi vaadata.
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
Tao juba see tihe kola sinna sisse tahaks,et sa oma vigadest õpid ja tahaks teada kaua kestab!
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Postitused: 2,702
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
19-12-2020, 00:02 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-12-2020, 00:03 AM ja muutjaks oli
tõnn.)
Ostsin omale 2rem Almet kolvid ning need kukuvad lopsti läbi, mõõt mis puuriti jäi siis 2 ja 3 remondi vahele.
Nihikuga möötes oleks justkui 58,60.
2 remondi max on 58,53
3 remont hakkab 58,75
Vist head nahka ei saa, kui selle mõõduga panna kokku 2rem kolvid.
Postitused: 10,746
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
129
19-12-2020, 09:29 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-12-2020, 09:31 AM ja muutjaks oli
v6sa.)
Siin foorumis ei ole hea tava panna samasse lausesse kokku sõna "nihik" ja sajandiku täpsus. Liiga lofka seade sajandiku mõõtmiseks.
Diginihik võib muidugi rõõmsalt näidata küll.
Lao olemasolevatega kokku ja naudi sõitu! Kütust ju müüakse ja võimsust tänastes mõõteskaalas sellest mootorist niikuinii ei tule.