(25-05-2020, 16:03 PM)MeelisV Kirjutas: (25-05-2020, 15:56 PM)diesel Kirjutas: (25-05-2020, 14:18 PM)s2si Kirjutas: Oskab keegi soovitada mõnda kraanaga madelauto võimalusega firmat, kes reaalselt tööd ka tahaks teha? Vaja 9,4 meetrit soojakut Tallinnas liigutada ja olen küsinud hinda üle 10 firma käest ja saanud olen 3 vastust. Ühe hind oli neljakohaline number, mis tähendab viisakalt peesse saatmist ja kaks tükki vastasi, et neil pole sellist masinat üldse. Ülejäänud ignoreerivad juba pikemat aega. Ilmselt on lihtsam toetusi korjata kui tööd teha??
ega peale arula ja sintravella muid polegi silma jäänud.
ja nemad veavad küll hea meelega ükskõik mida.
kraanaga madel on lühike ja 9,4m on nendele natuke pikk koorem enamasti on neil ju veokastid 6...7m
kraana + eraldi poolhaage lahendab olukorra
Vabandan, et ma niimoodi tsiteerin, kuid kuna oli telefoniteema ka vahel, mõtlesin, et teen nii.
Ma ise olekski esimese hooga pakkunud Sintravellat, vanad tegijad turul juba ja tehinikat peaks neil ka erinevat olema. Kord, kui Norra mingi moodulmaja juppe viisin, oli seal ka Sintravella kraana, ma küll ei oska nii huupi pakkuda, kui pikk tal see kastiosa oli, kuid arvan, et see, et tagant mingi osa üle jääb, ei tohiks probleem olla, kuna julgen arvata, et neil on ka pikkuseload olemas, et veii üle rippuva asjaga ringi sõita. Ma ei tea küll, kas Eestis on selliseid kraanaautosid, millel tagaosa väljatõmmatav on, aga näiteks Rootsis- Norras on vist küll suurem osa neist väljatõmmatava tagaosaga (ma ei tea, miks, kuid meenus kunagine Mölamaffia automaadireklaam- eemaldatava kabaosagaa
), paadivedamise varustuse ja igasugu mudruga, et ikka kõik veetud saaks, mida vähegi saab.Päris ülegabariidiliste vedudega tegeleva firmaga pole vast vaja kontakteeruda- Kaarlaid , JTH jms. Sideloaderi puhul ei oleks ma päris kindel, sest selleks peaks vast konteineril õiged kinnitused nurkades olema (võibolla ka midagi on ka siiski)- selliste vedude puhul kargas pähe OÜ Miil, kes minu teada ainult konti veab.
PS. mul ei ole eelpoolnimetatud firmadega mingit pistmist. Mis puutub ligipääsu, siis ma küll ei tea täpselt, kui kitsaste oludega tegu on, kuhu vaja sisse väänata, kuid olles kunagi mõnda aega töötanud täisraamiga treilaga (6x2, ninaga, magamiskohaga, teljevahe võis mingi 6-7 meetrit küll olla), samuti mõned aastad Norra töö peal 6x2 auto ja tahapoole nihutatud sildadega poolhaakega, julgen öelda, et poolhaage vähemalt sellisest treilast vajab poolhaage keeramiseks ikka kõvasti vähem ruumi. Palju oleneb ka, kui palju keegi nikerdada viitsiks, kuid paljud ütleks kindlasti kohe "ei saa".