Postitused: 567
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
Andke nõu, ei saa ühel autol rehvivibrast jagu - tutikad rehvid on all, rattaid on balansseritud kahes erinevas kohas kokku 3 korda, iga korraga läks paremaks kuid 100..110 juures lööb ikka vibra sisse. Rehvimeistrid kinnitavad et kolm velge on sirged, üks on veidi kõver kuid mitte niipalju et võiks vibratsiooni põhjustada. Kas väsinud amordid võiks soodustada vibratsiooni teket, ratas läheb kuidagi resonantsi? Või peaks hakkama ikkagi uusi velgi vaatama? Põrkavad rattad on 16", ennem olid autol all igivanad 15" hooaegu tasakaalustamata kaalult kergemad rattad ja nendega oli ka 120km/h rahu majas.
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
kui tuhandet või rohkemat maksta ei taha, siis reaalse pakkumise saamiseks võib ka tellida
raha eest "veoplaani koostamise". ehk siis vedaja juurest tuleb keegi ja vaatab alguse ja lõpu kohad
üle ja siis saad oluliselt mõistlikuma pakkumise. tõenäoliselt saad veo tehtud kuskil neljasaja rahaga.
Postitused: 567
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
Esiveoline Audi A4 B6, veljed on järelturu kraam, paigaldus tsentreerimisrõngastega, rummule lähevad tihedalt peale. Kuna roolis vibra tunda ei ole siis arvan et probleem on tagumiste ratastega. Tõstsin rattaid ükshaaval maast lahti, vasar püsti põrandale, vars vastu veerepinda, ratast keerutades on näha et veerepind mingi mm jagu ikka lainetab, ka ühel esirattal kust minuarvates vibra ei tule.
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Postitused: 2,062
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
42
Küllap ikka leiab tunni-ja kilomeetrihinnaga masina(d)... kui ise kogu veo ja tõstmised organiseerid. Vajalikud trossid/tropid, traavers jne. Kui auto/kraana kinni jääb, siis otsid ise traktori. Tunnihind muidugi tiksub. Kui kraana tõsta ei jõua, sest soojak 1T lubatust raskem, maksad kogu sõidu kinni. Kui kellegi auto või aia ära rihib, sest tegelt ei olnud ruumi nii palju kui tellija lubas, siis maksad kulud. Kui soojaku tõsteaas puruneb, katad ise kulud. Kui maanteel soojakult roostes plekitahvel/uks/TV-pann tagasõitjale vahtimisse lendab, jälle lähed ja seletad ise jne.
Postitused: 6,888
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Kõik sillalõtkud suudavad võimendada soovimatuid vibratsioone. Suuremad rattad - suuremad mured.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 567
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
Rattad ikka sama suured, lõtkude kohta ei virisetud ülevaatusel midagi, just sai käidud
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Postitused: 10,736
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
129
Eelmise kevade wõitlus: Minerva suised rehvid 195/65R15. Kahes usaldusväärses pingis kontrollitud - null g disbalanssi. Istuvad originaalvelgedel tihedalt rummul. Veljed sirged ja poldiavad kulumata. Aga kiirusel 75-90 on räme wibra ühes rattas. Alla on vaikus, üle selle kaob üldisesse kuminasse ja plärinasse Kangoos. Liigub rattaga kaasa. Rehvis midagi tunda ei ole. Balanss püsib paigas. Ise oled loll. OK, kasutaja on nõus ja auto sõidab nendega pea 20 000. Sügisel on kõnealuses rehvis õrn mustrilainetus, aga ei midagi selget, millega minna protestima. Pool mustrit läinud.
Sel kevadel läksid uuesti alla (sel autol on üks veljejooks). Kõnealune kahtlane rehv on hetkel ees paremal ja roolis on linnakiirusel kerge jõnks sees. Maanteekiirusel on kerge kumin, aga enam mitte häirivat vibrat. Raskused on sees ja väljas 90-kraadises nurgas. Jälgin olukorda huviga.
Ehk ma esmalt asendaks varurattaga ühekaupa - nii saad üksiku pahalase kätte. Ja siis kuulaks selle tõpra korralikult üle. Poleks esimesed probleemsed rehvid.
Postitused: 6,888
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
(25-05-2020, 21:57 PM)Laurts Kirjutas: Rattad ikka sama suured, lõtkude kohta ei virisetud ülevaatusel midagi, just sai käidud
Kunagi ammu kunde auto läks puhta lõhkuma, mitte ei võdisenud ainult. Abi sai kangematest õõtsapuksidest.
V6sa peaks vist käima seal, kus rull imiteerib asfalti?
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Mul oli kunagi A6 umbes sama pull. Hakkas vaikselt just hea tee peal võdistama ja järgi ei jätnud. Baani peal suure hoo pealt tuli päris mõnus vibra sisse. Selline tunne oli, et kõik neli ratast viskavad.Konarliku teega häda midagi. Ei aidanud ka rataste ringi tõstmine ega korduv tasakaalustamine. Masinal oli ees 250K. Kõik puksimajandus veel originaal. Ülevaatusest läks ilusti läbi kuid ülevaataja märkis, et puksidel murdejooned sees.
Lasin mõlemal sillal kõik moosi ära vahetada ja rahu majas. Samade rehvidega sai kell põhja lastud ja jooksis nagu nahin. Ei mingit vibrat enam.
Nii et vedel puksimajandus ja amort kutsuvad ka anomaaliaid esile.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 650
Teemad: 91
Liitus: May 2011
Maine:
15
25-05-2020, 23:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-05-2020, 23:36 PM ja muutjaks oli
s2si.)
See soojaku vedu on ikka igasugu sõnavõtte tekitanud ja igasugu hüpoteetiliste olude kohta sõnavõtte on ka palju. Tonn 25km eest on palju minu arvates, 400-500 oleks ok. Igasugu õnnetusjuhtumite puhuks peavad olema vedajal kindlustused või saab tellija vajadusel mingi lisakindlustuse tellida ja selle kohta võiks ju kohe hinnapakkumise teha. Kitsas pööramine tähendab seda, et 8 meetrine kallur keeras ilma igasuguse probleemita seda kurvi ja isegi kui läheb pikema autoga veidi arooniaheki otsa pole ka hullu. Kuumaastik on tavaline eramaja hoov ja soojak ise ei ole peldik, mis jupphaaval teele sajaks. Hinnapakkumisi sai küsitud koos vastava pildimaterjaliga. Arulale mul polegi midagi ette heita, kui tonn siis tonn aga miks ca 80% firmasid lihtsalt ignoreerivad potentsiaalset klienti, selles on küsimus. Ei tahagi ju sendipealt migniet hinda vaid suurusjärku ja kõik olud ja parameetrid said neile ette loetud.
Osadel firmadel on kusjuures tõesti pikendatava kastiga autod. Näiteks reaalselt on Sintravella hingekirjas Volvo millel 8,4 meetrit kast koos pikendusega. Seega jääks ainult meeter üle.
Postitused: 794
Teemad: 9
Liitus: Mar 2013
Maine:
7
Äkki on rohkem õnne läbi mõne logistika firma, neil on motivatsioon olemas.
Postitused: 1,295
Teemad: 1
Liitus: Oct 2019
Maine:
24
Ma miskipärast arvan, et osad firmad ignoreerivad just seetõttu, et juba kuuldud kirjelduse põhjal on asi "keeruline" ja siis on lihtsam minna tüüpilist rada pidi ja lihtsalt mitte vastata.
Postitused: 320
Teemad: 3
Liitus: May 2012
Maine:
4
Pane facebooki gruppi "transport & veohanked". Mõni veab nö mustalt ära
Postitused: 1,268
Teemad: 25
Liitus: May 2006
Maine:
37
Soojakuveo jätkuks veel paar nüanssi, millest veo tellija pole ehk üleliia teadlik, kui igapäevaselt selles maailmas sees pole.
Esiteks tõstmine. Eeldades, et soojaku raskuskese on keskel, jääb ideaalse platsi olemasolul, st ilusal kõrvalesõitmisvõimalusel soojaku maast lahti kergitamine kraana keskmest u. 6...6,5m kaugusele. Soojaku kaaluks võtame nt 4t, sest midagi muud pole meile vist praegu öeldud, lisame sinna juurde puusalt tonni jagu tõstevahendeid (traavers pluss ketid) ning tonni jagu tambovit. 6-tonnist tõstevõimet kuue meetri kauguselt suvaline hüdrotõstuk aga ei saavuta, selle jaoks on keskmisest suuremad poisid ehk lauale jäävad ainult Arula, Sintravella ja võib-olla ka Abiveod.
Teiseks tõstmine teise nurga alt. Nii pikk asi tahab igal juhul traaversit, seda aga keskmisel tellingutõstjal niikuinii ei ole ning ühe veo pärast seda ka ei ostetaks, isegi kui kraana jaksaks. Küll aga on see ülalmainitutel niikuinii olemas, aga see on lihtsalt veel üks põhjustest, miks suvaline nurgatagune selle töö jaoks ei sobi
Kolmandaks vedu. 9,4m pikkune koorem tõstukiga sooloautol oleks seaduserikkumine ning eeldab poolhaakega vedu. See tähendab teist autot, teist juhti jne. Kui klient kirjutab suvalisse ettevõttesse, et "mul on vaja", siis tegemist ei ole lapsepõlvesõbraga, kellele võiks õnnestuda auk pähe rääkida, et "mis see paar meetrit ülemõõtu ikka on...". Nende jaoks on tegemist tööga, kus seiklusi pole vaja tühja koha pealt otsida.
Eelnevalt on võimalik klient öelnud, et "teda ei huvita, millega tõsta" ning "teda ei huvita, millega vedada". Sellisel juhul ei ole vast kõige mõistlikum ka ilma nüanssidesse minemata või neid teadmata veofirmasid siunata, et need tööd ei taha teha, sest nemad on need, keda PEAB huvitama. Iga viimne kui detail. Alates sellest, kuidas ligi saab, kuni selleni, et juhil on kaasas koormakinnitusvahendid.