26-05-2020, 11:00 AM
Aga mismoodi see soojak sinna praegusse asukohta sai, kas kukkus taevast või ehitati kohapeal? Milleks jalgratast leiutada, kasutatagu varasemaid kogemusi.
(26-05-2020, 11:00 AM)MeelisV Kirjutas: arula 42m kraana ja 8,6m kastiga auto juures oli selline graafikMulle tundub, et see Arula kast on küll pikendatav 8,6 meetrini, kuid sellises konditsioonis mõõdulindi alla sattuda pigem ei tahaks. Auto pikkus on reg andmete järgi 11,0m, millest kabiin on 2,5m, tõstuk ise kokkupakituna 1,5m ning tõstuki ja kabiini ning tõstuki ja kasti vahel ehk veel nii meetri jagu tehnoloogilist õhku. 11-2,5-1,5-1 teeb kokku kõigest kuus meetrit, aga 12m sooloauto pikkust on oluliselt lähemal kui 8,6m kasti pikkust.
https://www.arulaveod.ee/veokid?pgid=k8b...9d25ad5129
(26-05-2020, 14:51 PM)41Degree Kirjutas:mina tõin mullu arulaga rummust 9m pika furgooni omale karjakülla,seal pandi peale ja mul tõstis kõrvale maha,massi ca 3t ja oli ka pikalt üle kasti ääre.(26-05-2020, 11:00 AM)MeelisV Kirjutas: arula 42m kraana ja 8,6m kastiga auto juures oli selline graafikMulle tundub, et see Arula kast on küll pikendatav 8,6 meetrini, kuid sellises konditsioonis mõõdulindi alla sattuda pigem ei tahaks. Auto pikkus on reg andmete järgi 11,0m, millest kabiin on 2,5m, tõstuk ise kokkupakituna 1,5m ning tõstuki ja kabiini ning tõstuki ja kasti vahel ehk veel nii meetri jagu tehnoloogilist õhku. 11-2,5-1,5-1 teeb kokku kõigest kuus meetrit, aga 12m sooloauto pikkust on oluliselt lähemal kui 8,6m kasti pikkust.
https://www.arulaveod.ee/veokid?pgid=k8b...9d25ad5129
Ja ärge hakake ajama, et "saab sõita küll". Saab igasuguseid asju, aga küsimus oli, miks seda tööd ei taheta.
(26-05-2020, 15:42 PM)v6sa Kirjutas: Ja maksumus oli?mingi suurusjärk 120 äkki,auto passis ca pool tundi rummus kuna müüja pidur.auto parkis sinna kus sinagi seisid ja siis tüstis küüni ja garaazi vahele maha ja hiljem põkaga vintsisin 2m veel edasi,ragises,aga tuli läbi ploki.tropid olid alt läbi ja ilma traaversita tõstis.
Üsna võrreldav vedu peaks olema nii asja kui pikkuse mõttes. Sul veel juurdepääs üle kuumaastiku ka pika auto jaoks ebamugavalt.
(27-05-2020, 13:04 PM)tõnn Kirjutas: ...
Oleks vaja aiaposte millegiga immutada enne, kui maha panna, see tundub kõikse õigem olevat?
(26-05-2020, 17:55 PM)muska71 Kirjutas:täna tõin ohtust 6m merekonteineri ja tallhartist tellisin kraana,80 raha küsis ja maha tõstis kuumaastikul ja auto ise pidavat 20 tonni kaaluma.(26-05-2020, 15:42 PM)v6sa Kirjutas: Ja maksumus oli?mingi suurusjärk 120 äkki,auto passis ca pool tundi rummus kuna müüja pidur.auto parkis sinna kus sinagi seisid ja siis tüstis küüni ja garaazi vahele maha ja hiljem põkaga vintsisin 2m veel edasi,ragises,aga tuli läbi ploki.tropid olid alt läbi ja ilma traaversita tõstis.
Üsna võrreldav vedu peaks olema nii asja kui pikkuse mõttes. Sul veel juurdepääs üle kuumaastiku ka pika auto jaoks ebamugavalt.
(27-05-2020, 13:33 PM)v6sa Kirjutas:Maapinna piiril ja nats sügavamalt teeb aiapostid üle vedela pigiga. Lätis oli 3 kg 8.- 150 posti peale kulus ca. 1kg. Ja postid immutus vedelikuga((27-05-2020, 13:04 PM)tõnn Kirjutas: ...
Oleks vaja aiaposte millegiga immutada enne, kui maha panna, see tundub kõikse õigem olevat?
Täiesti illegaalne ja keskkonnavaenulik on seda teha kasutatud mootoriõliga. Aga kestavad hästi, kui jätta mõneks nädalaks ligunema ning maassekaevamisel jätta immutatud osa ka maa peale. Sest kõige ägedamalt järatakse maapinna all olevat 5 cm...
Kuigi loodussõbralik seenetõrjevahend on isenesest nonsenss.