Viimane KGB-lane

(18-05-2020, 03:12 AM)Mossemees Kirjutas:  Mõnes mõttes mendikas küll, aga mitte selline, millega poe tagant joodikuid kainerisse veeti, vaid selline, mis korteeži ees esimese autona sõitis. Või siis tagaotsas viimasena. Kõiksugu musta värvi autod jäid sinna vahepeale. Tagumisel autol pidanuks vist küll rohelised vilkurid olema, aga sellist pole mina oma ihusilmaga näinud. Niipalju kui mina neid nõukaajal nägema trehvasin, oli esimene auto sinise ja punase töötava vilkuriga, viimane ainult sinisega, kuigi ka autojuhist isa ütles, et pidanuks justkui rohelisega olema.

90-nendatel ei kasutatud Volgasid ei korteeži ees, ega ka taga. (Jutt käib ainult mendi värvides GAI autodest, mitte segi ajada mustade KGB julgestusautodega). Teoreetiliselt kusagil provintsis oli see ju võimalik, aga pigem mitte. Korteežis kasutati mersusid, tatraid,.. ikkagi lääne rauda, seda vist juba alates moskva olümpiast.

Sellise maalinguga mendikas nagu on peategelane, sai olla tõenäoliselt kas poliitbüroo liikme (2 saateautot), või poliitbüroo liikme kandidaadi  (üks) saateauto, mina seda korteežiks ei nimetaks. Pigem eskort.
Kui keegi leiab pildi 31-seeria GAI-värvides volgast eskort autona, siis see oleks hea leid, ühtegi pilti netist seni välja pole ujunud.

Mis puudutab vilkureid, siis  GAI eriosakonna eskort autol olid pagassis eri värvi kuplid olemas, punane, sinine ja roheline. Kas neid viitsiti alati vahetada on juba iseasi. Sama auto(juht) sõitis  tavaliselt alati sama kohta ja sama maršuuti, igal üksusel oli oma piirkond. Kes sõitis Šeremetjevo (lennujaama) vahet, see kühveldas seda vahet do paterii  zasnanii. Minu arusaamise järgi oli auto seotud maršuudiga, mitte vipiga, keda saadeti. See võis muidugi eri aegadel olla erinev.

Siin on lahe video, kuidas poisse treeniti.
Vasta

Lõpuks sai ka summutid paika. Mõnedel autodel olen näinud kahte toru tagant paistmas. Minul oli küll ainult üks. Ei oska seisukohta võtta, kas need kahetorulised on hilisem ümberehitus või oli originaalis juba sellised.
   
   
   
   
Vasta

Tasapisi hakkab looma. Täna plaanis esimesed proovisõidud.
   
Vasta

Peeglid on liigamoodsad.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

(26-05-2020, 09:55 AM)DevilDeVille Kirjutas:  Peeglid on liigamoodsad.
 Sellised seal algselt küljes olid. Võimatu selliste autode puhul öelda, kas eritellimus või hilisem ümberehitus. Igatahes paigaldatud väga hästi ja pole märgata mingit ümberehitust. Auto ju aastast 1990.
Vasta

Paistab, et peeglid on võetud mudelilt GAZ 31029, mis läks tootmisse 1991 a.
   
Vasta

Peeglid tunduvad 31105/3110 vms moderniseeritud "Volga" omad, ehk vähemalt aastast 2000.
Istuvad ümberehituseta isegi 1982a 3102 või 1985a 2410 külge, kuna ukse konstruktsioon püsis 1982-2010 sisuliselt muutumatuna.
Vasta

Kas võiks olla mõeldav, et mingil ajahetkel number N tehti tellimus ja vahetati suurel osal või kogu masinapargil peeglid "kasutatavate" vastu? Neid moodsaid kohtab organite autode piltidel kuidagi liiga tihti, et seda kokkusattumuseks pidada. Tarbimisväärtuse mõttes võiksid nad igati paremad olla, kui originaalniblakad.
Vasta

Tähelepanelik vaatleja leiab muuhulgas, et "peeglitega" pildil on ka võrdlemisi teemakohane kalender. Kahjuks kalendripildilt ei tundu selguvat, mis osakonna töötajaga tegemist on ning kas Volga on V8 või mitte...
Vasta

Proovisõidu ajal püüdsid võimuesindajad auto kinni. Ei huvitanud neid see, et isegi numbreid polnud küljes, peaasi, et ennast sai jäädvustada ...
   
Vasta

Väike video esimesest sõidust.
 https://youtu.be/g50aC8mKI-U
Vasta

videolt on näha,et politsei juba seisis ja vilkurid töötasid.nagu oleks kokku lepitud
Vasta

Kas 1/6 planeedi parimatel pintselsabadel on ka mingi referents või vähemalt mingi usutavana tunduv selgitus, miks pagassil ei ole ümmarguse ringi sees kirja GAI ja pagassi triibul kirja "militsija" ?
Ma ei tea kui kõrge on kiri peategelase uksel, aga videost vaadates on ilmselgelt siin tähe kõrgusega üle pingutatud. See, et kasutatud on vale šrifti, ei ole üllatus, sest enamus replikaid tehakse täna vale šriftiga, kuna kopitakse juba varem valesti tehtut. Aga tähe suuruse oleks võinud ikka õige teha. Küsimus ei ole siin ju meeldimises või mittemeeldimises, vaid selles, et miks teha valesti kui võib ka õieti teha, hind ju sama.. Siin teemas need mõõdud ju kenasti olemas.

Küsitav on ka see raam seal katusel. Arusaadav, et katusesse avade tegemine on pöördumatu protsess ja neid sinna nagu teha ei tihkaks, aga ei ole nagu loogiline, et mustal KGB Volgal olid potid katusel ilma raamita, siis miks peaks 1990 GAI miilitsa Daganjalkal potid raami peal olema ? Kui vaadata Gosti, siis 69 aastal on raami peal ja alates 75 juba ilma. Siin joondun gaz24 gosti järgi, sest 31 seeriat gost ei kajasta.
Vasta

Vägev ikka nagu alati,aga miks see uks nagu lauda oma kinni peab käima?

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

(27-05-2020, 19:42 PM)hundu615 Kirjutas:  Vägev ikka nagu alati,aga miks see uks nagu lauda oma kinni peab käima?
 Tihendid said kõik uued.
Vasta

(27-05-2020, 12:49 PM)sturmbannführer Kirjutas:  videolt on näha,et politsei juba seisis ja vilkurid töötasid.nagu oleks kokku lepitud

Selgelt ju näha, et politsei teeb ees seisva furgoonautojuhi kallal tööd.
Vasta

(27-05-2020, 19:28 PM)spitfire Kirjutas:  Kas 1/6 planeedi parimatel pintselsabadel on ka mingi referents või vähemalt mingi usutavana tunduv selgitus, miks pagassil ei ole ümmarguse ringi sees kirja GAI ja pagassi triibul kirja "militsija" ?
Ma ei tea kui kõrge on kiri peategelase uksel, aga videost vaadates on ilmselgelt siin tähe kõrgusega üle pingutatud. See, et kasutatud on vale šrifti, ei ole üllatus, sest enamus replikaid tehakse täna vale šriftiga, kuna kopitakse juba varem valesti tehtut. Aga tähe suuruse oleks võinud ikka õige teha. Küsimus ei ole siin ju meeldimises või mittemeeldimises, vaid selles, et miks teha valesti kui võib ka õieti teha, hind ju sama.. Siin teemas need mõõdud ju kenasti olemas.

Küsitav on ka see raam seal katusel. Arusaadav, et katusesse avade tegemine on pöördumatu protsess ja neid sinna nagu teha ei tihkaks, aga ei ole nagu loogiline, et mustal KGB Volgal olid potid katusel ilma raamita, siis miks peaks 1990 GAI miilitsa Daganjalkal potid raami peal olema ? Kui vaadata Gosti, siis 69 aastal on raami peal ja alates 75 juba ilma. Siin joondun gaz24 gosti järgi, sest 31 seeriat gost ei kajasta.
Aga Hr. Spifire, teil ju võimalus ka selline teha, ainult ilma vigadeta. Moskvas praegu üks 31013 saadaval  http://autobuy.ru/wpage/123070




Vasta

(27-05-2020, 20:42 PM)Formika Kirjutas:  
(27-05-2020, 19:28 PM)spitfire Kirjutas:  Kas 1/6 planeedi parimatel pintselsabadel on ka mingi referents või vähemalt mingi usutavana tunduv selgitus, miks pagassil ei ole ümmarguse ringi sees kirja GAI ja pagassi triibul kirja "militsija" ?
Ma ei tea kui kõrge on kiri peategelase uksel, aga videost vaadates on ilmselgelt siin tähe kõrgusega üle pingutatud. See, et kasutatud on vale šrifti, ei ole üllatus, sest enamus replikaid tehakse täna vale šriftiga, kuna kopitakse juba varem valesti tehtut. Aga tähe suuruse oleks võinud ikka õige teha. Küsimus ei ole siin ju meeldimises või mittemeeldimises, vaid selles, et miks teha valesti kui võib ka õieti teha, hind ju sama.. Siin teemas need mõõdud ju kenasti olemas.

Küsitav on ka see raam seal katusel. Arusaadav, et katusesse avade tegemine on pöördumatu protsess ja neid sinna nagu teha ei tihkaks, aga ei ole nagu loogiline, et mustal KGB Volgal olid potid katusel ilma raamita, siis miks peaks 1990 GAI miilitsa Daganjalkal potid raami peal olema ? Kui vaadata Gosti, siis 69 aastal on raami peal ja alates 75 juba ilma. Siin joondun gaz24 gosti järgi, sest 31 seeriat gost ei kajasta.
Aga Hr. Spifire, teil ju võimalus ka selline teha, ainult ilma vigadeta. Moskvas praegu üks 31013 saadaval  http://autobuy.ru/wpage/123070





Vot selline märkus on minu meelest täiesti asjakohatu. Isegi kui ksf! Spitfire selle valmis teeks, milleks ta kahtlemata ka võimeline on, ei annaks see mõõtu välja, kuna tal puudub taustaks ülejäänud KGB autode kollektsioon. 
Seepärast ma imestan iga kord selle auto teemat lugedes, et mis küll on see põhjus, miks muidu ülimalt pedantselt originaalset joont ajav kollektsionäär selle auto puhul ridamisi ja lausa sihilikult originaalist mööda läheb. Justkui teeks autot kellelegi teisele, et pärast näpuga näidata kui valesti see tehtud on. Loomulikult ei saa keegi omanikule ette kirjutada, kas ja kuidas ta oma autot taastama peab, aga selline valesti tehtud auto tuntud pedandi poolt omab paratamatult ajaloolist mõju, s.t. tulevased taastajad kasutavad seda eeskujuna, sellest on väga kahju.
Vasta

(27-05-2020, 23:52 PM)zazik Kirjutas:  Justkui teeks autot kellelegi teisele

Ehk teebki? Kuskohast sa tead, mis vigurite tegelik põhjus on? Ma korra juba juhtisin siin tähelepanu, et virisemist on liiga palju. Tänaseks on minu komm kadunud, eks adminn teab paremini. Virin on aga alles ja kogub tuure. 
Seekord teen screenshoti, taas, on pärast ette näidata vajadusel.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(17-04-2020, 19:50 PM)Formika Kirjutas:  Vaevalt see tulevikus kedagi huvitab, kas sellel vapil mingi toonike pole õige või mõni jooneke viltu või vale.

(27-05-2020, 20:42 PM)Formika Kirjutas:  
(27-05-2020, 19:28 PM)spitfire Kirjutas:  Kas 1/6 planeedi parimatel pintselsabadel on ka mingi referents või vähemalt mingi usutavana tunduv selgitus, miks pagassil ei ole ümmarguse ringi sees kirja GAI ja pagassi triibul kirja "militsija" ?
Ma ei tea kui kõrge on kiri peategelase uksel, aga videost vaadates on ilmselgelt siin tähe kõrgusega üle pingutatud. See, et kasutatud on vale šrifti, ei ole üllatus, sest enamus replikaid tehakse täna vale šriftiga, kuna kopitakse juba varem valesti tehtut. Aga tähe suuruse oleks võinud ikka õige teha. Küsimus ei ole siin ju meeldimises või mittemeeldimises, vaid selles, et miks teha valesti kui võib ka õieti teha, hind ju sama.. Siin teemas need mõõdud ju kenasti olemas.

Küsitav on ka see raam seal katusel. Arusaadav, et katusesse avade tegemine on pöördumatu protsess ja neid sinna nagu teha ei tihkaks, aga ei ole nagu loogiline, et mustal KGB Volgal olid potid katusel ilma raamita, siis miks peaks 1990 GAI miilitsa Daganjalkal potid raami peal olema ? Kui vaadata Gosti, siis 69 aastal on raami peal ja alates 75 juba ilma. Siin joondun gaz24 gosti järgi, sest 31 seeriat gost ei kajasta.
Aga Hr. Spifire, teil ju võimalus ka selline teha, ainult ilma vigadeta. Moskvas praegu üks 31013 saadaval  http://autobuy.ru/wpage/123070

Ära võta seda norimisena. Eks sa oled ka ise kogenud, et meistrimehed kellest see lõpptulem paraku oleneb, ei sukeldu öösiti netti algmaterjale uurima, kas tähe kõrgus on 6cm või hoopis 8cm. See teadmine tuleb neile kuidagi ise kohale viia. Ma olen aru saanud, et sulle on õiged detailid siiski olulised ja eks sellepärast on neid siia ka postitatud.

Laias laastus muutus vene mendi auto gost (mis puudutas kõigi operatiivautode värviskeemi) iga 5 aasta tagant. Ja sellest tulenevalt on miilitsaauto puhul see sünniaasta või teine kord ka kuu väga oluline, et skeem saaks õige. Enamasti ongi segamini erinevate aastate detailid, või ei vasta maaling tervikuna replika sünniaastale. Tootja tehas reageeris muutusele kohe, sest gostile mittevastavat autot vastu ei võetud. Vana gosti värvides oleva auto värviskeem pintseldati vastavaks uuele kehtivale gostile alles siis kui auto läks (kap)remonti, tont teab millal. Sellest tulenevalt liikus tänaval paras segapudru. Netis ripub ka käskkiri kus on antud korraldus gostile mittevastavaid operatiivautosid alates mingist kuupäevast X teenistusse mitte lubada, enne kui värviskeem on gostiga vastavusse viidud. 

Minu parima arusaamise järgi peaks selle 1990 aasta auto värviskeem olema tagantvaates selline:
   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne