Postitused: 6,993
Teemad: 58
Liitus: Jul 2012
Maine:
97
Originaalpakendit on vaja AINULT siis kui saadad netipoest ostetud asja sobimatuse tõttu tagasi. Garantiiteeninduse saamiseks kaste hoiustada on ilmne liialdus.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 1,295
Teemad: 1
Liitus: Oct 2019
Maine:
24
B&S mootori suhtes on jutt täitsa õige. Eelmine aasta, kui omale murukat otsisin, siis ma igaks juhuks igast "huvitavaid" tootjaid ei hakanud üldse vaatamagi, põhikriteeriumiks oligi B&S mootor ning valituks sai McCulloch. Point oligi just see, et vajadusel kas kohe või kiiresti juppe saada.
Postitused: 310
Teemad: 1
Liitus: May 2019
Maine:
5
30-07-2020, 13:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-07-2020, 13:36 PM ja muutjaks oli
ounou.)
lugege võlaõigusseadust ja ärge laske endale pähe istuda, katkise asja transpordi peab müüja organiseerima/tasuma
VÕS § 222, lg4: Müüja kannab asja parandamisega või asja asendamisega seotud kulud, eelkõige veo-, posti-, töö-, reisi- ja materjalikulud
Pähkliajude hirm
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
bs-iga või nende juppidega võib nüüd pankroti järel ka huvitavaks minna.
Postitused: 3,688
Teemad: 114
Liitus: Jan 2003
Maine:
36
(30-07-2020, 14:06 PM)diesel Kirjutas: bs-iga või nende juppidega võib nüüd pankroti järel ka huvitavaks minna.
huvitav info ja ongi pankrot.
siin teemas küll OT, aga:
pankrot ei tähenda ilmtingimata nn poe kinnipanekut, eriti sellisel suurel ettevõttel. Ehk lastakse sellega nt mingid pikaajalised kahjumlikud lepingud allavett ja-või on abiks (koos äkki mingite COVID aegsete nn eritingimustega) restruktureerimisel / omanikevahetusel. Ning riigirahade kaasamisel.
on keegi uurinud, mis on B&S "Chapter 11" taust ja edasised stsenaariumid?
seda, et B&S päris kinni läheb ja et ka jupimajandusega keegi edasi ei tegele, ei taha uskuda. Juppide osas ei salli loodus tühja kohta ja see võiks ka B&S võimalikul tükeldamisel olla magus osa.
muidu GM oli masu ajal sama ch11 alusel "pankrotis" - joonistas asju ringi, müüs kahjumlikke ettevõtteid (nt Saab mitme ettevõttena) ja võttis vastu riikide raha, et edasi tegutseda
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 4,745
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
muruniitja pakendis ju pulkadeks kistud,kes viitsib uuesti pulkadeks kiskuda-esinduses taas kokku ja pärast lahti-kõik see on ju kallis tööaeg eriti remondikojas.murutraktor müüdi juba ilma pakendita.
Postitused: 213
Teemad: 8
Liitus: May 2009
Maine:
1
Tere.
Kas kõik Briggsi mootorid on sama kinnitusega niidudekile. Oma ränkade pindade niitmiseks olnud vana niiduk sai kännuotsa aetud ja selle mootoriga on nüüd kõik. Kuna tavaliselt roostetavad kolud enne läbi kui mootorid surevad siis otsiks mõne pruugitud mootori sinna asemele.
Postitused: 10,875
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
137
Kõigist ei tea, aga mu isa on neid paaritanud teistkümmend viimase kümnekonna aasta jooksul ja ei ole küll märgata olnud, et oleks pidanud aukudega miskit tegema.
Võttis känd karterit kaasa, et vändaotsa enam sirgeks lüüa ei kannata?
Postitused: 213
Teemad: 8
Liitus: May 2009
Maine:
1
Pole veel uurinud. Sumpsist tuli õli ja ringi ei käi.
Postitused: 350
Teemad: 1
Liitus: Feb 2013
Maine:
11
Kinnitusaugud kõigil ühed,võlli läbimõõt ka sama.Jälgima pead võlli mootorist väljaulatuva osa pikkust,need erinevad.
Postitused: 213
Teemad: 8
Liitus: May 2009
Maine:
1
Sai nüüd doonorirappelt teine mootor peale pandud. Kinnitused jah samad ning võlli pikkus klappis ka.
Vanal mootoril võll kõver aga karter nagu terve. Kas seda võlli annab kodustes tingimustes ka sirgeks tagasi? Suurim probleem ilmselt piisava täpsuse saavutamine.
Postitused: 10,875
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
137
Kogenumad väidavad, et kurat pidi ikka peltsebuliga kõige paremini välja minema. Kuna kännu otsa vastandfaasis ajamine vist ei õnnestu, siis praktikas kasutatakse selleks puuklotsi ja paarikilost vasarat.
Ühte olen ka ise nii arstinud ja sai parem küll. Silmaga nähtav viskamine asendus paari kopsu peale vaid kerge vibratsiooniga töötamisel.