Postitused: 3,503
Teemad: 25
Liitus: Dec 2002
Maine:
38
Minu meelest on probleemiks just uuema ajastu kasutatud autod. Väga paljud alla 10aasta vanad diislid haisevad liikluses ikka väga jubedalt. Mitte nagu vanad diislid, vaid hoopis vastikumalt.
Tõenäoliselt siis need masinad, millel peaks igasugused dpf-id ja asjad peal olema, aga on kõrvaldatud.
Kuuldavasti nüüd on hakatud sellele ka tähelepanu pöörama, igast punktist enam väljaprogetud dpf-iga ülevaatust ei saa.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(27-08-2020, 20:39 PM)vant Kirjutas: Misuksel autul katalüsaator 10000 € maksab?
Uus Volvo. Vanasti oli asja nimi summuti aga nüüd on vist regeneratsiooniseade. katalüsaator koos Ade Blue viguriga. Vot see sama jurakas maksab mõnedel andmetel isegi 12 000. Ühel hetkel lööb tule põlema ja auto väidab, et heitgaasitorustiku tõrge. Protsess enam sees ei toimi ja NOX andur registreerib kõrge saaste. Seadet ei remondita vaid ainult vahetatakse uue vastu. Põleva tulega aga kaugele ei sõida. Aju tõmbab 9 tunni pärast peale vea ilmnemist 60 prossu jõudu maha ja jokk.
Vot nii lahedad on need rohelised autod.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 308
Teemad: 11
Liitus: Dec 2005
Maine:
5
Ja diisel on soodne pidada, eksole. Naerukoht. Makske bensiiniliikurit tankides mõni sent bensiini eest rohkem ja jäävad kõik need diisliliikuri pidamise "rõõmud" ära.
Postitused: 1,285
Teemad: 28
Liitus: Feb 2005
Maine:
11
Eelnev jutt (kat 10k) käis muidu veoautode kohta, kui aru ei saanud.
Neid on bensukana väha saada millegipärast, ilmselt nöudluse puudusel
Karateturbo-kolm purki ja tigu
Postitused: 6,888
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
(27-08-2020, 21:36 PM)90Deville Kirjutas: Eelnev jutt (kat 10k) käis muidu veoautode kohta, kui aru ei saanud.
Niimoodi see info moondub ja jutt läheb laperdama. Pointile ei saa keegi pihta.
Uku jutuke on tegelikult võrratu.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 2,952
Teemad: 35
Liitus: Jan 2012
Maine:
31
On siin keegi kes tegeleb katusetöödega.
SBS ja bituumensindel.
Räägiks privaatselt edasi.
Obj. Harjumaal ja u. 350m2
Postitused: 2,698
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
Ma ise ei tegele bituumensindliga kuid sel suvel kolmel naabril tehti bituumensindel katus ringi.
Üks lasi lihtsalt uue kihi peale lüüa vanale ja kahel vahetati koos OSB'ga välja.
Ju sai lühike eluaeg läbi või oli midagi valesti tehtud.
Postitused: 1,348
Teemad: 21
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
need sindlid ei kõlba küll kuhugile. Keevitatav on veel, mis ta on....
Postitused: 2,952
Teemad: 35
Liitus: Jan 2012
Maine:
31
Olemasolev maja (ridamaja). Olemasolev sindliga katus.
Eelmine paigaldus oli valesti tehtud osb oli all ehk liiga õhuke ja sindli all puudus aluskate.
Vajumised ja temperatuuriga mängimised nüüd hakkab pragusid näitama.
Kuid sellegi poolest on kestnud u. 12 aastat. Ei ütleks, et päris 0 oleks.
Aga jah on lühike võrreldes plekiga.
Minu huvi oli saada hinnapakkumine mitte, et kohe paigaldama hakata.
Plekk on teine mõte aga sellele on majas ka osadel vastuseis, et vihmaga koliseb.
Pakkumisi võtame ka plekile. Teeme koosoleku ja otsustame.
Sbs rulli hind oleks vajalik vaid selleks, et kui on vaja teha ajutine ülekate praegusele peale, et suurem ehitus edasi lükata nt. finantside tõttu. 6 korteri otsused siiski.
Katus on lihtne, sirge ridamaja, suht madala aga ebasümeetrilise viiluga üks kitsam ja järsem teine laiem ja lamedam. 6 õhutuskorstent 6 metalltoru korstent. Hetkel 2 katuseluuki tulevikus ehk 4...6.
Pole selle foorumi teema siin arutamiseks seetõttu küsisin ka kes teeb ja sellega räägime edasi.
Postitused: 2,062
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
42
Sammal rikub sindli ära. Eriti sambla mehaaniline eemaldamine. Ja samblale ta meeldib hästi. Kujutan ette et laineplaadiga võib sama jama olla.
Postitused: 107
Teemad: 6
Liitus: Feb 2012
Maine:
0
Häda mul Peugeot Partneriga 2006a 1,6hdi. Mured järgmised, tagumised rattad lääpas ja aegajalt koliseb korralikult - kas keegi kusagil remondib seda silda nii, et võtan ise alt ära viin kohale ja hiljem paigaldan ise tagasi? Teine mure, roolilatt jookseb nagu mahlakask ja aegajalt pööramisel (näiteks ringteel) muutub rool eriti kergeks ja tekib tunne nagu rool keerab ise soovitud suunda. Sellega sama lugu- maha, remonti viia ja hiljem ise paigaldada. Lihtsalt mõte selles, et arvutaks kokku mis selle auto remont kokku läheb. Saaks selguse kas sõidan kaua sõidab ja metallipress, või nokitseks ta uuesti sõidetavaks.
Postitused: 1,183
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
Isiklikke kogemusi ei ole, aga kõrvalt nägemise kogemuste järgi on jätkusuutlikuks osutunud ainult
Peucalis remonditud tagasillad. Need kestavad kauem, kui tehase omad. Eriti, kui määret ka viitsib keegi lüüa.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.