Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 3)

Kui selle mehe numbri lõpp on 361, siis on mul number isegi olemas, üks liivapritsimees Vändra kandist andis mulle mingi aeg, aga miskipärast ma polegi helistanud. Äkki peakski homme helistama ja uurima, mida mees räägib.
Aga ronny, on sul isiklik kokkupuude tema tööga ja kui on, siis kuidas mõne aja möödudes pilt võiks olla? Soola ja talviseid teid ei hakka see auto muidugi kunagi nägema, seega üks hävitav faktor on juba eos elimineeritud Smile

(03-09-2020, 20:24 PM)jupiter22 Kirjutas:  Mis hindadega üldse praegusel ajal autosid, detaile värvitakse?
Kuskil nägin reklaami, et 99.- detail.  Reklaampildil  oli kl ilus kamber.

Lasin tiibu ja uksi värvida detailidena. Koos päikese käes kuivatamisega 50 euri tükk. Kui ahju läheks siis alla 80 ei saa  väideti. Mulle sobis ka päikeseküps.

Aquila captas non muscas.

(03-09-2020, 23:48 PM)Aare R. Kirjutas:  Kui selle mehe numbri lõpp on 361, siis on mul number isegi olemas, üks liivapritsimees Vändra kandist andis mulle mingi aeg, aga miskipärast ma polegi helistanud. Äkki peakski homme helistama ja uurima, mida mees räägib.
Aga ronny, on sul isiklik kokkupuude tema tööga ja kui on, siis kuidas mõne aja möödudes pilt võiks olla? Soola ja talviseid teid ei hakka see auto muidugi kunagi nägema, seega üks hävitav faktor on juba eos elimineeritud Smile
Sama see nr on jah. Pilti näidata pole, aga töö on olnud korralik. Isegi mazda6 oli kolme aasta möödudes veel tehtud kohtadest ussitamata  Big Grin

siin eespool jutuks olnud mootor mis soenedes minestas,vigaseks lüliks osutus vända asendi andur.tavatesrtiga kontrollides korras,aga täppisriistad praakisid anduri välja.

(02-09-2020, 22:00 PM)tõnn Kirjutas:  Ford Galaxy 2009 wa6, 2.0td 85kw
Ühel hetkel lihtsalt ei käivitu.
Seisma jäi viisakalt.
Võtit keerates läheb süüde sisse kuid starteri osa justkui ei ole või puudub see koht, kus võtme lahti lastes peaks lukk ise tagasi keerama.

Süüteluku põhi läks katki?
Kas keegi leiaks autodatast mulle juhendi, kuidas see roolisamba osa seestpoolt paistab ja kuidas käib lukupõhja vahetus.

Minu Fjord sai ka uuesti tule torru.
Nimelt on süütelukul selline funktsioon, et töötava mootoriga ei saa starterit anda, tuleb välja keerata ja siis saab uuesti starterit keerata.
Seda asja juhib süüteluku põhja sees olev (paipenn või venelastele fignjaa) mis oli oma soonest lahkunud.

Rooliplastikud käivad ära kahe kruviga, üks on torx ja teine pluss.
Mõned plast nagad hoiavad seda koos.

Süüteluku põhjale on kerge ligi pääseda, pistiku eemaldamiseks ega ka põhja eemaldamiseks pole vaja tööriistu, vajutad näpuga nagad alla ja saad kätte.

Sama vea puhul on kiire fix  - lahti võtta ja see üleliigne paipenn sealt seest välja võtta koos vedruga.
Mina panin uue põhja, hinnad algavad 10€ kuni 30€.


Aja kulu 15min koos kruvika otsimisega.
Järgmine kord kuluks vist 5min.

Ka Fordi teemaline küsimus. Kas on mõtet generaatori rootoril kontaktrõngaid üle treida, kui harjade kulutatud jälg on 0,6 mm sügav? Palju seal veel alles jääb?

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!

(05-09-2020, 14:54 PM)metsakohin Kirjutas:  Ka Fordi teemaline küsimus. Kas on mõtet generaatori rootoril kontaktrõngaid üle treida, kui harjade kulutatud jälg on 0,6 mm sügav? Palju seal veel alles jääb?
Sõltub kas on enne vahetatud või veel originaalrõngad.
Originaal on miski 2,4mm paks aga varuosal kipuvad nad 1,5-2mm kanti olema.
Kui on 1,2mm peenemaks kulunud pole ka treimisel mõtet sest nagunii läheb hari vanasse jälge ja milleks kõrvalt õhemaks teha?
Tavaliselt kulub üks rõngas rohkem ja sel juhul on kaval harjade polaarsus ära vahetada ning sõidab veel väga kaua kui madalama rõnga kulumine peatub.

(05-09-2020, 15:31 PM)2715 Kirjutas:  
(05-09-2020, 14:54 PM)metsakohin Kirjutas:  Ka Fordi teemaline küsimus. Kas on mõtet generaatori rootoril kontaktrõngaid üle treida, kui harjade kulutatud jälg on 0,6 mm sügav? Palju seal veel alles jääb?
Sõltub kas on enne vahetatud või veel originaalrõngad.
Originaal on miski 2,4mm paks aga varuosal kipuvad nad 1,5-2mm kanti olema.
Kui on 1,2mm peenemaks kulunud pole ka treimisel mõtet sest nagunii läheb hari vanasse jälge ja milleks kõrvalt õhemaks teha?
Tavaliselt kulub üks rõngas rohkem ja sel juhul on kaval harjade polaarsus ära vahetada ning sõidab veel väga kaua kui madalama rõnga kulumine peatub.
Tundub olema tehasetöö. Muidu ei tahakski üle treida, kahjuks on jälje põhi koonuses, tugevalt. Proovisin pinki panna, polegi nii lihtne, rõngaste poolses otsa on tsentriava väheke tsentrist mööda, ei tea, kas nii tehaksegi või on juhus. Pole päris esimene kord sellist asja ette võtta, eelmised genekad on minust tööle jäänud. Asjandus on mu tegemisel oleva ülesöönud murutraktori peal, alternatiiv oleks PMK-st mõni asemele võtta, aga siis tuleb jälle hakata leiutama kinnitust ja ei tea kui töökindlad need odavasjad on, rihmaseib ka vaja vahetada, mõned jäid silma, millest peaks piisama aku laadimiseks ja vendi ringiajamiseks:

üks
teine

Olemasolevaga teine nöök veel, harju koos hoidikuga pole saada, hoidik ise pole mõeldud lahti võtmiseks, tuleb jälle leiutada, samas pingeregulaatoreid on vabalt võtta, pealegi viie aastase garantiiga. Uuest genekast tahetakse natuke palju saada ja olemasolev ei kõlba neile tagastamiseks ka.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!

Kui bosch genekas siis rõngaid on eraldi müüa.

Kahjuks ei ole bosch. Treitud, suht vähe jäi järele, eks näeb, mis ta teha võtab. Vaja veel uued harjad leiutada. Generaator ise selline. Pilt auto 24-st.[Pilt: 845520631093129.jpg]

Aeromotors`il on midagi isegi olemas, harjadega lihtne, mida tellida, rõngastega on natuke raskem. On keegi sealt tellinud, kas on normaalne koht?

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!

(05-09-2020, 21:09 PM)metsakohin Kirjutas:  On keegi sealt tellinud, kas on normaalne koht?
Jah - ma tavakaupa ainult sealt tellingi. Olen väga rahul - tagastused, vajadusel osalised tarned (mul ainuke hilinenud tarne: tellisin 2 ühesugust filtrit, millest üks hilines): kõik käib väga hästi. Isegi liiga hästi: ei ühtki paberit. St kaupmehena kaitseks ma iseennast mingi paberi ja allkirjaga Smile
(mul puudub saatmisteks vajadus ja võtan alati oma kola ise kaasa)

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"

Need delco remy, valeo, magnet marelli, jne. on varuosade saadavus null või kalli hinnaga. Ise võtaks mõne vanakooli bosch geneka (nt. vanemad audid ja vw) ja paigaldaks selle külge. Nendele vähemalt varuosi mõistliku hinnaga saada.
Sellest as taastajast/tootjast hoiaks ise kauge kaarega eemale. Kvaliteet pole parimate killast.
Aeromotorsiga ainult positiivne kogemus.

Siis on tore, rõngad ei maksa ka midagi, saab tellitud. See pilt oli lihtsalt näide, millise ehituse ja kinnitusega asi on, kaubamärk on Motorcraft. Enne vaja veepump ka üle vaadata, tikub tilkuma.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!

Aeromotorsistt rääkides- ka mina tellin enamus vajaminevad asju sealt ning vähemalt senise põhjal ei saa ma ühtki halba sõna öelda- valid pakutavatest asjadest omale sobiva ning  suurusjärk 3 päevaga on asjad kohal.

Üritan üht bemmi praegu käima ajada, 2.5 141kw bensukas, 90ndate algusest. Algul ei teinud midagi isegi käima tõmmates, nüüd on hakanud juba üksikuid purtsatusi tegema võtmest keerates. Kui palju kütuse vanus võib lugeda? Auto seisnud peaaegu 2 aastat, eelmine suvi sai ka proovitud käivitada ja tulemusteta. Tookord valasin 10l ka juurde.

(06-09-2020, 14:30 PM)jussm Kirjutas:  Üritan üht bemmi praegu käima ajada, 2.5 141kw bensukas, 90ndate algusest. Algul ei teinud midagi isegi käima tõmmates, nüüd on hakanud juba üksikuid purtsatusi tegema võtmest keerates. Kui palju kütuse vanus võib lugeda? Auto seisnud peaaegu 2 aastat, eelmine suvi sai ka proovitud käivitada ja tulemusteta. Tookord valasin 10l ka juurde.
Anna sisselaskesse Breikcliinerit nuusutada-saad teada kas süüde töötab.

Kas siin foorumis kellegil juhtub seismas kodus hoovi nurgas 1977-1986 aasta ford transitit 2.4l diiselmootoriga? Oleks huvi just kandilidte tuledega masina vastu. 
Kuna oleks huvi osta üks 82aasta kastiga masin toimetamiseks ja see korda teha, siis pakub huvi doonori olemasolu. Esialgne otsing uute varuosade suhtes tulede osalt eriti lootust ei andnud, sellel on vasak suunatulek puudu.

Facebookis on kohalik Transiti fännide külg.

https://www.facebook.com/groups/199021990828664

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!

Ähh läks niisamagi peale postituse tegemist ja seekord jäi ka käima lõpuks.Seismine ikka hästi ei mõju.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 37 külali(st)ne