Vanatehnika Lustisõit 2020
#21

Väike galerii teisipäevasest üritusest - https://pics.urmo.ee/#15955238660609

fotoblogi urmo fotonurk™
Vasta
#22

Natuke Lustisõidu pilte  https://www.facebook.com/taivo.treumuth/...135&type=3
Vasta
#23
Video 

https://www.youtube.com/watch?v=-VeJzYi997s&t=112s
Vasta
#24

(23-07-2020, 10:39 AM)indreksirk Kirjutas:  143 oli kokkuloetud autode arv...

Parklas on 130 parkimiskohta...

Küll tuleb aga tuleviku jaoks arvestada sellega, et kogunemiskohale sõitmisel muutub nägude kontroll rangemaks. Kui ikka sõiduvahend on noorem kui 35 aastat või välimus originaalist häirivalt erinevas seisukorras, siis tuleb koht sisse võtta pealtvaatajate parklas, mis asub Taltechi peauksest teisel pool. Seal on juba nüüdki olnud huvitavat uudistamist. Lisan ka illustreeriva skeemi...
Näituseks sobivamate autode väljavalimine vanatehnika kriteeriumite järgi on otseloomulikult ainuvõimalik tegevus sellises piiratud parkimismahuga olukorras.
Küll aga ei lugenud mina uuendatud reeglitest üheselt ja otseselt välja seda, et kas pealtvaatajate parklasse saadetavad hobisõidukid võivad siiski lustisõidu märgi osta, kolonni taha omakorda sappa võtta ning ürituse kaasa teha või peaks nende osavõtt piirduma ainult parklanäituse vaatamise ja kolonnile lehvitamisega?
Vasta
#25

(29-07-2020, 15:43 PM)mossepower Kirjutas:  
(23-07-2020, 10:39 AM)indreksirk Kirjutas:  143 oli kokkuloetud autode arv...

Parklas on 130 parkimiskohta...

Küll tuleb aga tuleviku jaoks arvestada sellega, et kogunemiskohale sõitmisel muutub nägude kontroll rangemaks. Kui ikka sõiduvahend on noorem kui 35 aastat või välimus originaalist häirivalt erinevas seisukorras, siis tuleb koht sisse võtta pealtvaatajate parklas, mis asub Taltechi peauksest teisel pool. Seal on juba nüüdki olnud huvitavat uudistamist. Lisan ka illustreeriva skeemi...
Näituseks sobivamate autode väljavalimine vanatehnika kriteeriumite järgi on otseloomulikult ainuvõimalik tegevus sellises piiratud parkimismahuga olukorras.
Küll aga ei lugenud mina uuendatud reeglitest üheselt ja otseselt välja seda, et kas pealtvaatajate parklasse saadetavad hobisõidukid võivad siiski lustisõidu märgi osta, kolonni taha omakorda sappa võtta ning ürituse kaasa teha või peaks nende osavõtt piirduma ainult parklanäituse vaatamise ja kolonnile lehvitamisega?
Ei ole ole mingeid uuendatud nõudeid. Alates kõige esimesest Vanatehnika Lustisõidu nime kandnud kogunemisest 21.06.2005 (ehk juba 15 aastat tagasi) on olnud nii vanusenõue (juba 2005. aastal oli selleks piiriks 35 aastat NL tehnikale ning 25 aastat muude riikide toodangule, kuid juba 2011. aastast on piir kõigile 35 aastat) kui ka esteetilise välimuse nõue. Esteetilise välimuse nõue on muidugi subjektiivne, kuid selle kogunemise esimeseks kriteeriumiks on sõiduki valmistaja nõuetele vastavus. 

Lustisõidu märkidega toimetab Seiklusministeerium ning nende soetamisel ei ole mingit piirangut. Mina lihtsalt omast taskust neid kinni maksta ei jõudnud. Tühja jääva koha täitis ja võimaliku majandusliku kasu saab Seiklusministeerium. 

Aktiivsed ja oskajamad foorumikasutajad leiavad kindlasti üles varasematest lusisõidu teemadest sarnaseid küsimusi ja ka vastuseid selle kohta, kelle jaoks on ekskursioonid. Kordan siis üle, et ekskursioon on mõeldud näitusel osaleva vanatehnikaga harrastajatele. Igaüks võib korraldada toredaid üritusi ja kutsuda sinna omal valikul osalejaid. Antud ürituse formaadiks on tänada ilusa ja sõitva vanatehnikaga näitusele kohale sõitnud harrastajaid (koos pereliikmetega) just sellisel viisil - ühine sõit näitusel osalenud tehnikaga ning ekskursioon. Kahtlemata võiks huvilisi olla veel, kuid Vanatehnika Lustisõidu näitus on avalik, ekskursioon aga kinnine. Lihtsalt ei ole võimalik leida kohti, kus sedavõrd suur hulk inimesi vastu võetakse. Juba praegu on oht, et ekskursioonid tuleb lõpetada. Seega on selle traditsiooni hoidmise tagatiseks isekeskis läbiviidav sotsiaalne kontroll. Minagi käin uudistamas mõnikord teistsuguse harrastusega inimeste kogunemisi, kuid mulle ei tule pähegi mõtet, et võiksin pealtvaatajana olla samasuguste privileegidega, kui sellesse harrastusse oma aega ja muid ressursse matnud inimestega.

Loodan, et eeltoodu võiks motiveerida oma tehnikat paremini korrastama ning tulema Vanatehnika Lustisõidule just selleks sobiva sõidukiga. Hindan ja austan hobisõidukite harrastuse kõiki vorme, kuid antud kogunemise formaat on juba 15 aastat olnud samasugune ning olemasolevates oludes selle muutmine ei ole võimalik. Usun, et muus vormis hobisõidukeid harrastavad inimesed on samuti leidnud endale sobiva viisi oma harrastuse viljelemiseks ning Vanatehnika Lustisõit neile kuidagi takistuseks ei ole.
Vasta
#26

Tänan vastuse eest! Algne küsimus tekkis tegelikult seetõttu, et viimastel lustisõitudel on osalenud ürituse korraldamisega seotud inimesed ise nii ennesõjaaegsete sõidukite kui ka 1992. aasta youngtimeriga. Viimase eeskujul oleksid algse mulje järgi justkui ka noorklassikud üritusele rohkem oodatud ning seetõttu tundus see 35 aasta piirangu ülemärkimine hooaja keskel natukene segane. Nüüd sain aru, et antud sõiduki puhul on tegu pigem korraldajate poolt tehtud erandiga.

Üritus ise on muidugi äärmiselt tänuväärne ning jõudu ja jaksu korraldajatele edaspidiseks! Siinkohal tahaksin korraldajate järjepidevust veel kiita märkimisväärse asjaoluga, et analoogne ürituste sari kestis Pärnus ainult kolm aastat (2009-2011), aga Tallinnas käib juba 15. hooaeg!
Vasta
#27

(23-07-2020, 10:39 AM)indreksirk Kirjutas:  143 oli kokkuloetud autode arv, lisaks veel ca 20 mootorratast. 

Parklas on 130 parkimiskohta. Oleme seni saanud sõbralikult hakkama ka Nõmmel, kus parkisime samuti parkimiskohtade kõrvale ning vaheteedele. 

Küll tuleb aga tuleviku jaoks arvestada sellega, et kogunemiskohale sõitmisel muutub nägude kontroll rangemaks. Kui ikka sõiduvahend on noorem kui 35 aastat või välimus originaalist häirivalt erinevas seisukorras, siis tuleb koht sisse võtta pealtvaatajate parklas, mis asub Taltechi peauksest teisel pool. Seal on juba nüüdki olnud huvitavat uudistamist. Lisan ka illustreeriva skeemi. 

Vanatehnika Lustisõidul osalevale sõidukile on juba 15 aastat olnud sarnased põhimõtted. Hobiautode harrastamiseks on erinevaid väljundeid ning vorme. Antud üritus on mõeldud vanusest alates 35 aastat ning võimalikult tehaseseisundile lähedastele sõidukitele ehk nn musta numbri kandidaatidele. Ajastukohane tagasihoidlik tuuning on igati teretulnud, kuid suuremad tehnilised ja visuaalsed muudatused on siiski teiste ürituste jaoks. Võib-olla kunagi panevad erinevad harrastajad seljad kokku ja toimub suur tehnikafestival, kus koos ka youngtimerid, customid, hotrodid, muskelautod ja Ameerika tehnika. Vanatehnika Lustisõidu formaat ning korralduspõhimõtted kahjuks nii suurt üritust korraldada ei võimalda. 

Palun mõistvat suhtumist ning vähem reklaami Smile
35+a ok aga kuidas arusaada häirivast värvist vms? kas Rat rod jne asjad on endiselt oodatud vöi pigem mitte?

Turist.
Vasta
#28

(13-08-2020, 15:31 PM)lamp Kirjutas:  
(23-07-2020, 10:39 AM)indreksirk Kirjutas:  143 oli kokkuloetud autode arv, lisaks veel ca 20 mootorratast. 

Parklas on 130 parkimiskohta. Oleme seni saanud sõbralikult hakkama ka Nõmmel, kus parkisime samuti parkimiskohtade kõrvale ning vaheteedele. 

Küll tuleb aga tuleviku jaoks arvestada sellega, et kogunemiskohale sõitmisel muutub nägude kontroll rangemaks. Kui ikka sõiduvahend on noorem kui 35 aastat või välimus originaalist häirivalt erinevas seisukorras, siis tuleb koht sisse võtta pealtvaatajate parklas, mis asub Taltechi peauksest teisel pool. Seal on juba nüüdki olnud huvitavat uudistamist. Lisan ka illustreeriva skeemi. 

Vanatehnika Lustisõidul osalevale sõidukile on juba 15 aastat olnud sarnased põhimõtted. Hobiautode harrastamiseks on erinevaid väljundeid ning vorme. Antud üritus on mõeldud vanusest alates 35 aastat ning võimalikult tehaseseisundile lähedastele sõidukitele ehk nn musta numbri kandidaatidele. Ajastukohane tagasihoidlik tuuning on igati teretulnud, kuid suuremad tehnilised ja visuaalsed muudatused on siiski teiste ürituste jaoks. Võib-olla kunagi panevad erinevad harrastajad seljad kokku ja toimub suur tehnikafestival, kus koos ka youngtimerid, customid, hotrodid, muskelautod ja Ameerika tehnika. Vanatehnika Lustisõidu formaat ning korralduspõhimõtted kahjuks nii suurt üritust korraldada ei võimalda. 

Palun mõistvat suhtumist ning vähem reklaami Smile
35+a ok aga kuidas arusaada häirivast värvist vms? kas Rat rod jne asjad on endiselt oodatud vöi pigem mitte?

Kuigi ma pole kuidagi seotud antud ürituse korraldusliku poolega, julgen häälena publikust öelda, et Sinu auto sobib ürituse formaati kui valatud. Lisandväärtus on tunduvalt suurem kui väga paljudel uuematel ülimassiliselt levinud autodel. 

Igasuguse rodinduse kohta on väga raske ühest vastust anda, sest mõne arvates on roostes golf2 või mosse ka väga rat- või muu rod, sest ta on ju roostes.
Vasta
#29

(13-08-2020, 16:38 PM)zazik Kirjutas:  
(13-08-2020, 15:31 PM)lamp Kirjutas:  
(23-07-2020, 10:39 AM)indreksirk Kirjutas:  Vanatehnika Lustisõidul osalevale sõidukile on juba 15 aastat olnud sarnased põhimõtted. Hobiautode harrastamiseks on erinevaid väljundeid ning vorme. Antud üritus on mõeldud vanusest alates 35 aastat ning võimalikult tehaseseisundile lähedastele sõidukitele ehk nn musta numbri kandidaatidele. Ajastukohane tagasihoidlik tuuning on igati teretulnud, kuid suuremad tehnilised ja visuaalsed muudatused on siiski teiste ürituste jaoks. Võib-olla kunagi panevad erinevad harrastajad seljad kokku ja toimub suur tehnikafestival, kus koos ka youngtimerid, customid, hotrodid, muskelautod ja Ameerika tehnika. Vanatehnika Lustisõidu formaat ning korralduspõhimõtted kahjuks nii suurt üritust korraldada ei võimalda. 

Palun mõistvat suhtumist ning vähem reklaami Smile
35+a ok aga kuidas arusaada häirivast värvist vms? kas Rat rod jne asjad on endiselt oodatud vöi pigem mitte?

Kuigi ma pole kuidagi seotud antud ürituse korraldusliku poolega, julgen häälena publikust öelda, et Sinu auto sobib ürituse formaati kui valatud. Lisandväärtus on tunduvalt suurem kui väga paljudel uuematel ülimassiliselt levinud autodel. 

Igasuguse rodinduse kohta on väga raske ühest vastust anda, sest mõne arvates on roostes golf2 või mosse ka väga rat- või muu rod, sest ta on ju roostes.
Olen harjunud selgete definitsioonidega ning minu arvates on see siinsamas paar rida ülevalpool ka lahti kirjutatud. Ma ei tea, mid tähendab ratrod. Võib-olla on see sobilik vanatehnika näitusele, võib-olla mitte. Tõenäoliselt tuleb arvestada sellega, et konkreetne otsus langetatakse kohapeal subjektiivsete kriteeriumide alusel. Vanatehnika Lustisõidul on oma visuaalne pilt ning see on suunatud maksimaalsele originaalilähedusele (originaalsus on siinkohal võrdne tehasest väljumise seisukorraga). Kui kaugele originaalist aga minna võib, on igal üksikjuhul eraldi hinnatav. 

Palun ärge ajage lihtsaid asju keeruliseks. Platsil on üle saja masina ja mitusada inimest, foorumis aga jätab paari inimese jutt mulje nagu oleks tegemist üldise arvamusega. Kohtume lustisõidul positiivses meeleolus ning hoiame enam-vähem sarnast joont. Minule isiklikult meeldivad väga ka erinevad tuunimisega ja oma isikupära lisamisega seotud tegevused, kuid Vanatehnika Lustisõit on teise suunitlusega. Õnneks ei sega lustisõit muude kogunemiste toimumist, osavõtjaid on mujal rohkemgi. Vanatehnikat saab nautida ka selle kõrvale parkimata, kuna nüüd on pealtvaatajatele kohe kõrval samuti suur parkla. 

Elagu auto-moto tehnikaharrastus tema kõikides vormides!
Vasta
#30

Teisipäevaks trükin juurde kõiki sellel aastal varasemalt toimunud sõitude märke. Kui sul on jäänud mõni ostmata, siis tule julgelt ligi. Märgi hind endiselt 5 eurot. Loetelu selle aasta märkidest on siin pildina ja viimane märk loetelus annab aimu, kuhu me teisipäeval suuna võtame.

   
Vasta
#31

Ohoo, väga tore, saab siis koos Lustisõiduga täpselt koju sõita.



Väike kommertsteadaanne ka siitpoolt:
uus Diskustom Magazine'i number on väljas ning võtan neid Lustisõidule kaasa.
Tasuda saab nii sularahas kui kaardiga (viipemakse ja muidugi vana hea PIN-koodi variant ikka ka).
Soovi korral saab teha ka nii, et ürituselt saad ajakirja kätte ja hoopis pärast kodus teed pangaülekande. 

Auto pargin ilmselt siis pealtvaatajate platsile, aga kuna tahaks seekord ka teisi sõidukeid vaadata, siis ei kipu koguaeg ainult enda auto juures seisma ja pigem jalutan ringi. Hoian ajakirjad jalutades endaga kaasas ja kui soovid osta, siis haara lihtsalt nööbist kinni. Kellega veel tutvunud ei ole, siis igaks juhuks pistan siia pildi ka endast, et teaks rahva seast üles leida (tulen ilma kassideta).

[Pilt: 50231940842_81d4ba970e.jpg]

[Pilt: 50155027241_0a00dd90ed.jpg]

[Pilt: 50154471213_7584779b1b.jpg]

[Pilt: 50231935242_fe811fe428.jpg]

Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee


Vasta
#32

Pilte augustikuisest Lustisõidu kogunemisest.  https://www.facebook.com/taivo.treumuth/...142&type=3
Vasta
#33

Väike galerii Autolehelt: https://www.autoleht.ee/uudised/uudised.php?uid=62542
Vasta
#34

(19-08-2020, 14:46 PM)taitst Kirjutas:  Pilte augustikuisest Lustisõidu kogunemisest.  https://www.facebook.com/taivo.treumuth/...142&type=3

Mitte kottigi pole ju sellelt lingilt näha Sad




[Pilt: pilt.png]

Mootorsportlased on ikka julged,
see kartmatus on kasvanud väsimatus töös,
läbi kurvide ja piki sirgeid,
meid sadu kordi kandnud on mootorite sööst.
Vasta
#35

[attachment=83276 Kirjutas:Priit_IZ pid='504966' dateline='1598129682']
(19-08-2020, 14:46 PM)taitst Kirjutas:  Pilte augustikuisest Lustisõidu kogunemisest.  https://www.facebook.com/taivo.treumuth/...142&type=3

Mitte kottigi pole ju sellelt lingilt näha Sad

Mina näen küll täitsa ilusat galeriid.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#36

(23-08-2020, 13:48 PM)Seiklusminister Kirjutas:  
(23-08-2020, 00:54 AM)Priit_IZ Kirjutas:  
(19-08-2020, 14:46 PM)taitst Kirjutas:  Pilte augustikuisest Lustisõidu kogunemisest.  https://www.facebook.com/taivo.treumuth/...142&type=3

Mitte kottigi pole ju sellelt lingilt näha Sad

Mina näen küll täitsa ilusat galeriid.


Nojah, siis on ilmselt asi taas selles, et eeldatakse mordapiiblis arvelolekut selleks, et neid pilte näha. Las olla, ei hakka selle paari pildi pärast ka kontot tegema Smile





Loodan, et koduteel ei jäänud keegi pimedas teele.


Tänud kõigile, ning järgmise korrani.

Mootorsportlased on ikka julged,
see kartmatus on kasvanud väsimatus töös,
läbi kurvide ja piki sirgeid,
meid sadu kordi kandnud on mootorite sööst.
Vasta
#37

indreksirk Kirjutas:
Tsitaat:Vanatehnika Lustisõidul on oma visuaalne pilt ning see on suunatud maksimaalsele originaalilähedusele (originaalsus on siinkohal võrdne tehasest väljumise seisukorraga).

Selge pilt ja tänud mälu värskendamast Smile Ma ei mäletanudki, et selline reegel kusagilt läbi on käinud.
Järelikult kohtume edaspidi muudel üritustel! Smile
Vasta
#38

Vanatehnika Lustisõidu 16. hooaeg saab lõpu 15.09.2020. 

Seekord on sõit lühike ning sihtkoht mitte kaugel näitusekohast. Sihtkoht on kinnine ning sinna pääaseb vaid vanatehnikaga.

Oluline on hoida oma ja teiste tervist.

   
Vasta
#39

Tipi parklast leiti Vanatehnika Lustisõidu näituse ajal sellised võtmed.

   
Vasta
#40

Tsitaat:Tipi parklast leiti Vanatehnika Lustisõidu näituse ajal sellised võtmed.
https://www.taltech.ee/kontaktid 

Kasulikum sinna teatada.

Инвалид информационной воины.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne