Gaz 23 KGB variant

Kas poolteljed on tihke või hõreda nuudiga?
Vasta

(25-06-2019, 20:41 PM)Formika Kirjutas:  Markole muidugi tänud kaasaelamise eest
Ega ma öelnud ka, et pead homme järgi tulema Big GrinBig Grin

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(25-06-2019, 21:23 PM)Sidorov Kirjutas:  Kas poolteljed on tihke või hõreda nuudiga?
 Vaata jään vastuse võlgu, pole aimugi kui tihe oo tihe ja kui hõre on hõre. Peaks olema tava 24 omad. Proovin nädalavahetusel pildi teha, siis ise otsustad.
Olen tegelenud ainult 2424-dega ja võrdlusmoment puudub.
   
Vasta

(28-06-2019, 15:31 PM)Formika Kirjutas:  
(25-06-2019, 21:23 PM)Sidorov Kirjutas:  Kas poolteljed on tihke või hõreda nuudiga?
 Vaata jään vastuse võlgu, pole aimugi kui tihe oo tihe ja kui hõre on hõre. Peaks olema tava 24 omad. Proovin nädalavahetusel pildi teha, siis ise otsustad.
Olen tegelenud ainult 2424-dega ja võrdlusmoment puudub.

Sellel pildil on võrdlusmoment olemas. Kas uus diferentsiaalikorpus on sul olemas või otsid veel?

[Pilt: IMGP4157.JPG]
Vasta

140000$ maksev liigikaaslane
https://www.youtube.com/watch?v=rMvbXD3gBrE
Vasta

Idanaabrid on KGB autodest uue üllitise valmis teinud. GAZ 20G pähe näidatakse teise seeria Pobi, kuigi neid toodeti 1956-1958 ehk III seeria ja mis veel alatum, kusagilt on saadud minu garaazis tehtud pilt meie GAZ 24-24-st. Kõrval isegi ZIL tagaots paistab ja katte all on ZIM. Mis see on - identiteedi vargus, kas siis tõesti Venemaal pole ühtegi autentset 24-24-ja. Pilti näeb, kui vaadata kirjutise lõppu.
https://zen.yandex.ru/media/carbontechno...00ae95afa5
Vasta

(15-02-2020, 19:56 PM)Formika Kirjutas:  Idanaabrid on KGB autodest uue üllitise valmis teinud. GAZ 20G pähe näidatakse teise seeria Pobi, kuigi neid toodeti 1956-1958 ehk III seeria ja mis veel alatum, kusagilt on saadud minu garaazis tehtud pilt meie GAZ 24-24-st. Kõrval isegi ZIL tagaots paistab ja katte all on ZIM. Mis see on - identiteedi vargus, kas siis tõesti Venemaal pole ühtegi autentset 24-24-ja. Pilti näeb, kui vaadata kirjutise lõppu.
https://zen.yandex.ru/media/carbontechno...00ae95afa5
see zen'i leht on üldtuntud jama allikas aga ka seal on antud üllitise kohta üsna üksmeelsed kommentaarid stiilis Такую хуйню скопипастил что аж дурно становиться!!!
Vasta

Olen siin GAZ 23 projektis, mis muidugi ammu lõpetatud, tasapisi valgustanud ka meie GAZ 2424 tegemisi. Meeldetuletuseks, et kunagi, mõned aastad tagasi sai alustatud kahe GAZ 2424 taastamist. Üks siis endale ja teine Norra kodanikule aga norraka elu muutus kardinaalselt ja tal polnud enam vahendeid seda projekti jätkata. Meie 2424 rändas Venemaale ja võtsime üle norraka projekti, mis osutus väga keeruliseks seoses paljude spetsiifiliste osade puuduse või töölepingu lõpetamise tõttu. Kuna poiss pani rohkem rõhku oma Mustangile, siis see auto jäi vaeselapse ossa ja tiksus tasapisi rõhuasetusega puuduolevate vidinate leidmisele ja taastamisele. Momendil on eeltööd tehtud ja auto ootab oma uut katet, mis jällegi nõuab küllalt suurt kapitali mahutust.
   
   
   
Vasta

Olen siin GAZ 23 postituse all natuke kirjutanud poisi GAZ 2424 tegemistest ka. Praegu on selle aparaadi tegemine tal unarusse jäänud. Kogu aur  ja vahendid on läinud Mustangi tegemisse. Loodab selle mõne nädalaga kokku saada, eks siis tasapisi saab jälle 2424 liigutama hakata. Momendil ootab värvimist. Eeltööd tehtud. 
Täna pakuti Ukrainast 2424 müügiks. Korona kriis on ka seal oma töö teinud ja hinda küsitakse 55K €. Aasta tagasi müüsime oma tunduvalt kallimalt Venemaale. Panen siia mõned pildid, võibolla on kellelgi huvi väikseks investeeringuks, siis võtke ühendust.
   
   
   
   
Kui kellelgi huvi, võin lasta täiendavaid pilte saata.
Vasta

Siin väikestviisi kajastust leidnud 2424 sai lõpuks endale uue värvikatte. Eks nüüd algab see kõige raskem etapp - komplekteerimine. Selle aastaga tahaks ühele poole saada aga elu on näidanud, et kunagi need asjad normaalselt ei lähe. Alati tuleb igasugu ootamatusi, eriti selliste haruldaste autode puhul.
   
Vasta

Käib 2424 komplekteerimine.
   
   
   
   
Vasta

Natuke ka postituse tegelasest, ehk GAZ 23-st.
Natuke ajaloost. 2 aastat tagasi sai see auto musta numbri komisjonilt hinnangu - 99% originaal. Ideaalist jäi puudu 7 möödapanekut.
1. Radika lõdviku klambrid valed - tänaseks vahetatud
2. Jagaja kaane kummilutid valed - nüüd korras.
3. Akuklemmid tänapäevased - olemas, kuid vahetamata.
4. kapotialune lamp uuem - vahetatud vanema vastu.
5. Relee regulaatori kaan aastast 71 - vahetatud 63 a. vastu
6. Tagumise poritiiva iluliistud uuema mudeli omad - vanemad olemas, aga pole leidnud motivatsiooni neid ära vahetada. Küllalt suur ettevõtmine.
7. VOLGA embleemid esiporitiibadel uuema mudeli omad - Võttis üle 2 aasta ja lõpuks leidsin ka need. Ühe sain Eestist, Võrust, kui üks huviline tahtis oma garaazist vana koli minema visata aga enne ikka otsustas mind kutsuda vaatama, et äkki on midagi vaja. Ja seal ta oli ja ka paariline aga kahjuks see pooleks murtud ja pool kadunud. Eks panen siia pildi siis õigest embleemist. Täielikkuset puudu siis veel üks embleem.
   
   
Vasta

Kas see õige märk?  https://www.osta.ee/vana-automark-volga-145276837.html
Vasta

(19-10-2020, 17:17 PM)Brrr Kirjutas:  Kas see õige märk?  https://www.osta.ee/vana-automark-volga-145276837.html
Jah, see on õige aga mul juba mõlemad õiged olemas.
Vasta

(16-09-2020, 16:31 PM)Formika Kirjutas:  Natuke ka postituse tegelasest, ehk GAZ 23-st.
Natuke ajaloost. 2 aastat tagasi sai see auto musta numbri komisjonilt hinnangu - 99% originaal. Ideaalist jäi puudu 7 möödapanekut.

7. VOLGA embleemid esiporitiibadel uuema mudeli omad - Võttis üle 2 aasta ja lõpuks leidsin ka need. Ühe sain Eestist, Võrust, kui üks huviline tahtis oma garaazist vana koli minema visata aga enne ikka otsustas mind kutsuda vaatama, et äkki on midagi vaja. Ja seal ta oli ja ka paariline aga kahjuks see pooleks murtud ja pool kadunud. Eks panen siia pildi siis õigest embleemist. Täielikkuset puudu siis veel üks embleem.

Vaatan fotosid ja minu arusaamise järgi on tegemist siiski Gaz24 tiivapealsete embleemidega, mitte Gaz23 embleemidega.
Või saan ma millestki väga valesti aru?

[Pilt: Gaz24_74_1.JPG]
Vasta

Leidsin üles teema kus Formika soovitud kiri ka ära toodud:

Volgalehel N nov 16, 2017 10:22 pm


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

(19-10-2020, 21:00 PM)robi Kirjutas:  Vaatan fotosid ja minu arusaamise järgi on tegemist siiski Gaz24 tiivapealsete embleemidega,


Sekundeerin. Samas mehega, kes on selle auto teemal maailmas kindlasti nr1 teadmiste poolest, eriti vaielda ei taha. Ehk on seal mingid nüansid, mida me ei tea?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(19-10-2020, 21:10 PM)Marko Kirjutas:  
(19-10-2020, 21:00 PM)robi Kirjutas:  Vaatan fotosid ja minu arusaamise järgi on tegemist siiski Gaz24 tiivapealsete embleemidega,


Sekundeerin. Samas mehega, kes on selle auto teemal maailmas kindlasti nr1 teadmiste poolest, eriti vaielda ei taha. Ehk on seal mingid nüansid, mida me ei tea?
Sellise šriftiga kiri on hullem kui põder III põlvkonna 21 kapotil.
Vasta

(20-10-2020, 14:58 PM)twist Kirjutas:  
(19-10-2020, 21:10 PM)Marko Kirjutas:  
(19-10-2020, 21:00 PM)robi Kirjutas:  Vaatan fotosid ja minu arusaamise järgi on tegemist siiski Gaz24 tiivapealsete embleemidega,


Sekundeerin. Samas mehega, kes on selle auto teemal maailmas kindlasti nr1 teadmiste poolest, eriti vaielda ei taha. Ehk on seal mingid nüansid, mida me ei tea?
Sellise šriftiga kiri on hullem kui põder III põlvkonna 21 kapotil.
Robi postituses õiged VOLGA embleemid 1963-64 aastast. Autot suurt ei uuendatud aga embleeme vahetati iga 2 aasta tagant. No midagigi tehti.  GAZ 23-e toodeti 1962-70 ja kirjad poritiival kolme erinevat sorti.
Vasta

(15-02-2020, 19:56 PM)Formika Kirjutas:  Idanaabrid on KGB autodest uue üllitise valmis teinud. GAZ 20G pähe näidatakse teise seeria Pobi, kuigi neid toodeti 1956-1958 ehk III seeria 
https://zen.yandex.ru/media/carbontechno...00ae95afa5

Trehvasin vaatama minu meelest peris hästi jutustatud lugu vene mansa ja Gaz21 osalemisest Monte Carlo Rallil 1965. Aga seltsimehed pizdiitavad, nii et vähe pole. Ja kuradi usutavalt. Enamus juttu on kas lausvale või mingi pooltõde mida esitletakse neile isamaaliselt sobiva nurga alt. Et sellel ka mingi seos teemaaluse Gaz23-ga oleks märgin siis ära, et selles kinoroolikus räägitakse, et esialgselt oli plaan Gaz23 tuua Monte Carlosse võistlusautona, mida siiski ei tehtud.

Aga nüüd tõdedest, valedest,  pooltõdedest ehk nõukogude kinokunsti eripärad: millest kõige rohkem pani mind imestama, et saatejuhid mainivad lausa 5-te finišeerinud vene koondise autot, kui tegelikult üldse osales ainult 4, (kaks Gaz21 ja kaks M403) millest ei tulnud lõpuni tegelikult keegi. (Mõlemal M403-el murdusid hooratta poldid, üks Volga lendas üle serpentiini serva kuristikku ja teine pidi katkestama liiga suure hilinemise tõttu AKP-sse.) Seda lihtsalt fakti kontrollides pidin tõdema, et ametlikud annaalid annavad veelgi huvitavamaid tulemusi. Monte Carlo Rally 1965 Stardi ja kummalisel kombel ka Finiši listis on noteeritud eesti poisid Hans Rüütel ja Gunnar Holm, (seega ongi kokku 5 vene ekipaazi) keda päris elus Moskvast siiski kaugemale ei lastud, aga Montes on nad Finišis kirjas lausa katkestajatena. See paneb tegelikult sügavalt mõtlema millist infot üldse usaldada saab. 

Ja lõpuks ka tõene fakt: filmis mainitakse, et õhtusele banketile Monte autoklubisse venelasi sisse ei lastud kuna nad ei kandnud etiketi kohast smokingut, (tegelikkuses puudus neil lips). Ja seltskond suunati sujuvalt stripibaari Wink Seda viimast kinnitab Uno Aava oma memuaarides. Hea raamat, soovitan. Aga filmi võib ka vaadata.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 11 külali(st)ne