Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 3)

Kunagi sai hekki pügatud gaz53 kastist. Oli tore viirpuuhekk, mis hooletusest liiga kõrgeks kasvas.
Eelmine sügis sai see võetud u. 50-60cm kõrguselt lihtsalt maha, kuna hekk ei pea nii kõrge olema, et seda redelilt pügama peab.
Pole kiirteid lähedal ega tüütuid naabreid. Ma teeks selle tüütu kuusehekiga sama (ehk lõikaks maa pealt pügatavale kõrgusele), kui just mingit head põhjust ei ole.
Kes viirpuud teavad, teavad selle toredaid ~10cm pikkuseid okkaid kah. Ei hakka siia kõiki neid sõnu kirja panema, mis kulusid selle mahavõetud heki äravedamiseks. Lõpuks oli kõige otstarbekam tõmmata ühele küljele mahalangetatud heki alt tross läbi, siis trossi silmusega kimpu ja minema.

Ühtlasi uuriks, ehk keegi oskab soovitada, kuskohast pealinnas võiks saada tikkpolte: keere 10x1, pikkus 55-60mm tugevus 10,9?
balti poldist sain eelmisel aastal selle tugevusega ainult 50mm poldid ja need olid ka osakeermega.... väga tüütu oli lõpuni keermestada ja jäi kohati pikkusest puudu.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.

Kas keegi omab kogemust koduste vahenditega muttimise osas?
Ehk siis, raudtoru on vaja tee alt läbi lüüa.
Kraav ette, toru ots teravaks, toru loodi ja siis kuvaldaga tagant togima.
Sõltub muidugi pinnasest, aga ...

Toru otsa treitakse koonus mis on veits suurem läbimõõdult kui toru ise. Ja tuld nagu kirjeldasid, kuni esimese tõsise kivini.

Aquila captas non muscas.

Kuvalda asemel ma kasutaks pigem mingit kobedamat piikvasarat. Muidugi see eeldab sobiva vahetüki tootmist.

Tsitaat:kasutaks pigem mingit kobedamat piikvasarat. Muidugi see eeldab sobiva vahetüki tootmist.
Olen miski odava SDS puurvasaraga äikesekaitse maandusi maa sisse löönud. Kolm kahemeetrist junni üksteise järel, algul redelilt. Jämedat toru muidugi ei löö, sellel mass taga. Treial tegi vahetüki.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.

Eks puurvasara suurus peab toru suurusega klappima. Ma panin omal maandusvardaid 10kg puurvasaraga maasse. Läks sahinal. Loomulikult esimese meetri tagusin kuvaldaga, enne kui üleni higisena renti puurvasara järgi sõitsin.

Kas Eestis toodetakse joonise/mudeli järgi valuvelgi? Treimine või CNC vmt? Et kui on mingi erisoov ja saab 3D programmiga sobiv disain antud, siis kas mingi ettevõte või ettevõtlik isik on Maarjamaal, kes selle alumiiniumist välja võlub? 
Ja mis sellise R15 veljekomplekti hind võiks laias laastus olla? 
Endal pole õrna aimugi kuidas sellega siinpool suurt vett on aga unistada ju tahaks.

Ilmselt euronõuded lämmatavad igasuguse ettevõtluse selles vallas...

Mul hoopis selline küsimus, et millega oleks mõistlik klapikambrikaasi värvida? Pulbervärv, tavaline värv, kuumakindel värv? Siit-sealt on kuulda olnud, et kuumakindla vajadust ei ole, aga mõtlesin, et küsin siit üle.

(08-10-2020, 23:54 PM)robi Kirjutas:  Kas Eestis toodetakse joonise/mudeli järgi valuvelgi? Treimine või CNC vmt? Et kui on mingi erisoov ja saab 3D programmiga sobiv disain antud, siis kas mingi ettevõte või ettevõtlik isik on Maarjamaal, kes selle alumiiniumist välja võlub? 
Ja mis sellise R15 veljekomplekti hind võiks laias laastus olla? 
Endal pole õrna aimugi kuidas sellega siinpool suurt vett on aga unistada ju tahaks.
Treimise näide on ksf. hundu615 Estonia vormeli teemast hiljuti läbi käinud:
Toorik
Valmistoode

(09-10-2020, 09:05 AM)mossepower Kirjutas:  Treimise näide on ksf. hundu615 Estonia vormeli teemast hiljuti läbi käinud:
Toorik
Valmistoode
Tänan vihje eest. Pöördusin enne siia postitamist ka hundu615 poole aga siin ongi pool rehkendust juba tehtud: toorik oli olemas. Kui sooviks niiöelda nullist teha on küsimus. USA populaarsetes telesaadetes on näha, et disainitakse soovitud kuju ja siis pannakse suur (vabandage mind minu teadmatuses) alumiiniumi ketas, millest freesitakse(?) CNC kapis (?) välja selline velg nagu soovitud. mul pole muidugi õrna aimugi kuidas see metall või sulam treitud kujul sõidust tulenevatele dünaamikatele vastu peab. Äkki tulebki kõigepealt valada toorik, millest siis alles saab välja treida sobiva velje. Ma tõesti ei tea. Enne Dr Google või Dr Youtube poole pöördumist mõtlesin Automoto kollektiivkogemustest uurida.

Küll Türi mehed teavad.

https://www.aripaev.ee/uudised/2000/02/0...a-sapikale

(09-10-2020, 00:58 AM)Aare R. Kirjutas:  Mul hoopis selline küsimus, et millega oleks mõistlik klapikambrikaasi värvida? Pulbervärv, tavaline värv, kuumakindel värv? Siit-sealt on kuulda olnud, et kuumakindla vajadust ei ole, aga mõtlesin, et küsin siit üle.

värvitakse nii tavalise värvi kui ka pulbriga. teinekord ka seestpoolt läbipaistva pulbriga. pole seal seda temperatuuri eriti miskit.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.

(09-10-2020, 09:48 AM)tõnn Kirjutas:  Küll Türi mehed teavad.

https://www.aripaev.ee/uudised/2000/02/0...a-sapikale
Karta on, et enam ei tee. Käis just kuskilt molutaamatust läbi otsing kes parandab valuvelgi keskeestis ja siitkandi mehed teadsid rääkida, et türi mehed enam velgedega ei tegele Rolleyes

Täismaterjalist velge välja freesida on kahtlemata võimalik, kuid ma arvan et see isu läheb üle kui toorikute hinnale mõelda.
Laiust teadmata pakuks, et 400mm läbimõõduga toorik kaaluks 50kg tükk ehk 200kg alumiini peaks ostma.
alumiini müügihind tundub olevat 18,5 eur koos käibega selle lehe järgi https://www.metall24.ee/tooted/al.-umar
Seega tuleks materjali hind 3700 eurot.
Muidugi on veel küsimus kust nii jämedat toorikud üldse saada on sest seal lehel on max 60mm.

mõistlikum on leida kokku polditavad kolmeosalised veljed ja oma disainiga lasta freesida sisemine osa.

Lihtsalt ajaviiteks valuveljedest:  Algmaterjal on 13m pikk ja umbes 25-30cm läbimõõdus. "Rebakiga" tehakse tükkideks ja siis ahju. Kui silumiin on saavutanud 510 kraadi temperatuuri läheb pinki ja seal voolitakse sellest nagu plastiliinist väga täpne toorik mida pärast CNC pink peenhäälestab. 
Vedasin inglismaalt saksa neid toorikuid ja tehases vene mees pajatas. 
Kõige odavam ja kvaliteetsem. Valuga asi kallis ja mitte nii kindel.

Aquila captas non muscas.

millega asendada?
   

Tere!!!  Mul juhe koos, kus asub sellisel autol VW LT 35 salongisoojendus vendika kaitse https://upload.wikimedia.org/wikipedia/c..._Front.jpg

Veel pole maha löödud

(12-10-2020, 18:46 PM)JaakH Kirjutas:  Tere!!!  Mul juhe koos, kus asub sellisel autol VW LT 35 salongisoojendus vendika kaitse https://upload.wikimedia.org/wikipedia/c..._Front.jpg
esindus ei aita?
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 50 külali(st)ne