24-10-2020, 16:53 PM
Du¨¨us peab olema åiget mååtu ja kulumatta,et oleks ikka pidev kontakt.Muud on lisad.
(24-10-2020, 10:17 AM)martinjev Kirjutas: Keevitusel suht alatihti kipub traadiotsas metalli mull düüsi külge kleepuma. Millest see tingitud on ja kuidas vältida?Kui terase puhul jääb keevituse lõpetamisel pall düüsi külge, siis on traadi etteande aeg peale voolu katkestamist liiga lühike. Osadel keevitustel on potekas, millest saab seda reguleerida, alumiiniumi keevitamisel peab see aeg olema pikem kui terasel. Kui reguleerimisvõimalust ei ole, siis aitab ka pikem gaasisuudmik või lühem traadidüüs.
(25-10-2020, 09:40 AM)v6sa Kirjutas: Rootor pole tasakaalus. Pole palju vaja, et hakkaks lärmama.mul teine täpselt sama mootor kõrval,aga uuem ja tuttuus ja sellel on madalatel pööretel vibra sees.mootor on hakkepõletil ja vana lärmaka mootori hääl oli üle maja kuulda ja kui kinni kiilus oli kohe vaikus.nüüd uus nii vaikne,et ainult ventika müha kostab ei muud.
Või on võllile kukkunud/valmistuspraagina kõver.
Ise pole näinud, aga on räägitud ka möödatöödeldud (huvitav, kuidas) laagripindadest.
Tsitaat: sai käidud vag grupi autodele spetsialiseerunud ettevõttes, kus lubati asi korda teha ja väideti, et standartis on mootori ökotamisest tuleneva soojaeraldamise parandamiseks alati "põhi" eberspächer
(26-10-2020, 01:27 AM)Alts Kirjutas: Situatsioon. Olemas ülestõstetava katusetelgiga "Taani maksueripära" Seat Alahambra, millel webasto "kellaga" eelsoojendus küttelt (diisel). Kuna see lõpetas töötamise peatselt peale masina omandamist, sai käidud vag grupi autodele spetsialiseerunud ettevõttes, kus lubati asi korda teha ja väideti, et standartis on mootori ökotamisest tuleneva soojaeraldamise parandamiseks alati "põhi" eberspächer.VAG kasutab (enamjaolt) eberi soojendeid, 3kw sõidusoojendi, mille tegevusele juht vahele segada ei saa. Alla +5c kütab ise mootori käimise ajal juurde. Seisusoojendiks peaks saama ümber teha, aga see 3kw jääb napiks, 5kw on piisav.
...