(Seda postitust muudeti viimati: 25-11-2020, 02:29 AM ja muutjaks oli Mahno.)
T kati taastamisest oma kogemuse pealt - kui sul on veneaegsed load, millel ei ole peal kehtivuse lõppu - saad vahetada moodsate vastu. Kui on load, millel on kehtivuse lõpp peal - saad vahetada 10 aastat pärast kehtivuse lõppu. 10 aastat ja 1 päev = lähed uuesti autokooli ja eksamile.
Mul sõidavad ka autos kaasas ühed keskkooliaegsed load, kahjuks sellised, milledel kehtivuse lõpp peal ja tegemist on lihtsalt ilusa mälestusesemega.
Ahjaa, välja andis vanasti traktoristi lube põllumajandusinspektsioon. Tegid kohapeal eksami ja puha. Minul oli veel T ja R kategooria, sest ilma R-ita ei võetud suvel roomiktraktori peale rabasse tööle.
(Seda postitust muudeti viimati: 25-11-2020, 11:16 AM ja muutjaks oli maaks.)
Daff Kirjutas:T kati saab taastada kui load on väljs antud peale1991a 1.jaanuari. Ehk siis juba veneaegseid lube saab taastada. Omal taastasin T tähe esimese liigi lubadest mis olid väljastatud 18.01. 1991.
Ma siis ei kvalifitseeru, mul traktor 1989 aastast
Seni magnetitega mässanud plekitöödel, aga see tõmbab vedela metalli minema, kui ligidalt punktida.
Kas profid toimetavad sarnaste viguritega, nagu allpool suvaliselt ettejuhtunud pildil, või on mingeid etemaid lahendusi? Butt welding clamps võiks vist tõlkida kohalikku slängi 'põkkliitega keevituse kinnitusklambrid'.
Taas üks küsimus peugeot partneri kohta. Nimelt kas oskab keegi öelda, kas on tähtsust mis asendis pildil olev roolilati juhtpea hammaslatiga kokku peab minema? Mõtlen just hambuvust.
(Seda postitust muudeti viimati: 25-11-2020, 19:16 PM ja muutjaks oli huvi5.)
(25-11-2020, 17:53 PM)margus61 Kirjutas: Seni magnetitega mässanud plekitöödel, aga see tõmbab vedela metalli minema, kui ligidalt punktida.
Kas profid toimetavad sarnaste viguritega, nagu allpool suvaliselt ettejuhtunud pildil, või on mingeid etemaid lahendusi? Butt welding clamps võiks vist tõlkida kohalikku slängi 'põkkliitega keevituse kinnitusklambrid'.
Pole kasutanud aga olen kuulnud, et spetsialistid kasutavad mingeid Gleco taasavatavaid neete vms.
E: kiire youtube https://www.youtube.com/watch?v=pHrlo5czEOk&ab_channel=OutlawEdge
(25-11-2020, 18:35 PM)Margusk Kirjutas: Taas üks küsimus peugeot partneri kohta. Nimelt kas oskab keegi öelda, kas on tähtsust mis asendis pildil olev roolilati juhtpea hammaslatiga kokku peab minema? Mõtlen just hambuvust.
tähtsust omab niipalju,et sa ei pruugi rooli otseks saada.vaata,et roolilinti puruks ei tee
(25-11-2020, 19:26 PM)sturmbannführer Kirjutas: tähtsust omab niipalju,et sa ei pruugi rooli otseks saada.vaata,et roolilinti puruks ei tee
Roolilindiga sain juba varem hakkama ja parandatud ka. Lihtsalt mõte selles, et kui valesse hambuvusse satub, siis kuidas leitakse roolilatis keskpunkt, kus rattad ennast otse hoidma peaks? Loodan, et ehk saate mu segasest mõttest aru.
Tsitaat:Ehk said nüüd paremad pildid, 0,8 kw mootor ja vaja läheb vist kondekat ja edasi ? Kas saab ühefaasiga tööle panna.
Saab, kõigepealt mõõda oommeetriga need mähised üle, kas c-mähis ja r-mähis pole omavahel kontaktis, kas nad pole korpusega kontaktis ja kas r-mähise takistus on c-mähise takistusest mingi kolmandiku väiksem. Ühenduste tegemist on õpetatud juba mu eelmises postituses:
Tsitaat:Ehk said nüüd paremad pildid, 0,8 kw mootor ja vaja läheb vist kondekat ja edasi ? Kas saab ühefaasiga tööle panna.
Saab, kõigepealt mõõda oommeetriga need mähised üle, kas c-mähis ja r-mähis pole omavahel kontaktis, kas nad pole korpusega kontaktis ja kas r-mähise takistus on c-mähise takistusest mingi kolmandiku väiksem. Ühenduste tegemist on õpetatud juba mu eelmises postituses:
(25-11-2020, 17:53 PM)margus61 Kirjutas: Seni magnetitega mässanud plekitöödel, aga see tõmbab vedela metalli minema, kui ligidalt punktida.
Kas profid toimetavad sarnaste viguritega, nagu allpool suvaliselt ettejuhtunud pildil, või on mingeid etemaid lahendusi? Butt welding clamps võiks vist tõlkida kohalikku slängi 'põkkliitega keevituse kinnitusklambrid'.
Eks need klambrid/kinnitused ole vastavalt sellele mida teha tahad. Liblikaga saad serv/servale lasta. Jätab kenasti väikse pilu materjali servade vahele,mille siis täis lased. Need avatavad needid on head kui soovid mingit tükki kindlalt paigal hoida märkimiseks. Kuna puurid augud läbi,saad olla suht kindel,et järgmine kord ette tõstes läheb samale kohale. Ja need "needid" tõmbavad ikka päris tugevalt kinni. Ehk kui vaja ülekattega keevitada,siis ideaalsed asjad.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid. MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
hüdrofori teema juurde tagasi tulla siis minul 100L elbi tünn,tehasest väljus okt.2002a.alul oli äkki isegi kaevus aga nüüd ammu juba sahvris,väljast üks koht on roostes kergelt,aga endiselt on selg sirge ja rassib edasi teenida.suval sai vahetatud esimene kummikott ja 60 oli hind espakis.
Kas leidub ilma LÕHNAAINETA ja PARFÜÜMITA klaasipesu vedelikku? Olen sunnitud ostma pudel viina ja klaasipesu paaki kallama, veega pooleks saab paras vist. Seni pole leidnud, tanklad ja muud poed läbi kammitud. Mõni aasta tagasi ikka oli veel.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
(26-11-2020, 18:39 PM)aavu Kirjutas: Kas leidub ilma LÕHNAAINETA ja PARFÜÜMITA klaasipesu vedelikku? Olen sunnitud ostma pudel viina ja klaasipesu paaki kallama, veega pooleks saab paras vist. Seni pole leidnud, tanklad ja muud poed läbi kammitud. Mõni aasta tagasi ikka oli veel.
Tänavune Nobeli füüsikaauhind läheb prouale, kelle arvates, võttes aluseks lapse füüsikaõpiku, soojendab tumedaks värvitud ahi paremini, kui heledaks värvitud ahi.
(27-11-2020, 23:49 PM)speedsta Kirjutas: Tänavune Nobeli füüsikaauhind läheb prouale, kelle arvates, võttes aluseks lapse füüsikaõpiku, soojendab tumedaks värvitud ahi paremini, kui heledaks värvitud ahi.
(27-11-2020, 23:49 PM)speedsta Kirjutas: Tänavune Nobeli füüsikaauhind läheb prouale, kelle arvates, võttes aluseks lapse füüsikaõpiku, soojendab tumedaks värvitud ahi paremini, kui heledaks värvitud ahi.
Tegelikult on tal ju õigus. Suvel.
Olen nii aru saanud, et tume pind kiirgab rohkem kui hele pind. Järeldus - konvektsiooni teel jahtuvad võrdselt aga tume jahtub intensiivsemalt kui hele, sest kiirgab rohkem. Tumeda ahju juures on soojem aga hele soojendab kauem. Muidugi kui kütmise ja ahjuehituse tingimused on identsed. Võibolla olen füüsikast valesti aru saanud ja eksin.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.