Lada 2107

Mis kaabud?
Rummukapslid?
Muide, need on täiesti originaalsed asjad, mis olid kasutusel ainult ja ainult selle konkreetse veljemudeli juures. Velje keskavagi on sellevõrra suurem tehtud. Ilmusid justnimelt  pilti koos nullviite ja seitsmetega.
Kui ei meeldi - maitse asi Wink
Vasta

Midagi pole teha, kellele kaabud meeldivad, kellele mitte aga need olid tehasest paigaldatud ja nii see on. Käisin täna Carclassis ja uurisin esiklaasi parandus/vahetus võimalusi. Täke on umbes 1.-€ suurune ja asetseb paar senti kojamehe luuast kõrgemal. Mingit vaatevälja ta ei sega. Parandamisel pidi jääma ikka märgatav ja maksab 48.-€. Samas uue klaasi vahetus maksab 49.-€. Uus klaas sinise ribaga. Nüüd ma siis seisan kahe heinakuhja vahel.
Vasta

(16-12-2020, 12:41 PM)Formika Kirjutas:  Midagi pole teha, kellele kaabud meeldivad, kellele mitte aga need olid tehasest paigaldatud ja nii see on. Käisin täna Carclassis ja uurisin esiklaasi parandus/vahetus võimalusi. Täke on umbes 1.-€ suurune ja asetseb paar senti kojamehe luuast kõrgemal. Mingit vaatevälja ta ei sega. Parandamisel pidi jääma ikka märgatav ja maksab 48.-€. Samas uue klaasi vahetus maksab 49.-€. Uus klaas sinise ribaga. Nüüd ma siis seisan kahe heinakuhja vahel.
Endal oli 3 aastat tagasi täpselt sama dilemma. Klaasimehed küsisid, et miks lolli mängida ja pea sama raha eest parandada kui uue klaasi saaks. Kuna 1985. aasta templiga esiklaasi olemasoleva vastu nad otseloomulikult kusagilt välja võluda ei suutnud, siis lõpuks leidsid ka ise, et antud olukorras on originaalsuse suhtes ainuvõimalik parandamine.
       

Näha jäi augu koht ikka, aga see häirib mind palju vähem kui teadlikult vale varuosa külge panemine.
Vasta

Mul mõned aastad tagasi parandati täke 17 euroga. Huvitav, kas on tõesti nii palju kallimaks läinud või millest see siis oleneb. Natuke väiksem oli vast küll kui 1-eurone.
Vasta

Jutt käis ventiili ,,kaabudest,,. Kas Te tõepoolest olete unustanud, kuidas neid nimetati-nimetatakse?
Keskkapslid täiesti õiged, nendest ma juttu ei teinud ja neid nõnda-,,kaabud,, vähemasti meie auulis ka ei nimetatud.
Praegusel ajal täiesti müügil ventiilikorgid, millega ventiili keerata saab. Lühemad nad on, kui vanasti, kuid vähemasti visuaalne efekt ajastutruum.
Mis rehvidesse puutub, siis minul ei õnnestunud 90% MI-dest ära kulutada. Enne läksid kõveraks või muhku.
Vasta

kuulge siksi esiklaas pole küll nüüd keeruline asi mida leida. paned ladaklubi foorumisse kuulutuse üles, tuleb tõenäoliselt neid pakkumisi paari õlle eest hulgim. ok enamus on küll kolhoosikad mis kellelgi virnas seisavad, aga ma olen täiesti kindel, et leiab ka õige aasta tehase oma.
Vasta

(16-12-2020, 14:21 PM)rollfix Kirjutas:  Jutt käis ventiili ,,kaabudest,,. Kas Te tõepoolest olete unustanud, kuidas neid nimetati-nimetatakse?
Keskkapslid täiesti õiged, nendest ma juttu ei teinud ja neid nõnda-,,kaabud,, vähemasti meie auulis ka ei nimetatud.
Praegusel ajal täiesti müügil ventiilikorgid, millega ventiili keerata saab. Lühemad nad on, kui vanasti, kuid vähemasti visuaalne efekt ajastutruum.
Mis rehvidesse puutub, siis minul ei õnnestunud 90% MI-dest ära kulutada. Enne läksid kõveraks või muhku.

Oleks sa Kübaratest rääkinud, saanuks kõik kohe aru, millest jutt. Mina pole küll kunagi kuulnud, et neid keegi kaabudeks nimetaks, kübarateks küll.
Vasta

Mis sellesse klaasi lappimisse puutub, siis tõesti ka minu kogemus on negatiivne. Hoiatati enne mokaotsast, et noo eks natuke ikka jääb näha..., tegelt oli lõpptulemus täpselt sama mis enne, aint viiskümpi vahetas omanikku, minu poolt vaadates kaugenevas suunas..
Vasta

(16-12-2020, 18:17 PM)spitfire Kirjutas:  Mis sellesse klaasi lappimisse puutub, siis tõesti ka minu kogemus on negatiivne. Hoiatati enne mokaotsast, et noo eks natuke ikka jääb näha..., tegelt oli lõpptulemus täpselt sama mis enne, aint viiskümpi vahetas omanikku, minu poolt vaadates kaugenevas suunas..
Minul kogemus jällegi positiivne. Eesmärk oli ennekõike täkkest alguse saava prao vältimine klaasis ning 3 aasta jooksul pärast remonti pole pragu veel tekkinud.
Kui ka pärast remonti ajapikku prao sisse peaks lööma nagu kivitäkke remontimata jätmise korral juhtub, sis oleks tõesti mõttetu töö.
Vasta

(16-12-2020, 18:49 PM)mossepower Kirjutas:  
(16-12-2020, 18:17 PM)spitfire Kirjutas:  Mis sellesse klaasi lappimisse puutub, siis tõesti ka minu kogemus on negatiivne. Hoiatati enne mokaotsast, et noo eks natuke ikka jääb näha..., tegelt oli lõpptulemus täpselt sama mis enne, aint viiskümpi vahetas omanikku, minu poolt vaadates kaugenevas suunas..
Minul kogemus jällegi positiivne. Eesmärk oli ennekõike täkkest alguse saava prao vältimine klaasis ning 3 aasta jooksul pärast remonti pole pragu veel tekkinud.
Kui ka pärast remonti ajapikku prao sisse peaks lööma nagu kivitäkke remontimata jätmise korral juhtub, sis oleks tõesti mõttetu töö.

Mul Ladal on täke klaasis 2010a kevadest. Kuni 2013 viibis auto alati lageda taeva all. Tänaseni vaid täke klaasis. Igapäeva autol lasin klaasi remontida sest ei tahtnud uut klaasi kohe eest lõikama hakata. Tulemuseks sain pragulise klaasi. Peale klaasivahetust sain poole aasta jooksul uue täkke ja see ootab mõraks saamist juba kaks aastat. Igast täkkest ei saa alati mõra.
Vasta

(16-12-2020, 21:13 PM)Viin Kirjutas:  
(16-12-2020, 18:49 PM)mossepower Kirjutas:  
(16-12-2020, 18:17 PM)spitfire Kirjutas:  Mis sellesse klaasi lappimisse puutub, siis tõesti ka minu kogemus on negatiivne. Hoiatati enne mokaotsast, et noo eks natuke ikka jääb näha..., tegelt oli lõpptulemus täpselt sama mis enne, aint viiskümpi vahetas omanikku, minu poolt vaadates kaugenevas suunas..
Minul kogemus jällegi positiivne. Eesmärk oli ennekõike täkkest alguse saava prao vältimine klaasis ning 3 aasta jooksul pärast remonti pole pragu veel tekkinud.
Kui ka pärast remonti ajapikku prao sisse peaks lööma nagu kivitäkke remontimata jätmise korral juhtub, sis oleks tõesti mõttetu töö.

Mul Ladal on täke klaasis 2010a kevadest. Kuni 2013 viibis auto alati lageda taeva all. Tänaseni vaid täke klaasis. Igapäeva autol lasin klaasi remontida sest ei tahtnud uut klaasi kohe eest lõikama hakata. Tulemuseks sain pragulise klaasi. Peale klaasivahetust sain poole aasta jooksul uue täkke ja see ootab mõraks saamist juba kaks aastat. Igast täkkest ei saa alati mõra.
Muidugi ei pruugi iga täke pragunema minna. Mul sama Lada esiklaasi servas väike täke, mida ei hakka kunagi puutumagi kuna on palju väiksem kui see, mis parandusse läks ning lisaks pole 10 aastaga ka edasi pragunema hakanud. Seda väiksemat pole isegi minu lisatud pildil näha.
Küll aga see mis parandusse läks (pilt) oli pigem juba väike ämblik nagu ka kõnealusel autol (pilt). Muidugi võivad ka sealt ämblikust väljuvad pikemad praod olla algse löögi tagajärg ning igavesti niimoodi jääda. Eks igaühe tegevuskäik ole iseenda otsustada-katsetada.
Vasta

(16-12-2020, 21:38 PM)mossepower Kirjutas:  Küll aga see mis parandusse läks (pilt) oli pigem juba väike ämblik nagu ka kõnealusel autol (pilt). 
mina küll neil piltidel vahet ei tee Big Grin
Vasta

(16-12-2020, 14:29 PM)Peeter Kirjutas:  kuulge siksi esiklaas pole küll nüüd keeruline asi mida leida. paned ladaklubi foorumisse kuulutuse üles, tuleb tõenäoliselt neid pakkumisi paari õlle eest hulgim. ok enamus on küll kolhoosikad mis kellelgi virnas seisavad, aga ma olen täiesti kindel, et leiab ka õige aasta tehase oma.
Pakun kolm õlut uue kilega VAZ 2101 esiklaasi eest Big Grin Loodan saada hulgim pakkumisi Big Grin 
Naljatilk.
Vasta

(17-12-2020, 00:04 AM)ZIL 131 Kirjutas:  
(16-12-2020, 14:29 PM)Peeter Kirjutas:  kuulge siksi esiklaas pole küll nüüd keeruline asi mida leida. paned ladaklubi foorumisse kuulutuse üles, tuleb tõenäoliselt neid pakkumisi paari õlle eest hulgim. ok enamus on küll kolhoosikad mis kellelgi virnas seisavad, aga ma olen täiesti kindel, et leiab ka õige aasta tehase oma.
Pakun kolm õlut uue kilega VAZ 2101 esiklaasi eest Big Grin Loodan saada hulgim pakkumisi Big Grin 
Naljatilk.
Mis takistab seda vajalike kirjadega Kuttilan Autolasis teha? Jah, loomulikult on hinnanumber pigem kolm sajajewrost kui kolm õlunaadi. A päeva lõpuks on see ju ainult raha.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

Ma pole kindel kas 07 l see oli aga küünlajuhtmetega pildil paistab nagu poleks seda põhjaplekki mis mootori all on. Paljudel on see ära võetud. Kas 07l karteri kaitse ka oli? Velgede teema oli väga huvitav.Kas esialgsed küünlajuhtmed ei võinud originaalid olla ja kas küünladki on? Sama huvitav on ka tulepesurite osaline puudumine. Kuidagi imelik,et nii on,et isegi torustik on maha võetud. Samas kui pedaalid ei sobinud vb häirisid tulepesurid mis vb kuidagi õnnestus sisse unustada ja paak tühi?  Lihtsam oleks ju juhe lahti ühendada. Huvitav auto ja huvitavad iseärasused.
Vasta

Mootori põhja plekk sai alla. Oli jah teine puudu. Täna käis musta numbri komisjon. Küünla juhtmeid ei peetud originaalseteks, mis muidugi ka õige. Eks vaatan, kas leian õigeid. Pidid olema tiba jämedamad ja heledama punase karvakattega. Ka neid juhtmeid ühendavate klambrite asemel peavad rõngad olema. See oli ka ainuke puudujääk. Küsimusi tekitasid ka tulede pesurite harjad aga see pole probleem, mul ka teine variant olemas. Tehti hulga pilte ja muidugi lohutuseks või needuseks 07 tulevastele taastajatele saadi palju informatsiooni, milline üks originaalne 07 peab välja nägema. Eriti mis puudutab igasugu polte, mutreid, klambreid ja muid pisi vidinaid. Komisjoni liikmed, olles tuttavad selle postituse ja nende probleemidega, mainisid, et nad oleks aktsepteerinud ka enne all olnud 06 velgi, kui originaalseid, sest sai ju tõestatud, et nende väljalase kattus auto väljalaskega. Esi klaasi jätsin originaalse ja homme tuleb klaasi parandaja, kes selle rumala täkke püüab likvideerida. Asub see täke ka kohas, kus ta absoluutselt ei sega väljavaadet. Sellega siis selle auto selle aasta tegemistele joon alla tõmmatud. Võrreldes teiste minu autodega oli see nagu kerge kevadine tuuleke pimedal kaamose ajal. Ühe ZIL-li asemel võiks 40 sellist Ladat teha Smile.
   
Vasta

Mis sitasti, see uuesti. 
Need küünlajuhtmed + klambrid. Pean ma nüüd siin maailma otsas (Kalevipoeg) olema. Kodus võtaks raamatu ja teeks must valgel selgeks, mis juhtmed ja klambrid olema peaksid. 
Kahtlustan, et ikka plastik klambrid peaksid olema, mitte kummi rõngad.
Vasta

Kataloogid näitavad kummirõngaid, kuid mõlemal minu 2017-l olid sellised valged palstist klambrid.

Isiklikult arvan, et kataloogid ei jõudnud reaalsele elule järele ja nii on ka GAZ 24-10 ees olevad edevad udukad vaid tehase reklaampostritel kuid kataloogist vaatavad vastu veel vanema tüübi udukad.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           
Vasta

Esialgsed tulemused komisjonilt käes. 
 1. Tuleb välja, et vale mõõtu rehvid all. Peaks olema 175/70R13, ma isegi ei tea mis mul seal on. kuna all olid o6 veljed, siis tõenäoliselt selle omad. Kuigi komisjoni mehed oleks originaalseks lugenud ka all olnud 06 veljed, sest sai ju tõestatud, et tehasest välja veeres see auto ikka 06 velgede ja ilukilpidega.
 2. Tagumise istme rihmad on kuhugi istme alla ära topitud, need tuleb sealt välja kookida ja tööasendisse seada. 
 3. Probleem ikka esitulede pesurite ja kojameestega. Polevat ikka need õiged. Mul teine komplekt ka. lähipäevil proovin neid. Auto ikka veel värviparanduses. peaks olema nagu alloleval pildil.
   
 4. Ei jõutud parandada poritiiva värvikahjustusi aga see pole probleem ja sellega praegu tegeldakse. Saab korda.
 5. Ikka need küünla juhtmed ja kummi rõngad.

Rohkem probleeme ei ole. Auto ise nägi komisjoni päeval välja selline:
   
   
Vasta

tundub,et all on rehvid 165-80-13 mi-16
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne