Postitused: 5,355
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
74
Ma ise lahendasin selle piduriõli asja lihtsalt. Võtsin väikse klaaspurgi ja panin uue manseti sinna sisse ja kallasin õli peale. DOT-4,BSK, PSK...ja veel mõned kahtlased vedelikud ajasid kohe manseti(Mosse) turri. Kõlbas ainult mingi veneaegne klaaspudelis kastorka baasil ja Neva. Hiljem leidsin ka DOT-3 mis samuti sobis. Seega, kui mingi tundmatu olukord ja masin, siis ei või kindel olla mis juhtub. Kui parasjagu remont käsil ja kummijullad väljas, tasub need igaks juhuks erinevate vedelikega likku panna.
Postitused: 94
Teemad: 1
Liitus: Apr 2016
Maine:
0
Jäi ka see vedur silma, eriti see hunnik vigu, ma ei tahaks uskuda, et kõik need vead on korraga külge karanud, rikkis mootor ja pooleks raam jne.. Äkki tegemist mingi doonoriga kust võetud ja siis katkised osad külge poogitud?
Postitused: 1,835
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
16
Peeter2 Kirjutas:Eelmisel aastal sai jah täitsa edukalt ära tehtud, niimoodi distantsilt küll ei oska enam öelda mis ma seal täpselt teisiti ühendasin, aga lihtne oli. Ma muidu elektroonika alal olen rumalapoolne
Ma kah täitsa tuhm ja kardan elektrit nagu vanakurat välku - seega tegin lihtsamalt ja otsisin nupust reziimi, mis ei vilgu. Neid programmidega kollase maa imesid tükki paarkümmend elu jooksul käest läbi käinud ja kõigis neis topsides on siiani ikka üks mittevilkuv featuur külges olnd.
Vilkuvat aastavahetust kõigile!
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 3,617
Teemad: 112
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
29-12-2020, 19:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-12-2020, 19:54 PM ja muutjaks oli
13piisab.)
Eks usin kraabib, aga laisk peseb.
Ma igatahes ei viitsi voolukatkestuse vms (pigem "vms") korral 4+2+5+3 puldikesel (elementide arv neljas eraldi jadas), mis asuvad maast 2,5..5m kõrgusel, nuppe pressimas käia. Pealegi vist on mul umbes nii palju vanu pistiku-programmkellasid ja pistan need vahele: las tuled põlevad siis, kui neist on asja.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 320
Teemad: 3
Liitus: May 2012
Maine:
4
Need tuled ju jäävad sellesse reziimi, mis valitud on. Et siis põleva peal püsivad nad kogu aeg, kui ise ära ei näpi.
Mul hämara andur vahele pandud ja toimib edukalt.
Postitused: 1,295
Teemad: 1
Liitus: Oct 2019
Maine:
24
Mul on ka sama puldiga tuled läbi taimeri ja üldiselt on sisselülitudes nad põlenud, kuid miskipärast vahel harva, võibolla kord nädalas olen avastanud, et ikkagi vilguvad.
Postitused: 4,441
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
Tsitaat:Ma olen kõveraks hüpatud pereautot näinud!
Tulin Tartust. Puhjast Võrtsu suunas oli tee peal paras hüpe. Moskvits 408 (uuema kerega) tegi kohmaka hüppe, ots ringi ja uuele katsele. Vist kolmanda katsega käis paras raksatus ja kodus päevavalges oli katusel ukseposti kohal paras korts või vagu või volt, kuidas keegi nimetab. Autos oli kas neli või viis inimest. Isa müüs selle auto kähku ära. Nooruse lollused - kõik tuleb järgi proovida.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(30-12-2020, 10:50 AM)aavu Kirjutas: Tsitaat:Ma olen kõveraks hüpatud pereautot näinud!
Tulin Tartust. Puhjast Võrtsu suunas oli tee peal paras hüpe. Moskvits 408 (uuema kerega) tegi kohmaka hüppe, ots ringi ja uuele katsele. Vist kolmanda katsega käis paras raksatus ja kodus päevavalges oli katusel ukseposti kohal paras korts või vagu või volt, kuidas keegi nimetab. Autos oli kas neli või viis inimest. Isa müüs selle auto kähku ära. Nooruse lollused - kõik tuleb järgi proovida.
Moskvitš 412 IE 1972 aasta väljalase.1984 aastal sain sellise oma valdusse. Üpris pehme kerega juba. Aga see polnud takistuseks. Kamp peale ja tuld. Enne Otepääd kuskil oli mingi sillaremont. Panime seal miljoniga trampliini. Kui ükskord maha sadasime, vaatamata sellele, et rataste peale siis esiuksed enam lahti ei käinud muidu kui pidi õlaga lööma. Keskmise piida kohal katuse äärtesse tekkisid väikesed voldid.
Kohe oli sõjaväkke minek ka. Kaks aastat seisis vaeseke ja koju tulles keevitasin talle uue põhja. Keerasin pärast veel kaks korda ta üle katuse. Ei olnud massinale õnne antud.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 185
Teemad: 3
Liitus: Mar 2011
Maine:
1
30-12-2020, 17:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-12-2020, 17:28 PM ja muutjaks oli
volvotar.)
Minu vend sõitis isakingitud 412´ega tamme otsa nii, et alt oli võimalik läbiroomata. Ninad puru mõlemate, nii autol kui ka vennal!
Uksed läksid paigast alles siis ära, kui taat oma suure üleskloppimise/keevitamise (mille käigus vahetati nii mõnigi asjasse mittepuutuv detail välja)
oli lõpetanus, siis tahtis küll nii mõnigi uks kõvasti timmimist.
Taat ise tegi küll sellise kõksu kus piloodipoolne tiib ja uks läksid vahetusse. Libedaga, 30 meetrit koduväravast, sõitis vastu elektriposti.
Põhjuseks reedeõhtune kiire ja mitte sõitta eespidurdanud miilitsaautosse. Miilits alguses täitsa mees, aga välja kutsuti ikka ja lisaks tehti
15.- rutsi trahvi ka veel pealekauba (vist riigivarasäästmise eest).
Aga läänekatest aastatel 2000+ kahel jaapanlasel- ühel eelpostitustes mainitud katusekahjustused ( uksi oli vaja tõsta kinnisaamiseks) ja
teisel voldid poolraamide (eks see oli kunagi ninapihta saanud).
Saksas müügiplatsil juhtusin Golfi, millel olid samasuguse voldid katusel- läksin seepeale kiiruga järgmisi autosid vaatama.
Endal oli autost isegi kahju, et tast õiget AUTOT enam ei saa!
NB: Jõutigi vahele, aga lisan sellegi poolest- tegemist on karbiidiaparaadiga ja aineks võib olla karbiit.
Teadjamad teavad kuidas ainet määrata.
Postitused: 185
Teemad: 3
Liitus: Mar 2011
Maine:
1
30-12-2020, 20:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-12-2020, 20:29 PM ja muutjaks oli
volvotar.)
Tänud! Proovin uuel aastal kohe ära- õli, mitte karbiidi.
Kusjuures veel õlidest, esimesel Audi A6´el automaadi õli vahetatakse vastavalt läbisõidule. Täpselt ei mäleta kas 200 või 300 tuh. pealt näeb tehas
ette teise viskoossusega õli kui algselt- müts maha konstruktorite ees.
Samas ka 400 seerja Volvo manuaalkastiga. Soetasin auto avariilisena saksast- sai korda tehtud. Loomulikult rihmad, rullid ja
kõik vedelikud vahetusse. Hakkan sõitma, kast ei tööta korralikult- ei hakka pikalt selgitama kuidas ja kuhu sai käidud.
Isegi Saksamaale sai helistatud kohalikule diilerile kellelt auto osteti- tehniline pool pidi olema laitmatu.
Tulemuseks läksin Info Autosse, ostsin Volvo kirjadega õli, vahetasin ja käigukast hakkas tööle nagu peab.
Tagantjärgi uurides selgus viga, et ennem olin paigaldanud liigagi uue ja kvaliteetse õli (ostsin kõige parema mida spetsialiseerunud õlipood soovitas-
ei ostnud kuskilt marketist). Auto sõitis veel kaua mitme omaniku kasutuses (90´e lõpp+ 15 aastat) ja siis kadus kuskile maapiirkonda silmapiirilt.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
See agregaat seal pildil jah atsetüleenigeneraator. Pole ta nii ohtlik midagi kui räägitakse. Mitu aastat sai sellisega haltuura korras autosid paigatud. Tõi ikka kena tüki leiba koos vorstiga lauale. Vahel sai isegi võid vahele panna.
Kui tünn seest puhas oli ja veetase normis siis tiksus nagu kellamiin vaikselt nurgas. Kui alla põhja lasid sademel tekkida nii et vesi ei saanud teise kambrisse ära põgeneda siis küll oli koos garaažiga orbiidile sõit.
Nimelt see tünn oli seest topelt seintega kus anumad olid alt ühendatud. Kui panid asja tööle siis karbiidi reageerimisel veega tekkinud gaas surus vee teise anumasse ja reaktsioon aeglustus. Kui põletasid gaasi ära tuli vesi tagasi ja hakkas sisin uuesti pihta. Nii ta töötas kuni karbiidi kividest sai tuhk mis osaliselt langes alla põhja ja osa jäi korvi.
Vot see põhjalangenud tuhk oligi ohtlik. Kittis põhjast vee läbipääsu kinni ja siis läks jamaks. Vesi eest ära ei läinud ja reaktsioon muudkui toimis seni kuni miski järgi andis.
Mul üks generaator lendas õhku. Sellest pildilolevast eelmine põlvkond. Vahesein oli ära mädanenud ja lasi mõlemad anumad üheks. Vot siis sai küll nalja. Loll nagu ma olen,oleks võinud kahtlustada, et miks nii palju vett läheb. Vett sai aga poole rohkem sisse kui tavaliselt ja kui see pauk käis. Hea, et oli suvi ja genekas oli garaaži nurga taga. Kaas lendas koos kraega minema. Hea, et lõhki ei löönud.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 1,400
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
(30-12-2020, 18:21 PM)lauren Kirjutas: Tsitaat:Piduriõli kohapealt ei oska lisada, aga paar aastat seisnud mahtuniversaali roolilatt on küll
hakkand jooksma nagu mühin. Järeldan, et WAG/febi õli suht kallis ja sinna on mingisugust asendusainet kallatud.
Mu endisel audil jooksis ka latt usinalt, pea iga nädal valasin seda febi õli peale. Lõpuks valasin vihaga mineraalse hüdroõli sisse, peale seda polnud poole aasta jooksul peale valada vaja.
Uuemaid ei tea aga vanematel Audidel käiski roolivõimus LHM õli.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.