Postitused: 10,806
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
134
Mõnusalt segased on nad seal küll.
Ma jälle imetlen nende säärejooksu - kuda nad säärastesse tornidesse küll saavad ilma redeli või liftita?
Postitused: 696
Teemad: 72
Liitus: Apr 2005
Maine:
7
Tahtsin selle pildi peale kommentaariks ühe toreda tsitaadi panna aga otsingu tulemusena selgus, et asjaomane on ZIL pickup teemas ise selle autor ehk
Selline kabiini lõikumine oleks sama tark tegu kui metskassile rehaga võid persse lükata...
Postitused: 2,515
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
Esimest korda kui saan öelda, et peemvee haapjatt ka millekski kõlbab (põlvkonnast sõltumataselt). Nii kõrgel istudes on vist isegi lootust kesktunnelit ja põhjaplekki niipidi lõigata, et juht ja kõrvalistuja võivad sisenedes oma jalad kaasavõtta, kuna neile jääb ruumigi
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 439
Teemad: 9
Liitus: Jan 2005
Maine:
1
Teljevahe ja rattakoobaste suhe tundub ideaalne. Kas muutsid midagi või kõik tehase mõõtude järgi?
Postitused: 5,281
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
130
Pool meetrit lähemale tagasilda ja raam tagant lühemaks.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 5,281
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
130
Järgmine nädal peab paika saama siis kere. Selleks sai tellitud tagasilla uued suured puksid, kaks ette, kaks taha. Mootor läheb alla raami vahele kus vanasti 66 mootor oli. Käigukasti ja sidurid veel pole aga küll need ka saab. Tegelikult on üks 2.0 mootor riiulisse jäänud koos kastiga aga pole õrna aimugi kas otsa istub, eks tuleb proovida.
Rooliga asi veel vähe lahtine, roolikarbi saaks võibolla kuidagimoodi ette rattakoopasse ära mahutada ja mingi viguriga kardaani ka sinna vedada... Roolivõimu pump jääks siis juba bemari oma, aga seda veel mõtleb. Võibolla parem dosaator ja silinder panna. Dosaatoreid riiulis uusi igasuguseid, eriti hea lahendus oleks kahepoolne roolisilinder paraleelvarda vahele aga sedagi tuleb veel vähe seedida. Või silinder küljepeale, kui siis on õlakuga varsti aamen.
Tagasilla kaardaan tuleb ümber teha kuna sild nüüd vahekastile pool meetrit lähemal. Orginaal ristid ka enam ei sobi nurga pärast. Üks idee on tega nii vahekasti kui silla külge flantsid jjv nuutidega ja osta 100 eurine traktori jjv kardaan vahele ja asi tahe. Siis saab veel ristid välja vahetada suuremate vastu ja mis hetkel kõige reaalsem tundub et lõikab orginaal ristid vahelt välja ja paneb püsikiirusliigendid asemele.
Kere tuleb raami suhtes ca 10cm kõrgemale et esiratastele piisavalt ruumi jääks. Hetkel niisama vabalt istub peal et propotsioone paika saada. Lõpuks kui kere paigas vaatab palju vintsidele ruumi vaja, kui vintsid paigas siis toob esistanget autole lähemale ja tagant ka üleliigsed nurgad maha.
Eks jooksvalt vaatab.
Kellegil kaarrehvidele õhukumme pole üle? 24" olid vist, sobivad ka vast T150K ja CK omad. Paar kaarkummi võiks ka välja vahetada.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 377
Teemad: 43
Liitus: Dec 2005
Maine:
6
Kaarrehvid peaks ju ilma öhukummita olema
Postitused: 183
Teemad: 4
Liitus: Apr 2004
Maine:
5
Viimaselt pildilt tundub et kas on rattad liiga väikesed või kere liiga kõrgel. Aga üldiselt on äge projekt.