Lada 2107

(13-01-2021, 03:37 AM)taruvaras Kirjutas:  Ma oleksin ise ka huvitatud just sellest ksf. Raivo kataloogist, arvan selle välja antud oleva mingi 80.-te lõpus 90.-te alguses. ....
Antud leheküljel on huvipakkuvaim 2105 veljetopsiku kadumise aeg. Kahjuks on mul omal vaid täpselt samad 2 kataloogi , mille velje lehekülgedest tegi pildid ksf. robi. ja seal on muudatuste jada veel üsna väike. Nendes kahes 2105 topsikut üldse ei kajastata, ometi varajased seitsmed tulid just nendega.

Minu poolt viidatud velje pilt on pärit internetist.
Kuna 07 originaalvelgi toodeti väga vähe, siis teiste kataloogipiltidega kõrvutades võib oletada, et lehekülje tõmmis on aastavahemikust 82-85.

Ma arvan, et selle topsiku osas annab selguse väljavõte 05 kataloogist 89.a:
   
Vasta

(13-01-2021, 03:37 AM)taruvaras Kirjutas:  ikka need rõngad, rõngad rõngad..., detailide läbikriipsutusi ei ole.

2005a kataloog näitab 07 jaoks endiselt küünlajuhtmete komplekti 2101-3707080 (rõngad?)

Samal ajal näitab ta veel kahte komplekti: 2105-3707080-01 ja 2105-3707080-02 (kammidega?)
Vasta

Jahume velgedest edasi. Velg on väga visuaalne element auto juures. Kas kellelgi on autolt varastatud rattad? Õõvastav vaatepilt.

taruvaras
 
Žiguli oli esimene auto Nõukogude Liidus, millel olid osad katalogiseeritud.
Kuidas Sa tellid tänapäeval oma autole varuosa? Jah, kere VIN-koodi järgi. Varuosamüüa teab siis, et tellib õige varuosa. Tänapäeval toimub toote arendus isegi Moskva saial. Rääkimata siis nii keerulisest asjast nagu sõiduk.
Kahju, et inimesed on minetanud venekeele oskuse. 
Minu vihjatud katalog on mõeldud autosi remontivatele ettevõtetele, et teaksid õige varuosa võtta riiulist. Ja seal on must valgel, kunas mis osis muutus. Kuu ja aasta.

VAZ 2102 (jälle ned veljed!) velgede jutt on vale. 
Põrandal asus gaasipedaal juulini 1975.
Pikad kummid põrkeraudadel 1977. aastani. Põrkerauad olid ka erinevad, otstes aukude paigutus erinev. 
VAZ 21011 ustel olevad sisemised käepidemed olid alguses ka VAZ 2101 omad.


Manustatud failid Pilt (pildid)
   
Vasta

(14-01-2021, 01:42 AM)ZIL 131 Kirjutas:  Kahju, et inimesed on minetanud venekeele oskuse. 
Minu vihjatud katalog on mõeldud autosi remontivatele ettevõtetele, et teaksid õige varuosa võtta riiulist. Ja seal on must valgel, kunas mis osis muutus. Kuu ja aasta.
Minu häda on see, et ma natuke ikka vene keelest saan aru. Küll aga ei saanud ma aru, kuidas viidatud lingis olev foto nr 4 aitas leida vastust küsimusele, millised veljed sellele konkreetsele masinale tehases alla pandi. Lugesin mitu korda, tõlkisin endale kõik sõnad, aga kahjuks vastust ei saanud. Minu tõlge andis mulle teada, et see on kataloog, milles on info grupeeritud ning see on kasutamiseks autoremondi spetsialistidele, kuid velgedest polnud seal midagi juttu. Palun aita edasi. Tahaks ikka teada - taruvaras, raivo ja robi postitavad pilte ja see tundub olevat autentne materjal. Sina aga loobid ainult sõnu ja väidad, et nad jagavad vale infot. Hea, et ma ise NL autot ei taasta, ei teagi enam, keda uskuda. 
PS ilus roheline auto, kas see tõestab, millised peavad olema VAZ 2107 veljed?
Vasta

(14-01-2021, 00:43 AM)Raivo Kirjutas:  
(13-01-2021, 03:37 AM)taruvaras Kirjutas:  ikka need rõngad, rõngad rõngad..., detailide läbikriipsutusi ei ole.

2005a kataloog näitab 07 jaoks endiselt küünlajuhtmete komplekti 2101-3707080 (rõngad?)

Samal ajal näitab ta veel kahte komplekti: 2105-3707080-01 ja 2105-3707080-02 (kammidega?)

Kas see 2005.a kataloog on kusagil üleval ka digitaalsel kujul? Kui saaks viite, hea meelega oleks tutvunud. Kas nad kõik kolm varianti on korraga kasutuses või on mõni neist juba läbikriipsutusega. Kindlasti tulid mingil ajal kammidega juhtmed, kuid just millal? Tehase kammidel on ka  sisse valatud tähis 2105.
Vasta

(14-01-2021, 20:51 PM)taruvaras Kirjutas:  Kas see 2005.a kataloog on kusagil üleval ka digitaalsel kujul?

Googli otsingusse: "katalog lada 2107 2005 pdf"
ja esimeselt lingilt jõuab lehele: https://ladapower.com/download
ja sealt siis veidi veel edasi.
Palun.
Vasta

Auto on aastast 1984. 
Raivo viidatud 2005. aasta kataloog on liiga uus. Hästi üldised. Veljed! VAZ kurat teab mis veljed, ilma nagadeta Big Grin
Raivo eelmised postitused 1985. aasta kataloogist on informatiivsed. Esimene pilt kataloogist velgedest (siin teemas). Peaks viimastel lehtedel olema tabelid numbritest (mis läbi kriipsutatud) ja kuupäevadest (kuu ja aasta). д410!
indreksirk
Antud 1985. aasta kataloog on parim infoallikas, antud VAZ 2107 - 1984 osiste kohta. Kõik lahti seletatud. Must valgel.
Jah, loobin vaid sõnu, olen kalevipoeg maailma otsa otsimas. St. ei saa oma materjalidele ligi, mis asuvad Eestis.
PS fotol ongi ju veljed mis 2005. aasta kataloogi järgi peaksid olema VAZ 2107 all. Nali.

VAZ 2105 kapslid (viimane Raivo pandud pilt). Märtsini 1984 olid vaid metallkopsikud, märtsist 1984 edasi olid metallkopsikud otsas plastmassist LADA embleem!
Vasta

[attachment=85632 Kirjutas:ZIL 131 pid='512779' dateline='1610577759']Jahume velgedest edasi. Velg on väga visuaalne element auto juures. Kas kellelgi on autolt varastatud rattad? Õõvastav vaatepilt.

taruvaras
 
Žiguli oli esimene auto Nõukogude Liidus, millel olid osad katalogiseeritud.
Kuidas Sa tellid tänapäeval oma autole varuosa? Jah, kere VIN-koodi järgi. Varuosamüüa teab siis, et tellib õige varuosa. Tänapäeval toimub toote arendus isegi Moskva saial. Rääkimata siis nii keerulisest asjast nagu sõiduk.
Kahju, et inimesed on minetanud venekeele oskuse. 
Minu vihjatud katalog on mõeldud autosi remontivatele ettevõtetele, et teaksid õige varuosa võtta riiulist. Ja seal on must valgel, kunas mis osis muutus. Kuu ja aasta.

VAZ 2102 (jälle ned veljed!) velgede jutt on vale. 
Põrandal asus gaasipedaal juulini 1975.
Pikad kummid põrkeraudadel 1977. aastani. Põrkerauad olid ka erinevad, otstes aukude paigutus erinev. 
VAZ 21011 ustel olevad sisemised käepidemed olid alguses ka VAZ 2101 omad.
Missugune see Sinu vihjatud kataloog välja näeb, pane kas või kaane pilt sellest.


taruvaras kirjutas:  
2102 on 1971. a. ....veljed kitsad 4 1/2J, nagu 2101 omad, kuid ümarate avadega nagu 03-l. See jällegi kataloogist erinevus, kuna kataloog näeb ette 2102-le allapanekuks vaid 2103 5J velgi ja diagonaalrehve Prostor, millega Moskvich 412 väljus tol ajal tehasest. Et aga 1971. polnud VAZ 2103-st lõhnagi veel tehaseliinil, sestap ka velgede kummalisus.

ZIL 131, Sinu postituse pildil on kena 2101 just nende kirjeldatud velgedega ja sellised on mu 2102 all. Mille poolest on mul seal jutt vale? Kas selle poolest, et ma väidan, et pandi alguses 4 1/2J kitsaid  2101 velgi või et kataloogi järgi on ette nähtud  2102-le 5J 2103 veljed? Või on valed all  ümarate avadega 4 1/2J velg ja peaks olema ikkagi ovaalsete avadega 4 1/2J velg? Või peaks eranditult ainult 2103 5J velg olema, nagu näeb ette kataloog. Mul puudub selline kataloog, mis pakuks 2102-le  ka 2101 velge, kas või läbikriipsutatult, mida võib käsitleda muudatusena.

Eks ma püüan ise otsast vastama hakata. Kammisin oma pildibaasi 2102 kohta läbi ja selekteerisin stangede priskete puhvrite järgi 1971-72 aasta autode pildid eraldi. Nendel piltidel siiski ongi ikkagi kitsad 4 1/2J veljed autodel all.
Mõned näited

                                   

Kui eelnevad olid tõupuhta 2101 veljega, siis siin on üks pilt konveierilt harvaesineva ümarate aukudega velgedega 2102-ga. Võrreldes 2103 veljega on selle südamik punnis. Kui 2103 veljet piki külge vaadata, siis ilukibil väljaulatuvat nähtavat osa peaegu polegi. Kitsal veljel on kilp ilusti väljapunnitamas.
   

Massiliste tavapäraste 2103 velgedega VAZ 2102 pildid on internetist leitavad.

Sellel pildil on selgesti näha PROSTOR diagonaalkummide mustrit, rehvimudel M-130A, mõõt 6.45-13. Need kummid valmistati lõpuks 1970. aastal juba laiemale, 4 1/2J veljele Moskvitš 412 jaoks ja need olid tükk aega ainsad selle mõõduga rehvide seas.  Kuni selle ajani pandi Moskvitšile kitsaid 60.-te  4J velgi ja kitsaid 6.00-13 rehve, mis olid käredama 412 jaoks liiga ohtlikud.
   
Jätkan....
Vasta

(15-01-2021, 00:03 AM)ZIL 131 Kirjutas:  Auto on aastast 1984. 
Raivo viidatud 2005. aasta kataloog on liiga uus. Hästi üldised. Veljed! VAZ kurat teab mis veljed, ilma nagadeta Big Grin
Raivo eelmised postitused 1985. aasta kataloogist on informatiivsed. Esimene pilt kataloogist velgedest (siin teemas). Peaks viimastel lehtedel olema tabelid numbritest (mis läbi kriipsutatud) ja kuupäevadest (kuu ja aasta). д410!
indreksirk
Antud 1985. aasta kataloog on parim infoallikas, antud VAZ 2107 - 1984 osiste kohta. Kõik lahti seletatud. Must valgel.
Jah, loobin vaid sõnu, olen kalevipoeg maailma otsa otsimas. St. ei saa oma materjalidele ligi, mis asuvad Eestis.
PS fotol ongi ju veljed mis 2005. aasta kataloogi järgi peaksid olema VAZ 2107 all. Nali.

VAZ 2105 kapslid (viimane Raivo pandud pilt). Märtsini 1984 olid vaid metallkopsikud, märtsist 1984 edasi olid metallkopsikud otsas plastmassist LADA embleem!

See üksik läbikriipsutustega kataloogileht on ksf. Raivo jutu pärit internetiavarustest. See oleks ülimalt hea kataloog, aga ta ei ole aastast 1985. Nagu juba varemalt kirjutasin, et mul on samad kataloogid nagu ksf. robil. ja need kumbki ei ole nii informatiivsed, kui see teadmata aastaga üksik kataloogileht. See1985. aasta kataloog on s*tt kataloog, siin pole neid läbi kriipsutatud ja tootmisest maha läinud detaile:

                   

Manuses muudatuste lehekülg, kõigest viis rida. Nadi,väga nadi kataloog.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

(15-01-2021, 00:50 AM)taruvaras Kirjutas:  Kui eelnevad olid tõupuhta 2101 veljega, siis siin on üks pilt konveierilt harvaesineva ümarate aukudega velgedega 2102-ga. Võrreldes 2103 veljega on selle südamik punnis. Kui 2103 veljet piki külge vaadata, siis ilukibil väljaulatuvat nähtavat osa peaegu polegi. Kitsal veljel on kilp ilusti väljapunnitamas.
Suur tänu selle infokillu eest, see seletab et mul esimeste velgede vale offseti nii, et ilurõngas välja punnitab. Taga tavaline 03/06 velg ja ilurõngas istub nii nagu peab:
   
Siiani olid need veljed suur müsteerium. Ka mehaanik, kes mul Ladal spetsiifilisi töid teeb ei osanud nende kohta midagi öelda kuna veneajal olevat kõik ikka ühte mõõtu olnud. Tegu pole suvalise veneaegse remontijaga, vaid mehega kes töötas veneajal Lada servises ja teeb kõiki asju tehase juhendite järgi. Servistel olevat olnud tehase poolt suured kataloogid ja juhendid kuidas asju õigesti teha.

Ühe tema teadmiste näitena tooks välja, et roolikarpi käib niipalju õli, et mootori õlivarda otsast on õli näha kui see õli lisamise august karpi sisse pista. Kuskil tavajuhendis seda kirjas ei olevat ning servisesse jõudsid tihtipeale ületäidetud ja leemendava karbiga autod.
Vasta

2107 kataloogi enda riiulist ei leidnud aga lähisugulase 05 katalooge sirvides avastasin, et ühe ja sama aasta kataloogidel
on väga suur vahe. Togliatti omal 400 lk. ja  Leningrad kataloogil ainult 200 lk. Manuses muudatuste leheküljel
Lenska kataloogil ainult kolm rida vs. Togliatti kataloogil 6 lehekülge.
   
   
   
   
   
   
Vasta

(14-01-2021, 01:42 AM)ZIL 131 Kirjutas:   
Žiguli oli esimene auto Nõukogude Liidus, millel olid osad katalogiseeritud.
Vabandan, et tungin olulise vaidluse sekka aga hing ei luba valeväiteid lasta kaugele levida. 
Žiguli elik Lada EI olnud teps mitte ESIMENE auto selles õnnetus CCCCP's, millise osad olid katalogiseeritud.
Vene autotööstuses kehtis juba pikka aega (ei julge päriselt väita, et lausa 1932. aastast kui Ford vabriku valmis sai) aga suhteliselt iidamast aadamast kõva kataloogi süsteem.
Kõikide autode osad jooksid kataloogis konkreetsete numbrikombinatsioonide järele. Esimesed side kriipsu ees olevad numbrid andsid automargi 130-ZIL;51-Molotov; 20 Pobeda; 13 Tsaika jne. Järgmised kolm numbrit andsid süsteemi või agregaadi, millises see tükk vajalik oli. 100 mootor, 170 sidur, 220 kardaan elik jõuülekanne. Edasi läks juba konkreetse jupi tuvastamiseks. Kuni selleni välja, et paaritu lõpuga oli vasak tiib ja paaris lõpuga parem. Või oli see vastupidi Sad .
Seega LADA, vabandust Žiguli kataloog ei ole maailmaleiutis vaid makaroonide numbrid on üle viidud vene süsteemi. FIAT'i varuosanumbrite süsteemil ei ole sellega midagi pistmist.
Lihtslt infoks, et kehtisid veel varuosade normid, milliste kohta olid automarkide põhiselt välja toodud mitu tükki igat juppi oli 100 auto kohta ette nähtud. Kui mälu ei peta siis 100 ZIL tüüpi auto kohta oli ette nähtud 1 kütusepaak, 5 vasakut ust, 3 paremat ust jne. (miks nii? Aga kes arvab ära! Big Grin ) Selle raamatu järele jagati majanditele varuosa fondid. Milliseid loomulikult iialgi täiega kätte saada ei õnnestunud. Kogu seda fondide ja muu jaotamise jura nimetati plaanimajanduseks. Ja see plaanimajandus oli ka üks päris suur nael sellesinatse CCCCP kirstukaanes.
Aga vabandust veelkord sisutiheda vaieluse häirimise eest.

Ära vägista, võta suurm haamer!
Vasta

(15-01-2021, 12:28 PM)Urmash Kirjutas:  2107 kataloogi enda riiulist ei leidnud aga lähisugulase 05 katalooge sirvides avastasin, et ühe ja sama aasta kataloogidel
on väga suur vahe. Togliatti omal 400 lk. ja  Leningrad kataloogil ainult 200 lk. Manuses muudatuste leheküljel
Lenska kataloogil ainult kolm rida vs. Togliatti kataloogil 6 lehekülge.

Kui  ka 2105 kataloogid võrdlusse läksid, siis enim muudatusi on 1989. aastal välja lastud VAZ 2105 ja VAZ 2104 ja nende modifikatsioonide kataloog. See on võrdlemisi levinud raamat. Tegin sellest tõmmised ja ka muudatuste lehelt alates sellest, kus Sinu muudatused lõpevad (punaste joontega piiritletud on veel ka Sinu kataloogis.

           

Hüüumärgi juures on kõige viimane muudatus selles raamatus, märtsis 1986
   

Ja ka siit tegin vaieldavad leheküljed. Paistab, et märtsini 1986. aastal on kõrgepinge juhtmete  rõngad veel rahule jäetud, plastkamme pole neile turja löödud. Ka on ilusti märgitud ratastel läikiva topsi kadumise aeg.
       

Et seda läikivat 2105 topsi kasutati ka varajastel 2107-tel, siis paar näidist. Ilmselt ka sel mudelil peale 1984. a. märtsit 05 topse enam ei pandud. Ehkki need viletsad 2107 kataloogid näitavad vaid 2107  velgi ja topse.
                   

Et jutt korra 2107 velgedele läks, siis pakun veel üht ulme "erandit" vaadata. Siin 2105, aga täisoriginaalse 2107 veljega:
   
Vasta

Kuna siin on kõik lada mehed koos siis korraks segan teemat. Loodan et ei pahandata. Nimelt otsin 03 velje kilbi alla käivaid võresid, kui on kirjutage mulle otse.
Vasta

taruvaras
Kuidas saab kataloog väita, et VAZ 2102 le paigaldati vaid VAZ 2103 5J velgesi?
VAZ 2101 veljed 4 1/2J
"VAZ 2103" veljed 4 1/2J ümarate aukude ääred väljapoole stantsitud ja nagadega ilukilbi jaoks.
Ja VAZ 2103 veljed 5J ümarate aukude ääred väljapoole stantsitud ja nagadega ilukilbi jaoks.
VAZ 2103 velgesi hakati panema VAZ 21023 alla 1977. aastast.
Urmash
Kataloogist tuleb välja, et VAZ 2105 velgi 2105-3101015-1 hakati kasutama alates 05.1984. 
Raivo esimene pilt kataloogist näitab et,
VAZ 2107 veljed on kõik tootmisest maha võetud. Aga kunas?
Vasta

Ilmselt on need võrsed ilukilbi alla käivad "kodarad".
https://forum.automoto.ee/showthread.php...#pid512845
Vasta

(16-01-2021, 04:29 AM)taruvaras Kirjutas:  
(15-01-2021, 12:28 PM)Urmash Kirjutas:  2107 kataloogi enda riiulist ei leidnud aga lähisugulase 05 katalooge sirvides avastasin, et ühe ja sama aasta kataloogidel
on väga suur vahe. Togliatti omal 400 lk. ja  Leningrad kataloogil ainult 200 lk. Manuses muudatuste leheküljel
Lenska kataloogil ainult kolm rida vs. Togliatti kataloogil 6 lehekülge.

....Et jutt korra 2107 velgedele läks, siis pakun veel üht ulme "erandit" vaadata. Siin 2105, aga täisoriginaalse 2107 veljega:

Ka selle auto veljed on täiesti kataloogipõhised. Ürgvana "Zapchastexpordi" poolt väljaantud kataloog, mille ilmumisaasta on justkui sõjasaladus, nagu ka kõikidel "Avtoexpordi" väljaannetel. Arvatavalt mingi 1982. Muudatuste hulk on veel olematu.

       

Puhtatõulised 2107 veljed ja topsid 2105 juures täiesti omal kohal ja ette nähtud mudelile 1,5 liitrisele 21053.
   
Vasta

(16-01-2021, 10:51 AM)ZIL 131 Kirjutas:  taruvaras
Kuidas saab kataloog väita, et VAZ 2102 le paigaldati vaid VAZ 2103 5J velgesi?
VAZ 2101 veljed 4 1/2J

"VAZ 2103" veljed 4 1/2J ümarate aukude ääred väljapoole stantsitud ja nagadega ilukilbi jaoks.
Ja VAZ 2103 veljed 5J ümarate aukude ääred väljapoole stantsitud ja nagadega ilukilbi jaoks.
VAZ 2103 velgesi hakati panema VAZ 21023 alla 1977. aastast.
Urmash
Kataloogist tuleb välja, et VAZ 2105 velgi 2105-3101015-1 hakati kasutama alates 05.1984. 
Raivo esimene pilt kataloogist näitab et,
VAZ 2107 veljed on kõik tootmisest maha võetud. Aga kunas?

Püüan järgemööda vastata, kõigepealt kaldkirjas küsimustele ja väidetele.
Ok, ma väljendasin oma mõtet liiga hooletult, kasutasin sõna kataloog, kuid pidasin silmas üldisemalt kirjandust.
Nõus, et alguses pandi 2102-le alla kitsaid 4 1/2 velgi, kuid reaalselt VAZ 2103 ilmaletuleku järel paigaldati juba 2103 5J velgi. 

Ilmselt kõige varajasem kataloog VAZ 2102-st. See on "Zapchastexpot" väljaanne, mille trükkimisaeg on "sõjasaladus". Igatahes taga puudub kronoloogiline muudatuste tabel. See näitab tõesti ühtainumast velge  ovaalsete avadega 2101 velge.
       

Järgmine samuti "sõjasaladusega" koopia, millel puuduvad olulised info leheküljed. Ometi on siin välja toodud juba ka väikeste aukudega velje versioon.  Tähistuse ees oleva (03) tähistusega võib spekuleerida, kui tõmmata paralleeli järgneva kataloogi seletusega. Sel juhul oleks ta universaalile mõeldud velg, mis on vast jäigem ovaalsete avadega veljest. Võimalus on ka, et on samuti trükiviga, nagu järgmises kataloogis. Aga see jääb siin saladuseks.
       

Kolmas kataloog, samuti "sõjasaladus", trükitud hiljem, kui viimane muudatus novembris 1972. Kuid trükkimise ajaks oli selge, et universaalile on ette nähtud VAZ 2103 veljed. Kataloog on nagu piibliraamat kirikus, mida tuleb lugeda eest, siis vahepeal tagant, siis jälle eest, siis tagant ja eest.... Peale venekeele peab oskama ka igasuguseid muid keeli, et sisust aimu saada.
   

Siin on näha, et kunagi olen velje tähistuses number 1 pliiatsiga üle kirjutanud, parandanud kolmeks.
   

Kataloogi lõpus viimasel lehel on selle pliiatsiga paranduse põhjus. 
   

Aga mis see (03) tähendab? Selleks peab avama esilehed, mille tabelid  aitavad kataloogi "tõlkida".
           

Käsitletud muudatused selles kataloogis, värskeim  novembris 1972.
   

Niisiis, ma jään oma seisukohale, et universaal sai omale laiemad veljed ikkagi VAZ 2103 ilmaletulekuga, alates 1973 peaks olema täiesti reeglipärane.Selle kinnituseks üks varajane, 1973. a. välja antud raamat ja selle sees olev tabel.
       
Vasta

(17-01-2021, 00:58 AM)taruvaras Kirjutas:  Ometi on siin välja toodud juba ka väikeste aukudega velje versioon.  Tähistuse ees oleva (03) tähistusega  ... Võimalus on ka, et on samuti trükiviga, nagu järgmises kataloogis.

See sulgudes olev, ei ole detaili kood, vaid viide nimekirjale kuhu on järjestatud kataloogis kajastatud mudelid. Seega trükiviga, sest kaks erinevat velge ei saa olla sama koodiga.
Vasta

(17-01-2021, 01:43 AM)Raivo Kirjutas:  
(17-01-2021, 00:58 AM)taruvaras Kirjutas:  Ometi on siin välja toodud juba ka väikeste aukudega velje versioon.  Tähistuse ees oleva (03) tähistusega  ... Võimalus on ka, et on samuti trükiviga, nagu järgmises kataloogis.

See sulgudes olev, ei ole detaili kood, vaid viide nimekirjale kuhu on järjestatud kataloogis kajastatud mudelid. Seega trükiviga, sest kaks erinevat velge ei saa olla sama koodiga.

Just! See ka minu arvamus, et peaks olema samuti (03) 210- 3101015 ehk siis  5J 2103 velg. 2101 - 3101015-01, -01 on käsitletav uuendusena ja et ta on seal all, mille suunajoon nurksuluga on vastu ümarate avadega velge, siis ta ilmselt ka 4 1/2J 2101 ümarate avadega velje versiooni koodi tähendab.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne