Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 3)

Mina keerasin volkari ridakuuese rauahunti pihustite vahetusega.
Plokikaanel olid pihustipõhjad koonuseliseks kulunud ja natuke suurem võti, üks Õ, ning varuosadeks see massin 
(Volvo 940) minust läkski. Sad  
Igapäevategijad veel hiljem rahustasid- kõigil juhtunud...!

(30-01-2021, 23:48 PM)meli666 Kirjutas:  Oskab keegi miskit Estrest kosta, selle järgi firma likvideerimisel ja kupüüride liikumist ka pole:
https://www.teatmik.ee/et/personlegal/12...us-O%C3%9C
Koduleht samas üleval koos toodetega:
https://www.estre.ee/
Plaanis oli Estre vints osta, aga tulevikule ja varuosadele mõeldes tuleb vist miskit muud vaadata. Kosmosejaamaga muidugi tegu pole, saab tavaliste lukksepa oskustega ka vajadusel see seade elus hoitud. Aga ikkagi.
 Vast on Metec-i osaks saanud?

Õige- tuli ka meelde!
Eks ta vist"sõbralikult"üle võeti.
Vintsi olen näinud müügis ainult koos trakatsiga.
Endal naabrimees tunneb ka huvi ja seetõttu huvitungi.

Selle mootori küttepumbaga on selline lugu, et kui peaks õhu vahele kakkuma, ega ennem käima ei lähe, kui õhutatud. Selleks tuleb pumba küljes otsida üles õhutamise kohad. Üks on üleval, teine allpool. Ja pumba peast muidu õhk välja ei lähe, kui starterist ringi ei aja ja õhutusnippel peab lahti olema. Kui näha, et õhku enam ei tule, keerata nippelt vaikselt kinni. Kedrata edasi senikaua, kuni käima läheb. Kui aku nõrk ja piisavalt ringi ei jõua ajada, pihustid mootoril lahti keerata pisut. Kui küte hakkab pihustist läbi lööma, kohe näha pilvekest...
  Arvatakse, et piisab sellest, et käsipumbast lüües läheb õhk välja, see aga täiesti vale arusaam asjast. Jah, ülevalt võib kütet larinal tulla, aga pumba peas on ikka sees.

Katsu käega väljalaset, kas näiteks mõni silinder lööb ja teine kylm. Sai ka hiljuti maadeldud 3 pytasega. Kaanetihend oli ära, niiet surve pani teisest kolmandasse ja vastupidi. Mõõdad surveid siis on ka see ilusti näha.

Alustatud töö tuleb lõpuni viia.

Meil Vectra 99,´20dsl 60kw tükk aega lonkas peale seda kui Toll mnt. peal kütteproovi võttis.
Aga Volvol 2007 D5- see juhtus lambist. Ei kuuma, ega külma- isegi hooldust mitte!


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Kust saab Tartukandis söeharjasid mõõdujärgi? Oleks vaja eberi veepumbale 5x5 mm mõõdus. Netipoodides ei hakanud silma...

Oomipood äkki?

IZ-56 61a,IZ-ju2k 71a,Dnepr MT-9 74a

Mõni parema valikuga autovaruosade pood. Viljandis soovitaks Abovot.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!

Lähen mõõdan omad varud üle- annan privasse teada.
Aga Makital on ka stend olemas.
Mõnikord on viil ja nobedad näpud ka aitand...!

(31-01-2021, 00:59 AM)Talupoeg taluja Kirjutas:  Selle mootori küttepumbaga on selline lugu, et kui peaks õhu vahele kakkuma, ega ennem käima ei lähe, kui õhutatud. Selleks tuleb pumba küljes otsida üles õhutamise kohad. Üks on üleval, teine allpool. Ja pumba peast muidu õhk välja ei lähe, kui starterist ringi ei aja ja õhutusnippel peab lahti olema. Kui näha, et õhku enam ei tule, keerata nippelt vaikselt kinni. Kedrata edasi senikaua, kuni käima läheb. Kui aku nõrk ja piisavalt ringi ei jõua ajada, pihustid mootoril lahti keerata pisut. Kui küte hakkab pihustist läbi lööma, kohe näha pilvekest...
  Arvatakse, et piisab sellest, et käsipumbast lüües läheb õhk välja, see aga täiesti vale arusaam asjast. Jah, ülevalt võib kütet larinal tulla, aga pumba peas on ikka sees.

 Suure ketramise peale andis starter otsad, ristasin sinna ühe teise perkinsi starteri(kõige paremini ei sobinud), aga ka see ei ajanud käima ja lõpetas koostöö. Võibolla saab veel kahest ühe kokku mis töötab.
 Kas sa endale reduktorstarterit pole installinud või netist uurinud kust saaks.

(31-01-2021, 17:19 PM)Kult Kirjutas:   Suure ketramise peale andis starter otsad,
...

Kas KÕIK pihustitorud löövad?

Kui õhk on sees ja pihustitorud pihustite pealt lahti keeramata, siis ei saagi õhk välja tulla.

Iseküsimus, kust õhk pumbapeasse üldse sai...

Kui te algteksti hoolikalt lugesite, siis asi ei turtsatanud isegi stardiabiga. Vana õlipõletaja peaks sellise asjaga iga kell tule kolvile võtma. Pigem võiks arvata, et viga kuskil mujal, kui õhumullis kütusesüsteemis.

(31-01-2021, 18:00 PM)ivoalaska Kirjutas:  Kui te algteksti hoolikalt lugesite, siis asi ei turtsatanud isegi stardiabiga. Vana õlipõletaja peaks sellise asjaga iga kell tule kolvile võtma. Pigem võiks arvata, et viga kuskil mujal, kui õhumullis kütusesüsteemis.

Sellest ka minu küsimus, et kas ikka võeti kõik sisselaskest välja.

Samas pruugiti ju Brake Cleanerit. See ei ole just käivitusgaas, kuigi kõlbab elusa masina käivitamiseks kah.

Sinna kannatab veel mõne starteri ära kypsetada. Need cleanerid ja eetrid löövad mõnuga kaanetihendi ära, veel enam, kui doos on mehine. Mõõda surved ära ja veendu et sellega on korras. Õhku pumbast nii kaua välja ei võta, et startereid vahepeal peaks vahetama. Pumba/pihustite korrasolekus kahtled siis need maha ja lased yle vaadata - peaks alla saja raha jääma.

Muidu ei kirjutaks kaanetihendist, kui sai perkinsit 3 päeva käivitatud ja pihusteid ja pumpa sätitud. Sada asja ära proovitud ja lõpuks kaas maha ning seal see probleem oli. Uue kaanetihendiga kulus õhu kytusesysteemist välja ajamiseks ca 10 minti ja masin käis. Aga jutt oli sama, sõitis ja toimetas, kui yhtäkki enam ei toimetanud ning siis see turgu läks. Ostsin siis mittetöötavana.

Alustatud töö tuleb lõpuni viia.

Ma mainin selle mittekäivitumise kohta veel seda, et olen juba üle 7 aasta seda tõstukit kasutanud ja saan üht teist aru sellest kuidas õhutada küttesüsteemi vms.
 Müstika on minu jaoks see et ei ole lubanud kordagi. Peale remonti(mootorit ei remonditud) käivitus mitu korda probleemideta. Ei saanud midagi kuskile sisse jääda blokeerima.
 Kunagi ammu üritasin käivitada ja siis ka ei läinud, probleem oli et suretusklapp pumba peal oli väljas, aga brake cleanerig hakkas juba peaaegu minema, nüüd ei midagi.

 Kuidas kompressiooni mõõtmine peaks käima, pihustite august küll aga kuidas.

Pihustid (või hõõgküünlad, kui sealtkaudu mõõta) maha, etteanne nulli. Aku täis, lisavool ei tee paha.

Kompressomeeter auku (diislil kindlasti ka korralikult kinni, et vastu silmi ei tuleks) ja võtit, kuniks näit enam ei tõuse. Paned näidu kirja, kordad naabriga.



Kõike videos nähtavat ei pea tingimata tegema, aga see on muidugi hea tava ja tagab ka ohutuse.

Kui näidud väga madalad (diisel võiks ikka 20 bar välja puhuda, 30 on juba väga hea), siis 50 ml õli silindrisse samast mulgust  ja uuesti. Kui nüüd sai parem, on hõre kolvigrupp. Kui ei, siis kaanetihend või klapid või kolb ise.

(31-01-2021, 21:56 PM)indrek1000 Kirjutas:  Sinna kannatab veel mõne starteri ära kypsetada. Need cleanerid ja eetrid löövad mõnuga kaanetihendi ära, veel enam, kui doos on mehine. Mõõda surved ära ja veendu et sellega on korras. Õhku pumbast nii kaua välja ei võta, et startereid vahepeal peaks vahetama. Pumba/pihustite korrasolekus kahtled siis need maha ja lased yle vaadata - peaks alla saja raha jääma.

Muidu ei kirjutaks kaanetihendist, kui sai perkinsit 3 päeva käivitatud ja pihusteid ja pumpa sätitud. Sada asja ära proovitud ja lõpuks kaas maha ning seal see probleem oli. Uue kaanetihendiga kulus õhu kytusesysteemist välja ajamiseks ca 10 minti ja masin käis. Aga jutt oli sama, sõitis ja toimetas, kui yhtäkki enam ei toimetanud ning siis see turgu läks. Ostsin siis mittetöötavana.
Sulatõsi!
Olen näinud diisel maasturimootorit millel kolb lõhki nagu munakoor- käivitusabist!
Igasugu jahutussüsteemi Lekkepeatajad, EGR ja Swirl klapid, Longlife õlid, Biokütus ja Korrosioon- see on paraku tehnika tõeline hukatus. Sad
Kõige suurem on muidugi kapitalistlik ahnus ja inimlik laiskus ja rumalus!

Ega kellelgi sellist veneaegset uut kraani pakkuda ole?


Manustatud failid Pilt (pildid)
   

https://www.osta.ee/vanaaegsed-pronkskra...35617.html 
Midagi taolist on saadaval.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 23 külali(st)ne