Belarus traktorid.

Kui päris viimase vindi peal ei ole käpad, siis võid pisut relakaga aidata.
Vasta

Korra juba siin tsentrifuugile ja filtrile jutt läks, siis kas on meie kaubanduses mingit "bolt-on" lahendust filtri paigalduseks tsentrifuugi asemele? Mul just palju sellist tühikäigul tiksumise tööd. Äkki oleks filtriga vähe kindlam tunne. Kõrvakuulmine kah viletsa võitu, pole mitte ühelgi masinal suutnud veel tsentrifuugi häält tuvastada.
Vasta

Vitamiinis või HPM-s pole seda filtrikorpust?
Siin saadaval näiteks, pakis oli ka paroniittihend kaasas:
https://www.periko.ee/et/a/olifiltri-kor...-originaal
Juurde võiks veel osta vaskseibe 2Tk. Mõõt vaata õli radiaatorisse minevate torude stutseri pealt. Filter osta ka miskine tuntud brändi oma, see vene kirjadega poes müüdav on selline kahtlane. 
Ise just vahetasin ka tsentrifuugi filtrikorpuse vastu välja. Filtriks sai Bosch. Koodi võin ka otsida. Aga suvalisest autopoest küsid näiteks Vw Transporteri 2.4 diiselmootorile ja saad õige asja.
Vot need filtrid sobivad, bränd vali ise:
https://aeromotors.ee/kataloog/vw/transp...863;s10359
Vasta

Tänud, ammendav vastus. Tundub täitsa levinud tükk olema jah, küllap kohalikus kaubanduses kah saada!
Vasta

Jalga on saada, kuid kui on valida soovitaks võtta selline, millel on elemendi all õli väljalaskmise kork.
Sealt on mugav filter tühjaks lasta ja saab elemendi nii ära keerata, et tilkagi ei jookse mootori peale.
Vasta

(02-02-2021, 23:40 PM)2715 Kirjutas:  Jalga on saada, kuid kui on valida soovitaks võtta selline, millel on elemendi all õli väljalaskmise kork.
Sealt on mugav filter tühjaks lasta ja saab elemendi nii ära keerata, et tilkagi ei jookse mootori peale.

Hea soovitus! Olen seda vist varem ka kuulnud, aga meeles küll ei olnud. Kas kumbki nendest 1 või 2 on selleks ette nähtud?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

Number 1 ja filtri vahel on kõrgendus ning seal peaks olema kork.
Sellel on see välja arenemata ning number 2 on turbo õlitoru jaoks.
Vasta

Niih, mul oleks ka siis üks küsimus. Nimelt kuidas väikse kabiiniga 82 kütusetaset mõõdeti ?
Näidiku kohtagi tal ei ole.
Või on kuskil istmeall mingi varras nagu 40l ?
Vasta

Viltune varras sissevalamise avas.
Vasta

Andur on parempoolses paagis. Kütusenäidik käib lisakronsteiniga armatuuri paremale küljele. Seal kaks mutriga ava, mille külge see oli polditud. Sul ilmselt on see kunagi kellegi poolt maha visatud. Nüüd siis võimalus ise kell paigaldada või kaelast varras paaki ja selle järgi hinnata.
Vasta

(03-02-2021, 16:31 PM)gruppen Kirjutas:  Andur on parempoolses paagis. Kütusenäidik käib lisakronsteiniga armatuuri paremale küljele. Seal kaks mutriga ava, mille külge see oli polditud.
...

Mis aastast see näidik tuli? Päris alguses seda ju ei olnud?
Vasta

Seal kütusetorus on pisike  toru küll, kuid pidasin seda tuulutuse toruks.
Keskit miskit seal sees ei ole. Traktor ise on mingi muldvana 82 1970 nendatest.
Vasta

Ma pole 80/82 mõõtevardaversioonis näinud aga võib-olla siis oli. Parema paagi pealt peaks andur vast näha ka olema, kui tagant vaadata ja hunnikus mulda peal pole/kabiinipadjad täiesti laiaks vajunud.

Toru kõris on tuulutus jah.
Vasta

Mul on paremal paagil andur mis ei tööta aga on ka läbipaistev voolik mis tuleb alt kolmikust üles paagi peale.Sealt saab vaadata kütuse taset.
Vasta

Enamikel, mida näinud on anduriks pajuvits, mis on torgatud puhke asendis paagi ja paagivitsa vahele, tõstmissilindri tunnelisse.
Vasta

Minu traktoril oli ka kasutatud kõikvõimalikke oksi ja reikasid kütusetaseme mõõtmiseks. Isegi paagis olid mõned, aastatega täitsa ümaraks loksunud nagu rannast leitud ajupuit. Pidevalt jämepuhastusfiltri pealt stutser umbes, peale põhjalikku puhastust asi korras. Ise vaatan täitekõrist sisse ja kui alla poole paagi, saab täis pandud alati. Kuskil kortermaja ees ei pargi ja kütus jalutama ei lähe, ei ole isu lödistada kütusega ämbrikaupa lihtsalt. Masinaks mtz82 siis.
Vasta

(03-02-2021, 17:16 PM)gruppen Kirjutas:  Ma pole 80/82 mõõtevardaversioonis näinud aga võib-olla siis oli.
...

Pörssapõlves sai töökojas konnatud, siis sealsetel vanematel isenditel oli varras korgi all. Jaotsutega ja puha. Kas isetegevus/kohandatud mõnest teisest, ei teagi.

1980. aasta raamat ei näita paagile andurit, aga näitab parempoolsele paagile läbipaistvat nivootoru. Sama raamatu elektriskeemis on jälle andur kenasti näidatud.

Kui nüüd keegi meie hulgast mäletab neid esimesi, siis oleks huvitav teada, kas MTZ-80 tuli kohe algusest elektrilise anduriga või sai selle mõne moderniseerimsie käigus.
Vasta

Ja teine küsimus, et ega siis vist vanatüübi paagile uuetüübi andur ei istu ?

Kuigi mul peale temp anduri jama puudub igasugune usk venelaste näidikutesse ja anduritesse ..
( uued juhtmed andur ja näidik ei suutnud panna temp näidikut tööle )
Vasta

Andur ja näidik peavad omavahel kokku ka klappima, muidu ei toimi või toimib valesti... see on tavapärane probleem, et müüakse asju aga kas need koos toimivad, seda ei oska müüja aimata.
Vasta

(04-02-2021, 10:12 AM)Urmet24 Kirjutas:  Ja teine küsimus, et ega siis vist vanatüübi paagile uuetüübi andur ei istu ?

Kuigi mul peale temp anduri jama puudub igasugune usk venelaste näidikutesse ja anduritesse ..
( uued juhtmed andur ja näidik ei suutnud panna temp näidikut tööle )

Kui kasutada temperatuuri andurit TM-100 ja näidikut UK-133 siis on iga kell koostöö garanteeritud. Need vene ajast originaalid olnud ja suht lollikindlad muidugi kui vool õigetpidi sisse lastud on.
Moodsamate asjade kombineerimine on teinekord nagu karikakraga ennustamine.

Aquila captas non muscas.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 30 külali(st)ne