Postitused: 846
Teemad: 16
Liitus: Apr 2006
Maine:
17
Kui päris viimase vindi peal ei ole käpad, siis võid pisut relakaga aidata.
Postitused: 2,062
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
42
Korra juba siin tsentrifuugile ja filtrile jutt läks, siis kas on meie kaubanduses mingit "bolt-on" lahendust filtri paigalduseks tsentrifuugi asemele? Mul just palju sellist tühikäigul tiksumise tööd. Äkki oleks filtriga vähe kindlam tunne. Kõrvakuulmine kah viletsa võitu, pole mitte ühelgi masinal suutnud veel tsentrifuugi häält tuvastada.
Postitused: 2,062
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
42
Tänud, ammendav vastus. Tundub täitsa levinud tükk olema jah, küllap kohalikus kaubanduses kah saada!
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Jalga on saada, kuid kui on valida soovitaks võtta selline, millel on elemendi all õli väljalaskmise kork.
Sealt on mugav filter tühjaks lasta ja saab elemendi nii ära keerata, et tilkagi ei jookse mootori peale.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Number 1 ja filtri vahel on kõrgendus ning seal peaks olema kork.
Sellel on see välja arenemata ning number 2 on turbo õlitoru jaoks.
Postitused: 49
Teemad: 0
Liitus: Jun 2019
Maine:
2
Niih, mul oleks ka siis üks küsimus. Nimelt kuidas väikse kabiiniga 82 kütusetaset mõõdeti ?
Näidiku kohtagi tal ei ole.
Või on kuskil istmeall mingi varras nagu 40l ?
Postitused: 10,734
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
129
Viltune varras sissevalamise avas.
Postitused: 1,229
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
20
Andur on parempoolses paagis. Kütusenäidik käib lisakronsteiniga armatuuri paremale küljele. Seal kaks mutriga ava, mille külge see oli polditud. Sul ilmselt on see kunagi kellegi poolt maha visatud. Nüüd siis võimalus ise kell paigaldada või kaelast varras paaki ja selle järgi hinnata.
Postitused: 49
Teemad: 0
Liitus: Jun 2019
Maine:
2
Seal kütusetorus on pisike toru küll, kuid pidasin seda tuulutuse toruks.
Keskit miskit seal sees ei ole. Traktor ise on mingi muldvana 82 1970 nendatest.
Postitused: 1,229
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
20
Ma pole 80/82 mõõtevardaversioonis näinud aga võib-olla siis oli. Parema paagi pealt peaks andur vast näha ka olema, kui tagant vaadata ja hunnikus mulda peal pole/kabiinipadjad täiesti laiaks vajunud.
Toru kõris on tuulutus jah.
Postitused: 117
Teemad: 8
Liitus: Jan 2015
Maine:
0
Mul on paremal paagil andur mis ei tööta aga on ka läbipaistev voolik mis tuleb alt kolmikust üles paagi peale.Sealt saab vaadata kütuse taset.
Postitused: 846
Teemad: 16
Liitus: Apr 2006
Maine:
17
Enamikel, mida näinud on anduriks pajuvits, mis on torgatud puhke asendis paagi ja paagivitsa vahele, tõstmissilindri tunnelisse.
Postitused: 40
Teemad: 6
Liitus: Sep 2011
Maine:
0
Minu traktoril oli ka kasutatud kõikvõimalikke oksi ja reikasid kütusetaseme mõõtmiseks. Isegi paagis olid mõned, aastatega täitsa ümaraks loksunud nagu rannast leitud ajupuit. Pidevalt jämepuhastusfiltri pealt stutser umbes, peale põhjalikku puhastust asi korras. Ise vaatan täitekõrist sisse ja kui alla poole paagi, saab täis pandud alati. Kuskil kortermaja ees ei pargi ja kütus jalutama ei lähe, ei ole isu lödistada kütusega ämbrikaupa lihtsalt. Masinaks mtz82 siis.
Postitused: 49
Teemad: 0
Liitus: Jun 2019
Maine:
2
Ja teine küsimus, et ega siis vist vanatüübi paagile uuetüübi andur ei istu ?
Kuigi mul peale temp anduri jama puudub igasugune usk venelaste näidikutesse ja anduritesse ..
( uued juhtmed andur ja näidik ei suutnud panna temp näidikut tööle )
Postitused: 1,229
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
20
Andur ja näidik peavad omavahel kokku ka klappima, muidu ei toimi või toimib valesti... see on tavapärane probleem, et müüakse asju aga kas need koos toimivad, seda ei oska müüja aimata.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(04-02-2021, 10:12 AM)Urmet24 Kirjutas: Ja teine küsimus, et ega siis vist vanatüübi paagile uuetüübi andur ei istu ?
Kuigi mul peale temp anduri jama puudub igasugune usk venelaste näidikutesse ja anduritesse ..
( uued juhtmed andur ja näidik ei suutnud panna temp näidikut tööle )
Kui kasutada temperatuuri andurit TM-100 ja näidikut UK-133 siis on iga kell koostöö garanteeritud. Need vene ajast originaalid olnud ja suht lollikindlad muidugi kui vool õigetpidi sisse lastud on.
Moodsamate asjade kombineerimine on teinekord nagu karikakraga ennustamine.
Aquila captas non muscas.