(Seda postitust muudeti viimati: 03-02-2021, 19:40 PM ja muutjaks oli Mart32.)
Millisest aastast alates tehtud tehnoülevaatused on Transpordiameti e-teeninduses näha? Soetasin ühe sõiduki, mille kohta on märgitud: "Andmed tehnoülevaatuste kohta puuduvad." Eestis registreeritud on 2000. Oleks huvitav teada, minimaalselt mitu aastat see seisnud on (pole ülevaatustel käinud). Oma seni omatud teistest sõidukitest olen näinud kõige varasemat ülevaatuse aastat seal 2006, aga kuna see toodigi Eestisse 2006, siis selle põhjal ei tea kas hakatigi neid ülevaatuseid sinna märkima 2006 või veelgi varem.
Ok, siis võikski arvata, et alates 2005 tehtud ülevaatuseid hakati sinna märkima. Seega siis viimane ülevaatus võis mu masinal olla tehtud 2004, mitte hiljem.
Tekkis probleem Telwin Prostart 2824 käivitusabi laadimisega. Sai täkutatud aku päris tühjaks ja kuidagi kokkusattumuse tulemusel ka originaal laadija andis otsad, ostsin mingi uue asemele samade näitajatega 12v ja 1200ma, aga see ei lae või siis ei võta täkk voolu sisse. Laadisin läbi krokodillide tavalise 12v laadijaga, siis nagu läks küll vool sisse, aga laadijaga laadimis august ei laadinud..
Originaal laadijal(pildil) on väike trafo sees, uus vist on puls laadija vms, nii oomipoes öeldi. Kas on variant et laeb kuidagi erinevalt ja ei võta omaks-
(04-02-2021, 12:58 PM)Kult Kirjutas: Tekkis probleem Telwin Prostart 2824 käivitusabi laadimisega. Sai täkutatud aku päris tühjaks ja kuidagi kokkusattumuse tulemusel ka originaal laadija andis otsad, ostsin mingi uue asemele samade näitajatega 12v ja 1200ma, aga see ei lae või siis ei võta täkk voolu sisse. Laadisin läbi krokodillide tavalise 12v laadijaga, siis nagu läks küll vool sisse, aga laadijaga laadimis august ei laadinud..
Originaal laadijal(pildil) on väike trafo sees, uus vist on puls laadija vms, nii oomipoes öeldi. Kas on variant et laeb kuidagi erinevalt ja ei võta omaks-
Uue malli impulsslaadijaga võib kaks probleemi olla;
-kui aku on liiga tühi siis on ta adapteri jaoks samahea kui lühis ning siis ei jõua ta nö käima minna ja hakkab piuksuma. Aitaks mingi takistuse vahele panemine, kasvõi pirn või misiganes.
-12V adapter annabki välja täpselt 12V, mis on elektroonika puhul hea. Aga aku puhul kehv kuna laadimiseks on üle 13V vaja. Trafoga 12V adapter tühjalt võib vabalt pea 16V välja anda.
Mingil sarnasel sangal oli trafoga adapter ning tolles stabilisaator lisaks et ta pikapeale üle ei laeks. Too adapter oli samuti läbi läinud aga katki oli ainult termokaitse. Peale selle "parandamist" töötas edasi.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Kaitset väga ei paista kusagil, ehitus on täkul ka selline et tuleb pooleks kiskuda et üldse ligi saaks.
Akulaadijaga sai umbes pool täis juba, nii et selle taga ei tohiks olla et liiga tühi.
(04-02-2021, 17:36 PM)v6sa Kirjutas: Laadija august auto akust või selle laadijast 12 V (jälgi polaarsust!) sisse ajades ka ei hakka laadima?
Palju ostetud impulssploki tühijooksupinge tegelikult on? Autopirni põlema paneb?
Laadija august akulaadijaga ei võta voolu sisse, teeb küll laadimisele iseloomuliku kliki iga ~10 sekundi tagant, aga ei midagi.
Uue laadija pinge on 12.18v ja paneb 10-15w led töötule põlema.
(04-02-2021, 17:36 PM)v6sa Kirjutas: Laadija august auto akust või selle laadijast 12 V (jälgi polaarsust!) sisse ajades ka ei hakka laadima?
Palju ostetud impulssploki tühijooksupinge tegelikult on? Autopirni põlema paneb?
Laadija august akulaadijaga ei võta voolu sisse, teeb küll laadimisele iseloomuliku kliki iga ~10 sekundi tagant, aga ei midagi.
Uue laadija pinge on 12.18v ja paneb 10-15w led töötule põlema.
12,18V on liiga vähe. See tükk tundub olema pliiakudega ja selle täislaadimiseks oleks vaja minimaalselt 13,8V või veel parem 14,4V.
Öu Keegi teaks ütelda .Kas mootorsaani tps andurit kannataks hädapärast asendada mingi samasuguse atv mootoratta või teistmarki saani omsaga. Või mängivad seal ikka kw, cm3 ja muud mootoriiseärasused rolli .Orginaal suht kirves 400evri Motovaruosade pildil suht sarnased Toodetud ikka kõik nagunii Jaapanis .
Tere. kuigi tean kuidas mõõta ei ole mõõtnud sest pole multimeetrit käepärast .A fakt on kui enne ei olnd p siis nüüd on sest vedru või mis iganes skaala krõbiseb seal ja kindlat asendit polegi enam .Sai vist natuke tuksi keeratud A viga ikka selline tüüpis nagu America artic cat foorumiteski et gaasi andes max 3000 pööret võtab ülesse ja spidomeetri max 50peale. Rohkem ei lähe võtab pöörded alla ja jääb tühikäigul käima .
No kui takistused samad oleks saaks isegi mingi auto oma sinna ilmselt kompunnida,kinnitused võiks ikka enam-vähem klappida siis vast saaks kasutada küll?
No seda ma arvan isegi et utoopia mõelda et oleks , see oleks lihtsalt liiga lihtne siis Kuigi j suht sarnased motovaruosad.net/elekriosad/tps-andur/throttle-position-sensor-suzuki-yamaha-42197.html .
(06-02-2021, 20:07 PM)muska71 Kirjutas: lumepuhuri mootoritel mingi kütuse käsipump küljes,asub õhupuhasti korpusel.teab keegi kust seda osta saaks?karpa vist kah teine?
Oled kindel, et see mingi pump on? St. mingi nupp seal on aga käivitub niisama mul. Peab uurima täpsemalt, mis asi see on.