Postitused: 5,275
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
130
Samamoodi pole ka need mõned üskikud L1 masinad pärit putilovi tehasest seega ei näe siin üldse probleemi...
Kui Brabus võtab G klassi ja ehitab selle enda äranägemise järgi ümber siis on tegu siiski brabusefa, mitte enam MB G klassiga. Sama lugu siin. Kui on ehitatud L1 jooniste järgi siis see on L1, mitte Estfield.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 261
Teemad: 2
Liitus: Mar 2019
Maine:
8
06-05-2021, 11:13 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-05-2021, 11:18 AM ja muutjaks oli
ak75.)
Putilovlased läksid ju veelgi lihtsamat teed, võtsid terve auto ja vahetasid vaid nn ehisdetailid, misjärel andsid autole uue nime.
Ehk siis kui kodus garaazis G mersust G6x6 teha, siis asja G6x6 nime all registrisse ei saa. Küll aga ei näe ma põhjust, miks ei peaks saama, kui üks riik on aastakümneid varem teise riigi tootja autot kopeerides andnud sellele nime ja identiteedi.
Piltlikult öeldes siis lähtudes ütelusest "mis on lubatud jupiterile, pole lubatud härjale" ei päde eelneva postitaja näide.
Postitused: 1,415
Teemad: 56
Liitus: Nov 2015
Maine:
22
Ühes muuseumis on plastmassist Tiiger tank. Keegi ei kurda ja on õnnelikud et sellist asja oma silmaga näha saavad. Kas see pole olulisem kui paar vaevu loetavat numbrijada kuskil kere ja raami vahel? Miks üldse muretseda Formika autode pärast? Minge parem külla ja imetlega uhkeid masinaid mida muidu ainult vanade piltide pealt näeks...