Lauapuurpingi 2M112 nokitsemine.
#41

Jah, teeme. Hind ~50 eeldusel, et laagerdus on korras ja spindel ise sirge.

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta
#42

Kui saladus ei ole, kuidas spindlit ringi aeti?
Vasta
#43

Näpuga keerutades kaasavedajast.

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta
#44

Enne jaani sai natuke keermeid rullitud ja ühe soojaga sai lastud ka puurpingile mõni detail.
Varras mille abil mootoriraami nihutatakse rihma pingutamiseks.

           

Käepide mis fikseerib mootoriraami.

           

Tuleb veel sobiv kurve anda. Selleks väike abinõu vaja teha.

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta
#45

Vahepeal sai Mogiljovi tehase mootor külge riputatud, läks aeglasema käiguga mootor kui originaal on.

   

Täna sain tüdrukute käest mõned vidinad puurile. Vedrupesaga ettenihke käepide, rihmakatte hinged ja juhtliist.
Neid rihmakatte hingesi sai kohe rohkem tehtud, need on ka alati kadunud.

           

Ja vidinad kohe pooviks külge keeratud.

                   

Vaikselt muudkui loob.

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta
#46

Kas postitus nr. 46, pilt nr.5 keere liiga kandiline pole? Ise oleks oodanud vähe teravamat keermeharja....
Vasta
#47

Vaikselt korjame asja kokku, on tüdrukute juurest tükke tulnud ja lihvimisest samuti.
Rihma pingutamise mehhanism

           

Lõikeinstrumendi eendamise käepide. Sai vardaid rohkem tehtud.

           

Eendamise võll-hammasratas, esimene partii läks...eee... onu Martääni juurde.
Teine sai parem.

   

Eendamissügavuse piirik sai kah uus, vana oli ebaviisakalt kõver. Sai ka neid tükke rohkem tehtud.

       

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta
#48

Post 46 pilt 5.
Seal on kõik normis, tegu on 3 klassi keermega.
Aga need tükid läksivad ka onu Martääni juurde, ei tulnud paene heasti välja.
Uus peotäis on tehtud, homme korrigeerin rakise ja paenutan nad ära.

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta
#49

Vahepeal on osutunud kuumaks artikliks nii rihmaseib kui ka veopuks. Tuleb juurde toota.
Seekord teen ka nelja nuudiga pukse.

       



Teema peasüüdlane on uute siltide ootuses, tulevad asjad venest, on odavam kui siin. Isegi

koos transpordi vahendusega on odavam.

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta
#50

Kuna rihmaseibi teema päevakorral,siis küsiks uuesti astmelise rihmaseibi diameetri suurendamisest.
  Selline küsimine:

minu puurpingil on spindli poolne rihmaseib kõige väiksema soone  põhjast katki.Juhuslikult on olemas toorik, mis on ca20mm suurema diameetriga.Siit küsimus kuidas saan  astmete diameetri.Kas on nii et saan uue ja vana suhtest koefitsiendi ja korrutan  diameetrid läbi.?Või on veel midagi?
Vasta
#51

Postis 22 olen ma sinu küsimusele vastanud. Aga kordame üle, kordamine pidi olema tarkuse ema, et väiksema astme läbimõõt on 56 mm.
See on siis välisdiameeter.
Või ei saanud ma su küsimusest aru?

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta
#52

Rein tahab ilmselt teha kogu seibi uue, kõik astmed, aga tiba suurema. Küsimus on, et kas piisab suurelt rattalt saadud kordajast ka väiksematele uue läbimõõdu leidmiseks? Ilmselt siis see mõte, et rihma pingsus säiliks kiirust vahetades.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#53

(18-09-2021, 21:01 PM)Marko Kirjutas:  Rein tahab ilmselt teha kogu seibi uue, kõik astmed, aga tiba suurema. Küsimus on, et kas piisab suurelt rattalt saadud kordajast ka väiksematele uue läbimõõdu leidmiseks? Ilmselt siis see mõte, et rihma pingsus säiliks kiirust vahetades.
Täpselt nii ma mõtlesin.Oleks rohkem lahti seletama pidanud.
Vasta
#54

Mis eesmärk on suurem rihmaseib teha, mida soovid saavutada?

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta
#55

Et ei juhtuks see mis juhtus.Põhiline puurimine on ikka kõige väiksematel pööretel ja kuna momendil ainuke puurpink siis võiks pöördeid veel vähem olla.Kõige suuremaid kasutan mootori klappide puhastamiseks,kuna tegelen ka natuke plokikaante remondiga.
Vasta
#56

Aga tee pilti mis juhtus, iseenesest on seal originaalis liha piisavalt et katki ei läheks.
Liha võib väheks jääda siis kui sinna logisema läinud istu vahepuks hirmsa pinguga sisse aetakse.
Siis kipub see õhuke alumiiniumist seinake järgi andma. On just üks sellise veaga raibe tegemisel.
Kirjelda kuidas sa klappe selles pingis puhastad.

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta
#57

Üks lahendus on ka sagedusmuundur .
Vasta
#58

(18-09-2021, 21:49 PM)M.R. Kirjutas:  Aga tee pilti mis juhtus, iseenesest on seal originaalis liha piisavalt et katki ei läheks.
Liha võib väheks jääda siis kui sinna logisema läinud istu vahepuks hirmsa pinguga sisse aetakse.
Siis kipub see õhuke alumiiniumist seinake järgi andma. On just üks sellise veaga raibe tegemisel.
Kirjelda kuidas sa klappe selles pingis puhastad.
Antud pingi maksimum pöörded+erineva fraktsiooniga liivapaber.Tööpinda ei puutu, kuna see läheb nii kui nii klapilihvpinki.
Vasta
#59

(19-09-2021, 10:05 AM)muska71 Kirjutas:  Üks lahendus on ka sagedusmuundur .
Kiidan takka ja soovitan. Lihtne nõukaaegne nn koolitreipink puidule, omab vaid 2 varianti rihmaseibidel, millede vahe on väga väike. Nüüd on muundur vahel ja 50 asemel on enamjaolt 15-25Hz peal. Suuremate asjade puhul jääb pisut võhma vajaka, aga saab hakkama. Sama muundur käib vahel ka teemas mainitud tüüpi , puurpingi toiteks, kui vaja aeglasemalt  mõni suurem auk freesida-lõigata. Originaalis jääb ka aeglaseim ülekanne 2-3x liig kiireks.


Vasta
#60

Seal seab piirid rihmakate mille sisemõõt on 178mm. Millest tulenevalt võiks rihmaseib olla max. 175mm.
Mis omakorda annab madalamal põõrlemiskiirusel  miinus 50rpm-i, ehk siis 400p/min. Ei ole nagu erilist pointi.
Järgmine madalama sünkroonkiirusega mootor annab rohkem ehvekti. Madalaim pöörlemiskiirus saab sinna
310rpm-i kanti.

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne