Kui siia teemasse ei sobi, siis võib ära kustutada.
Et kõik ausalt ära rääkida, siis asi algas sellest, et tuttav helistas et temal kaob 25 külgülekanne kohe ära ja tehku ma midagi.
Teha muidugi eriti midagi polnud sest kaks polti teda hoidsid ja seda on vähe.
Selle kättesaamisel lähemalt ei peatu, kuid see on porr võta kuis tahad.
Lõpuks sai võetud käist maha võtmata sest kabiini alt seda oleks veel halvem võtta olnud ja loomulikult on sisemine laager võllil lahtiselt ja välimine 4 sajandikku üle mõõdu jäetud.
Poldid enamus sisse murdunud.
Välja ka heaga ei tule sest mõni oli ikka keermelõikurina töötanud ja viimase 9mm endale keeret lõiganud.
Muud ideed ei tulnud kui auk sisse ja tigiga roostevaba täis keevitatud nii sügavale kui sai.
Lõpuks metallvigur peale ja vasaraga toksides nad kätte andsid.
Tuli selline loll mõte, et paneks puuduvad avad ka täis ja nii sündis.
Osad keermed olid nagu uued, kuid osad päris kõvasti kulunud ja seega tuli iga keere omasse auku sobitada ja teraga lõigata aga väga täpne töö et tera padrunisse ei sõida, kuna tera jäi padrunist 0,9mm kui tera välja sai keermest.
Poldid said karastatud võllimaterjalist ja kannatavad ka kinni keerata erinevalt poes müüdavatest poltidest mida sai proovitud uutesse aukudesse.
No kui ikka lehtvõtmega on võimalik keere maha keerata pole neid mõtet kohatäiteks toppida.
Ja selline valmis tulemus.
Aega kulus umbes 7 tundi aga asja sai ja arve tuli ka vastav.
Seega ei maksa neid kinnitusi lasta käest ära minna.
Tänan tähelepanu eest, kui kedagi keermesliited huvitasid.