Küsimused t-25A-1 kohta

Hapukurgi hooaeg. Jututeemad otsas. Mõnes alapealkirjas hakatakse poliitikaga tegelema. 
Võtaks siis ajaviiteks ennast kiita.

Sai kolm päeva tegeletud heinateoga. Hooldusniiduk põkale järgi ja soost muru kujundama. 
Haruldane heina kasv sellel aastal. Kerahein ja timut olid mulle kahemeetrisele kolgele ninani. Põkats esimese käiguga ei teinud midagi. Kiire tigukäik ja siis ka "must" jooksis.
Õhutemperatuur oli nagu isegi teate 27-30 üle nulli. Ja kogu selle palavuse juures suutis põkats oma töötemperatuuri hoida 90 kraadi juures. Ülespoole ei tõusnud. Kamazi õli muidugi lasi peale 3-4 tundi õlirõhu maha niiet algsest neljast jäi 1,5 veel järgi. 
Peab vist midagi moodsamat sisse valama. 

Seda temperatuuri teemat tahtsin just esile tõsta. 
Kui mootorit vahetasin siis üks vanataat, eluaegne põkamees andis nõu ja nii sai tehtud. 

Esimene mida ta nõudis oli kõrgsurvepump stendi ja tahm maha. Kerge vine peab jääma korstna otsa. 
Süüde paika piinliku täpsusega.
Ja kolmas punkt oli vana D-37 ventilaator. Indeks peab olema ilma tähtedeta. Lihtsalt D-37. Sellel on õhutootlikus pea 1/3 suurem kui D-37E ventikal.
Ja asi toimib.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Milles ventilaatorite erinevus?
Vasta

(09-07-2021, 09:40 AM)v6sa Kirjutas:  Milles ventilaatorite erinevus?

Labade nurk. Esimestel D-37 mootori ventilaatoritel oli labade nurk suurem ja väntvõlli rihmaseib väiksem.  Pöördeid vähem. Hiljem tuli suurem väntvõlli  rihmaseib. Pöördeid tõsteti ja ventilaatori labade nurk muudeti väiksemaks. Õhuhulk jäi samaks. Milleks selline muudatus, ei tea.
Kui nüüd panna põkale see vana ventilaator , ja kuna põkal on ka suur rihmaseib nagu uuematel 40 mootoritel, siis saabki hästi palju tuult.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Ja muidugi üks kuldne reegel õhkjahutusega diislil ei mingit madala pöördega lödistamist, põkal tähendab see seda, et pedaal on koguaeg põrandas.
Vasta

Mul originaal ventilaatoriga tänase ilmaga heina purustades temperatuur jäi ka näidiku järgi rohelise ala keskele, 90 kraadi kanti ehk. Mootoril oli hääl jäme, aga viimasest välja võtmiseni oli ikka maad veel.
Vene M10 kuumaga "kusi" õli sai ka kevadel asendatud vähe moodsama kraamiga. Mootoril on 1700 tundi ees ja eks kõik ikka hirmutasid, et peseb kõik lahti, ummistub jne. Pole siimaani mingit probleemi. Küll aga õlisurve kuumalt tühikäigul on 2Bar kanti. Vene omaga oli 1Bar kanti.
Mannol muidugi sai palju puid alla kunagi Auto24.ee miskises foorumi teemas. Et olla ikka umbes miskine vana läbi töötanud õli niiöelda uuendamise produkt. 
Ei oska miskit arvata. Hind igatahes hea ja hullem vast vene M10-st ikka pole.
   
Vasta

Tubli! Mustvalget televiisorit ka enam ei vaata vist?  Tänapäeval on kordi paremaid vedelikke saada.

Retro-Style




Vasta

(11-07-2021, 12:00 PM)I.A Kirjutas:  Tubli! Mustvalget televiisorit ka enam ei vaata vist?  Tänapäeval on kordi paremaid vedelikke saada.


Tubli! Niisama enam foorumis ei konda, ikka kohe tuld kui miskit liigutab!
Vedelikega seoses tuli kohe üks hea soovitus meelde, aga põletushaavu meenutades ei soovita isegi vaenlasele.

Jääme siis teiste vedelike ja soovituste juurde Smile  võta toop jahedat kesvamärjukest kena veekogu ääres ja vaata
kauneid eesti tüdrukuid peale... Maga telgis ja naudi suve, kauaks seda veel jäänud ongi...
Vasta

Soovitus õige, seda kõike on tehtud.Väljendasin vist valesti, mannoli kohta ei tahtnudki midagi paha öelda. Kahjuks käsi ei tõuse tänapäeval kamassiõli sisse valama  Big Grin

Retro-Style




Vasta

Hakkab vaikselt looma, saab vast rooli ka kergemaks  Rolleyes Ukrainlased mõtlevad asjalikke lahendusi välja, kahju et meil poest saada pole.
   
   
Vasta

(15-01-2021, 17:00 PM)meeterkeere Kirjutas:  Sai uuema otsa põkaga tagakühvli abil paar tundi lund tõugatud, kõik toimis nii nagu peab, aga töö lõppedes ei vajunud kühvel enam ujuvasendis ise alla. Oskab keegi nõu anda millest alustada, et viga likvideerida? Päris klaaskuulist ennustamist ei palu, aga ehk keegi sarnase probleemiga kunagi vaevelnud ja oskab suunata.

Ülivana postitus, aga vastan siiski ära ehk kellelegi abiks kunagi tulevikus. Nimelt sai silinder maha võetud, kuna tol hetkel aega nappis siis kiirelt taastamisse (läks maksma mõni EUR üle saja, aga tehti korralik asi lääne tihenditega, töötab hetkel väga ilusti). Algul kui silindrit paigaldama hakkasin ei tahtunud vars ikka ise sisse minna, siis avastasin, et stutseri sees oli kummitükk - näpitsatega välja ja töötas nagu kulda, viga peitis end seal...

Sisse läks ISO 46 hüdroõli, selliselt kõrgelt hinnatud tootjalt nagu Mannol.
Vasta

(07-08-2021, 11:23 AM)meeterkeere Kirjutas:  
(15-01-2021, 17:00 PM)meeterkeere Kirjutas:  Sai uuema otsa põkaga tagakühvli abil paar tundi lund tõugatud, kõik toimis nii nagu peab, aga töö lõppedes ei vajunud kühvel enam ujuvasendis ise alla. Oskab keegi nõu anda millest alustada, et viga likvideerida? Päris klaaskuulist ennustamist ei palu, aga ehk keegi sarnase probleemiga kunagi vaevelnud ja oskab suunata.

Ülivana postitus, aga vastan siiski ära ehk kellelegi abiks kunagi tulevikus. Nimelt sai silinder maha võetud, kuna tol hetkel aega nappis siis kiirelt taastamisse (läks maksma mõni EUR üle saja, aga tehti korralik asi lääne tihenditega, töötab hetkel väga ilusti). Algul kui silindrit paigaldama hakkasin ei tahtunud vars ikka ise sisse minna, siis avastasin, et stutseri sees oli kummitükk - näpitsatega välja ja töötas nagu kulda, viga peitis end seal...

Sisse läks ISO 46 hüdroõli, selliselt kõrgelt hinnatud tootjalt nagu Mannol.
mul läksid uued lääne tihendid suurusjärk 10.- ja ülemise junni sisse kus vars liigub pandi spets instrumendiga paika ka kaasaegne mansett selle orginaal o rõnga asemele.Ise lappasin silinri kokku lahti muiddugi.
Vasta

(10-05-2021, 17:42 PM)2715 Kirjutas:  Ennustama ei hakka, las sellega tegelevad teised ametkonnad.

Panin kella käima ja tegin ära 4 tk kohe ja et lihtsam oleks raiskasin ühe keermepuuri ära et saada see keere põhjani nagu joonisel.


Aega läks 3 tundi koos kõigi teritamiste-otsimiste-koristamistega.

Vurle jõudis lõpuks sinnamaani, et keeras oma põkatsile hää kaasfoorumlase tehtud abivahendi külge Smile
Pump on, tõsi küll, esialgu vuhvel, mitte Boschi originaal.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

(31-08-2021, 17:05 PM)vurle Kirjutas:  
(10-05-2021, 17:42 PM)2715 Kirjutas:  Ennustama ei hakka, las sellega tegelevad teised ametkonnad.

Panin kella käima ja tegin ära 4 tk kohe ja et lihtsam oleks raiskasin ühe keermepuuri ära et saada see keere põhjani nagu joonisel.


Aega läks 3 tundi koos kõigi teritamiste-otsimiste-koristamistega.

Vurle jõudis lõpuks sinnamaani, et keeras oma põkatsile hää kaasfoorumlase tehtud abivahendi külge Smile
Pump on, tõsi küll, esialgu vuhvel, mitte Boschi originaal.
Vuffel toimib ka edukalt,org maksab 15.- ja vuffel 3-4.- ja ajab asja edukalt ära.
Vasta

Kuna sidur keberneeris sai põks pooleks tõmmatud.Pumba hammaka võlli laagrid totaalselt kulunud ja loksusid nagu tallesabad,läksid uued koos simmeritega,survelaager ka laulis ja uus.lülituskahvli ja võlli vahel kiilu polnudki...(mina seda varem lahti kakkunud pole)sai poest uue kiilu.Tambet tuvastas ka korvil kulunud käpad ja nüüd uutega võrreldes on kulunud tõesti ja homme ära vahetama.Käppade kõrgus korvi pinnast peab palju olema?Või saab vanade käppade pealt mõõta ja uued sama peale?Sai sõbral mõni aasta tagasi vahetatud ja ca 30mm vist mällu süübinud.Ketta panen ka uue kuna tambet soovitas.
Vasta

(02-10-2021, 16:51 PM)muska71 Kirjutas:  Kuna sidur keberneeris sai põks pooleks tõmmatud.Pumba hammaka võlli laagrid totaalselt kulunud ja loksusid nagu tallesabad,läksid uued koos simmeritega,survelaager ka laulis ja uus.lülituskahvli ja võlli vahel kiilu polnudki...(mina seda varem lahti kakkunud pole)sai poest uue kiilu.Tambet tuvastas ka korvil kulunud käpad ja nüüd uutega võrreldes on kulunud tõesti ja homme ära vahetama.Käppade kõrgus korvi pinnast peab palju olema?Või saab vanade käppade pealt mõõta ja uued sama peale?Sai sõbral mõni aasta tagasi vahetatud ja ca 30mm vist mällu süübinud.Ketta panen ka uue kuna tambet soovitas.
Käppade mõõtu ei tea, kuid alati nii pannud et käpa tagaotsa ning hooratta vahele jääb 5mm vahe ja siis teised mil suurem vahe keerata samale kõrgusele.
Tavaliselt paindub neil korvi plaat läbi ja on oht et muidu ei lahuta.
Kindlasti kontrolli et siduriketas sirge oleks sest muidu ta ei hakka kunagi lahutama.
Vasta

panin ketta treipinki ja väike viskamine siiski on ja samasuur viskamine on ka vanal kettal.
Vanade käppade regull olik ka + -2-3 mm,regullisin 31mm peale ja sai ka põka kokku juba,veel korv hoorattale kinni keerata ja mootor kinni kood esiraamiga siis saab käima ja proovida kuidas sidur toimib.
Vasta

Sidur koos ja toimib,AGA see pisike vedru mis laagri peaks tagasi tõmbama ei jaksa tõmmata,sai küll poest uus vedru pandud,aga tutkit...Sai vedru pärast ka kolmas kord põks pooleks tõmmatud,panin laagri hoidja treipinki ja treisin ava mõni kümps suuremaks ja nüüd liigub ilusti.Siduri remondi tõttu kokku kolm korda pooleks.esimene kord regullisin käpad valesti ja sidur koos käpad loksusid...Kuna nüüd majas ka rocla olemas siis põka poolitamine kukepea.
Vasta

(13-10-2021, 19:48 PM)muska71 Kirjutas:  Sidur koos ja toimib,AGA see pisike vedru mis laagri peaks tagasi tõmbama ei jaksa tõmmata,sai küll poest uus vedru pandud,aga tutkit...Sai vedru pärast ka kolmas kord põks pooleks tõmmatud,panin laagri hoidja treipinki ja treisin ava mõni kümps suuremaks ja nüüd liigub ilusti.Siduri remondi tõttu kokku kolm korda pooleks.esimene kord regullisin käpad valesti ja sidur koos käpad loksusid...Kuna nüüd majas ka rocla olemas siis põka poolitamine kukepea.
Kas väljas tõmbevarda otsas vedrut ei olegi?
Vasta

(13-10-2021, 21:46 PM)ants Kirjutas:  
(13-10-2021, 19:48 PM)muska71 Kirjutas:  Sidur koos ja toimib,AGA see pisike vedru mis laagri peaks tagasi tõmbama ei jaksa tõmmata,sai küll poest uus vedru pandud,aga tutkit...Sai vedru pärast ka kolmas kord põks pooleks tõmmatud,panin laagri hoidja treipinki ja treisin ava mõni kümps suuremaks ja nüüd liigub ilusti.Siduri remondi tõttu kokku kolm korda pooleks.esimene kord regullisin käpad valesti ja sidur koos käpad loksusid...Kuna nüüd majas ka rocla olemas siis põka poolitamine kukepea.
Kas väljas tõmbevarda otsas vedrut ei olegi?
on ikka,aga see kangutab hooba,vana mall ja laagrit kangutab väike vedru.Uuel mallil on laager juba lülituskahvli küljes kinni.
Vasta

(14-10-2021, 14:21 PM)muska71 Kirjutas:  
(13-10-2021, 21:46 PM)ants Kirjutas:  
(13-10-2021, 19:48 PM)muska71 Kirjutas:  Sidur koos ja toimib,AGA see pisike vedru mis laagri peaks tagasi tõmbama ei jaksa tõmmata,sai küll poest uus vedru pandud,aga tutkit...Sai vedru pärast ka kolmas kord põks pooleks tõmmatud,panin laagri hoidja treipinki ja treisin ava mõni kümps suuremaks ja nüüd liigub ilusti.Siduri remondi tõttu kokku kolm korda pooleks.esimene kord regullisin käpad valesti ja sidur koos käpad loksusid...Kuna nüüd majas ka rocla olemas siis põka poolitamine kukepea.
Kas väljas tõmbevarda otsas vedrut ei olegi?
on ikka,aga see kangutab hooba,vana mall ja laagrit kangutab väike vedru.Uuel mallil on laager juba lülituskahvli küljes kinni.
Siis peab laagri pukk toru peal kinni olema või uus vedru liiga lahja.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne