Nüüdseks tükk aega seda rippsüsteemi asja mõeldud ja tagumise osadest tema ikka hea ei saa.
Seal on juba niipalju lõtke, et buldooserihõlma sinna ei võta ja tõukele pole need elemendid just kuigi vastupidavad.
Ühte Antslas ma tean ka millele see liigutus on tehtud ja ei ole hea juba seepärast, et nõuab sünkroniseerimise võlli ja tõmmitsaid, mis hakkavad pikalt välja ulatuma.
Juba on uuritud, et kuidas asi toimib ja mida uuemat, kuid miskit suurt nagu polegi.
Kui, siis radika südamik jõudis üllatavalt kiirelt kohale tänu naaberlinna poe sõbralikule kollektiivile.
Tegemist on siis venemaal toodetud asjaga, mis on paksemast materjalist ja päris õige tinaga joodetud.
Kvaliteedilt on viisakalt sirge ja ükski toru ka kinni polnud jootmisel jäänud.
Venelased arvasid, et hea ost ja tehtud korralikus tehases mis tegi tehastele originaalradikaid, kuid lõpetas 2012 aastal tegevuse.
Kannatab ilusti harjaga pühkida ja pesuriga pesta kartmata ribide pärast.
Vannid vanal küljest ja uuele külge pole miski eriline saavutus, kuna isegi Hiinlased teevad selliseid kinnitusvahendeid mis näpuga keeravad.
Radika vahetus ka hea lihtne tegevus, kuna voolikud pikemad ja pehmed ning 15 min peale vedeliku väljalaskmist avaneski selline vaatepilt.
Koostamisel läks küll paar minutit rohkem kui avanes selline vaade.
Praegu vedelik sees ja igatahes esialgu küll asjaga väga rahul.
Kuna iluvõre oli kortsus ja silma riivavast kohast, sai uus tehtud.
Seekord ei hakanud võrgust tegema, kuna seda kehva keevitada ja väikest juppi ei müüda vaid peab terve tahvli ostma.
Sai hoopis Autocad lahti võetud ja selle tulemusel lõikasid tublid metallimehed välja sellise toote.
Läks ta muidugi lõikamisel korralikult pingesse ja selle vastu tegin 3 meditsiinilist lõiget ning keevitasin vahe kinni tagasi.
PU värvi ka 3 kihti peale ja loodetavasti kestab kuni kohtumiseni mõne kõvema esemega.
Talvele mõeldes peaks hakkama ennetavalt ka kollektorisse leeksüüdet ehitama, kuid kui ta nii käivitub kui praegu pole sel mingit vajadust.
Käivitub ta mitte poolest pöördest vaid esimesest survetaktist ja kui korra oli -2 hommikul polnud ka rohkem vaja kui suvel.
Mootor on korralikult sisse töötanud, karterituulutusest tuleb vaevunähtavat auru kui töötab ja võtmega rihmarattast keeramine nõuab ikka kannatust kuni üle survetakti jõuab.
Eks korralikud rõngad ja sirged hülsid teevad ikka vahe sisse ükskõik millest kokkuvisatud mootoriga võrreldes.
Boschi pihustite pihustusvõime on ka muidugi midagi hoopis muud kui originaalidel ja see on ka osaline heas käivituses ning mingit suitsu ei näe ka isegi külma mootori tühikäigul.
Meele teeb kurvaks muidugi see, et selle tulemuse saab suvaliste vanarauast mahakeeratud vähemalt pool miljonit sõitnud pihustitega mis maksid 20 raha.
Need erinevad MTZ pihustiotsad mis poest said ostetud ja ära proovitud maksid kokku kordades niipalju...
Pihustit kontrollides on juba vahe hästi näha, kui Belarusile tehtud parim Hiina ots pihustab siis see udu langeb alla aga Boschi pihustil jääb pilv õhku hõljuma...
Miskit huvitavat jällegi ei saanud ja loodetavasti ei pahandata et täidab foorumi ära mittevajalikuga...