Pobeda mootoriga Volga.
#41

seda tagasilööki poleks küll vaja
Vasta
#42

(21-10-2021, 17:35 PM)sturmbannführer Kirjutas:  seda tagasilööki poleks küll vaja
eks ma andsin oma häälekesega panuse selleks tagasilöögiks ...
Vasta
#43

Tasapisi hakkab 1957 a kapoti hingede kinnitus ka ilmet võtma. Ega kui kapoti korralikult käima saame siis võibki kere töödele joone alla tõmmata. Enne värvitöid tuleb veel kogu kroom ja tuled külge sobitada ning peale Uut Aastat auto maalritele anda.
   
   
Vasta
#44

(16-10-2021, 12:25 PM)olevtoom Kirjutas:  
(16-10-2021, 11:51 AM)aavu Kirjutas:  Volga suunatuled. Kas mitte punased? Millal üldse vane autodele kollased suunad tulid? 70-kümnendail oli neid punaseid veel hulgi liikvel. Kuidas nüüd lahendatud on, kas igaüks teeb nii nagu meeldib, mõni kollase pirniga, mõni kollase klaasiga?
See alumine on tagurdustuli, ajaga ära koltunud. Gabariit-suund-pidur on kõik sõbralikult ühe punase klaasi taga nagu ameeriklastel kombeks (vt. ka lisatud piltiWink).
GAZ 21-le ei sunni keegi kollaseid suunatulesid tekitama.
Tolleaegsete N. Liidu autode tagatuledega oli mingi aeg üldse paras segadus. Niipalju, kui mul on õnnestunud infot koguda, siis nt. algusotsa Pobedadel suunatuled mitte ei vilkunud, vaid lihtsalt põlesid staatiliselt ja oli vist sama ka GAZ-51-l. Ja esimestel M402 olid tagatulede oranžid (no või siis kollased) sektsioonid hoopis pidurituled, suunatuled olid punased. Vahepeal olid mõlemad punased, ka esimestel 408-tel (äkki isegi 412-l?) ja peale seda juba, nagu siiamaani, suunad oranžid ja pidurid punased.

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta
#45

Pobedadel on ikka algusest peale suunatuled vilkunud.

Jawa 559 -65a, Jawa 360-+velorex560 -65a, Jawa 638 -89a, V-150 Elektron -74a, Ford Taunus -75a, Ford Sierra 2,9 -83a, M 412 -84a, Chrysler 300C 2007a, Ford Ranger 2007a, Chrysler Sebring Cabrio 2003a., Gaz M20 -48a.
Vasta
#46

(31-10-2021, 09:35 AM)Mossemees Kirjutas:  Tolleaegsete N. Liidu autode tagatuledega oli mingi aeg üldse paras segadus. Niipalju, kui mul on õnnestunud infot koguda, siis nt. algusotsa Pobedadel suunatuled mitte ei vilkunud, vaid lihtsalt põlesid staatiliselt ja oli vist sama ka GAZ-51-l. Ja esimestel M402 olid tagatulede oranžid (no või siis kollased) sektsioonid hoopis pidurituled, suunatuled olid punased. Vahepeal olid mõlemad punased, ka esimestel 408-tel (äkki isegi 412-l?) ja peale seda juba, nagu siiamaani, suunad oranžid ja pidurid punased.

Mitte ainult N-liidus, vaid ka mujal oli seda segadust. Oranžid pidurituled olid Ida-Euroopas väga levinud umbes 1950-date keskpaigast kuuekümnendate keskpaigani. Meil levinud tehnikast näiteks Pannonia mootorratastel ja Škoda kiirabiautodel.

1968. aasta Viini konventsiooniga pandi paika suunatulede oranž värvus ja vist ka ohutulede nõue. Samas mõnel pool nõuti oranže suunatulesid juba varem. Näiteks Austraalias müüdud 1964. ja 1965. aasta Isuzu Bellettitel olid tagurdustulede valged klaasid asendatud oranžidega ja kasutusel suunatuledena. Samamoodi oli vähemalt osadel Eksportvolgadel (GAZ-M21) tagatuledes valge tagurdustule klaas asendatud oranžiga ja kasutusel suunatulena. Ohutulesid ei olnud M21-l vist kuni tootmise lõpuni?
Vasta
#47

See GAZ 21 tagatulede teema , lapsepõlvest mäletan oli kunagise TEMT i taga rida garaaze , seal ühes  garaazis oli viisnurgaga Volga ja mingil hetkel tekkis sinna kõrvale "uus" Volga , võeti välja puidust kastist , oli päiksepaistes kiiskavate kroomliistudega ja tagatuled olid ülal punane ning alumine klaas oli kollane , räägiti Kanada / Ameerika variandist .

 Olid ajad , liikusid EMW d , DKW d , Pobedadad , ZIM polnud haruldus , mossed , Opel Kapitän id .
Vasta
#48

I seeria ukseluku vastused ka teist moodi. See ei hõlma ainult eelseeria autosid vaid tervet I-st seeriat. Täpset ülemineku aega on võimatu kindlaks määrata ja vabalt võis olla mingi periood, kus paigaldati mõlemat varianti. See muidugi ei puuduta 1957 a autot. Seal olid kindlasti vanemad variandid. Kui kellelgi juhtub neid vanemaid variante olema olen huvitatud ostma.
   
Vasta
#49

(10-11-2021, 13:03 PM)Formika Kirjutas:  I seeria ukseluku vastused ka teist moodi. See ei hõlma ainult eelseeria autosid vaid tervet I-st seeriat. Täpset ülemineku aega on võimatu kindlaks määrata ja vabalt võis olla mingi periood, kus paigaldati mõlemat varianti. See muidugi ei puuduta 1957 a autot. Seal olid kindlasti vanemad variandid. Kui kellelgi juhtub neid vanemaid variante olema olen huvitatud ostma.

Mis on vasakpoolse lukuvastuse pinnakatteks värvikihtide all? Kas on Cr?
Vasta
#50

(27-10-2021, 18:19 PM)Formika Kirjutas:  Tasapisi hakkab 1957 a kapoti hingede kinnitus ka ilmet võtma. Ega kui kapoti korralikult käima saame siis võibki kere töödele joone alla tõmmata. Enne värvitöid tuleb veel kogu kroom ja tuled külge sobitada ning peale Uut Aastat auto maalritele anda.

Mulle miskipärast tundub, et keredoonor on pigem II pk. oma. Õlikannukese hoidja kinnitamiseks puuduvad kerel pressitud mutrid. Ka ei sobi püstklappidega mootori jaoks relee kinnitus paremal koopaplekil. Need tuleks sealt likvideerida ja vasakule kanda. Kui rohkem võrdluspilte oleks, võib ilmneda muidki erisusi.
Vasta
#51

(12-10-2021, 16:07 PM)Formika Kirjutas:  Talupojal on õigus, ma kohe oskan endale probleeme ja kulusid tekitada. Mis puutub mootori võimekusse, kui ta suutis UAZ-i edasi viia, küll saab ka Volgaga hakkama. Nüüd siis lubatud pildid õigest karburaatorist.
mul sellised olemas kui huvi. Need peaks olema 51 omad kuid pead ei anna. Vasak kasutamata.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#52

Jätkub eelseeria elementide ülekandmine doonorile. Tagaklaasi sisemise raami kinnitus ka originaalil läbi osaliselt, tuleb uus teha.
   
   
Vasta
#53

Keretöödega hakkab asi ühele poole saama. Kõik erisused eelseeria ja I seeria vahel on tehtud. Kapoti kinnitused said ka paika. Kuna I seeria esi poritiibu ei õnnestunud leida vaid tuleb leppida II seeria tiibadega, siis muidugi tuleb teha vastavaid ümberehitusi. Ime seegi, et õnnestus uued II seeria esitiivad hankida. 
   
   
   
   
   
   
   
   
Vasta
#54

Mitte ainult kapott pole erinev 0 ja 1 seerial, vaid ka pagasniku luuk. 0 seerial pole väljaulatuvaid numbri kinnituskohti. Vaata pilte. Õnneks on originaalil korralik luuk olemas.
   
   
Vasta
#55

(14-12-2021, 23:08 PM)Formika Kirjutas:  Mitte ainult kapott pole erinev 0 ja 1 seerial, vaid ka pagasniku luuk. 0 seerial pole väljaulatuvaid numbri kinnituskohti. Vaata pilte. Õnneks on originaalil korralik luuk olemas.

Ülemise pildi luuk ei ole midagi üllatavat, on tavapärane "viisnurgaga" Volga luuk. Sama luuki paigaldati 1959. aastal veel ka II põlvkonna Volgadele. Nendel autodel kõigil oli luuk seestpoolt ja ka pagasiruumi ülemised plekkosad koos vedrude karbikuga tehases värvitud mustaks (mitte kere värvi!). Koos mustade polstripappidega oli avatud pagasiruum, kui suur must auk, aga disainerid nägid selle nii ette.
Uut tüüpi alumisel pildi oleva luugi sai Volga 1960. aastal ja tema numbri kinnitused vastavad 1959. aastal käibele tulnud uutele mustadele numbrimärkidele. Nendel numbrimärkidel olid juba sees ka standardsed avad numbri kinnitamiseks, mis vastavad ka luugile pressitud mutrite asukohtadega. Eelmised, kollasepõhjalised numbrid väljastati kinnitusavadeta, need puuriti vastavalt sõiduki numbri kinnitustele ise.
Vasta
#56

Kas sellisest mustast pakiruumi luugist kellelgi pilti ka on?

Jawa 559 -65a, Jawa 360-+velorex560 -65a, Jawa 638 -89a, V-150 Elektron -74a, Ford Taunus -75a, Ford Sierra 2,9 -83a, M 412 -84a, Chrysler 300C 2007a, Ford Ranger 2007a, Chrysler Sebring Cabrio 2003a., Gaz M20 -48a.
Vasta
#57

(16-12-2021, 00:45 AM)taruvaras Kirjutas:  Ülemise pildi luuk ei ole midagi üllatavat, on tavapärane "viisnurgaga" Volga luuk. Sama luuki paigaldati 1959. aastal veel ka II põlvkonna Volgadele. Nendel autodel kõigil oli luuk seestpoolt ja ka pagasiruumi ülemised plekkosad koos vedrude karbikuga tehases värvitud mustaks (mitte kere värvi!). Koos mustade polstripappidega oli avatud pagasiruum, kui suur must auk, aga disainerid nägid selle nii ette.
Uut tüüpi alumisel pildi oleva luugi sai Volga 1960. aastal ja tema numbri kinnitused vastavad 1959. aastal käibele tulnud uutele mustadele numbrimärkidele. Nendel numbrimärkidel olid juba sees ka standardsed avad numbri kinnitamiseks, mis vastavad ka luugile pressitud mutrite asukohtadega. Eelmised, kollasepõhjalised numbrid väljastati kinnitusavadeta, need puuriti vastavalt sõiduki numbri kinnitustele ise.
 Mul oli originaalvärviga  I seeria Volga aastast 1958. Heleroheline. Polnud tal küll musta pagasnikut ega kapotialust. 
Oled Sa ikka selles värvis kindel.
Vasta
#58

Ega ei olegi neid näiteid just kerge leida. Algupäraseid 1. pk. originaale on vähe säilinud. Aga proovin mõne näite leida. Alustuseks üks luugi sisevaade siit galeiist: https://www.drive2.ru/l/514155552599704679/
Vasta
#59

Arvestades ühtse ja jagamatu töökultuuri ja varustuskindlust, siis ei julgeks küll imestada, kui poole nädala pealt vahetus luukidealune värv üheks või teiseks, tulenevalt sellest, kas pinnakast jagus ettenähtud tükiarvu väliskülgede katmiseks või jah. See lihtsalt esimene lambist võetud hüpotees, järgmise viie minutiga suudaks vast viis sama usutavat veel genereerida.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#60

Teine näide. Seda 1958. a. M-21V pean ma I pk. Volgade seas Eestis kõige autentsemaks. Ta on mingil ajal veel nõukogude perioodil  korra pealt ülevärvitud Tallinna Taksopargis, kuid oma komplektsuselt on väga hea ja võib julgelt liigitada säilunud sõidukite hulka. Pagasiruumi luuk on värvimise ajal kahjuks seest üle udutatud, kuid kauba vedamisega kaasnevatel hõõrdumiskohtal on vigastuste servad musta värvi. Ka on mustad luugihinge vedrude karbikud.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne