Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Ma ka seda Mahle starterit toetaks mis planetaaridega.
Esiteks nokaga starter suurema võimsusega on ainuvõimalik lahendus et jõud ka hoorattale kanda ja teiseks on tema üldine kvaliteet täiesti harjumuspärane praeguse aja teadmiste järgi.
12V mudelil oli vaid harjahoidik pandud kuivalt vastu alumiiniumkaant ja ma soovitan korra ots lahti võtta ja näpuga miskit määret peale kanda ning tõmberelee klemmid näiteks tõrvaspreiga katta et ei oksüdeeruks.
See imeline kardaan aga tekitas minus huvi et kuidas on elanud maailmatasemel kvaliteediga uus Belarus 82.3 ja eks midagi ikka laguneb ning omanik on ka kuidagi juba musta huumoriga...
Et see kõrv ära murdus on igati ootusärane kui jälgida eelnevatest videotest kui sujuvalt seal käigud lülituvad.
Lisaks torkab silma värvimise kõrge kvaliteet ja ei ole see veel talve näinudki...
Postitused: 701
Teemad: 18
Liitus: Jan 2004
Maine:
5
Üldiselt nendest videodest väga vaimustuses ei maksa olla . Mõnikord tundub, et kas inimestel on kalduvus ennast tahtlikult piinata või elatakse kuskil "omas mullis" . Samas suur osa videode sisust on ka välja imetud - et teeme nüüd igast probleemist suure asja millega juutuubi täita.
Vastavalt rahakoti paksusele saada igasuguseid masinaid . Kuna seal puuduvad ranged euro normid siis valik suurem kui meil.
www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed
Postitused: 1,229
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
20
Vastavalt rahakoti paksusele saab ka erinevaid videosid vaadata ?
Igale ühele oma!
Postitused: 73
Teemad: 1
Liitus: Apr 2016
Maine:
0
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
See tagasilla otspind on piisavalt suur et sinna magnetpuuriga läheneda.
Mina võtaks kroonpuuri ja laseks need avad lihtsalt üle ja siis tiftid treida vastavalt avale.
Kui keermed on veel elus, siis need puhastaks keermepuuriga ära ja keeraks 10.9 tugeva keermelati korralikult ava põhja keermeliimiga sisse.
Otsa aga vedruseibid ja pikad mutrid ning kui need kinni keerata pole neil tiftidel isegi väga tähtsust.
Miks aga 24V käivitus popp ei ole külameeste hulgas on ilmselge.
Akud maksavad raha sellised millel ka käivitusvoolu on ja originaalne muundur on ka suur ikaldus.
Neid poest selliseid leida mis teise aku ka 14V peale laevad on õnneasi sest kiri on peal 12V ja seda nad teevad ka.
Seega üks aku kipub teisest maha jääma ja riknema kui klemme omavahel ei vahetata või järgi ei laadita.
Käivitamisel on aga kõrgem pinge ülihea asi kui on vaja ka külmaga käima saada.
Teatavasti loetakse umbes 1 starteri kilovatt mootori liitri kohta sobivaks võimsuseks et kindlasti käivitus õnnestuks ning antud mootor on juba 4,7 liitrit...
Kui starter on 4 kw siis oleme juba miinuses ja 12v süsteemi puhul langeb pinge käivitades umbes 7-9 voldini.
Seega selle 4 kw kätte saamiseks on meil vaja umbes 600A voolu starterini juhtida.
Kui oleks aga 4,7kw starter mis selle mootori kiirelt keerlema paneb vajame umbes 700A.
24 voldiga langeks pinge käivitamisel umbes 14 voldini kuid ampreid on vaja 4 kw starterile vaid umbes 290A ja 4,7kw käivitaja puhul 340A.
Õnnetuseks ei toodeta sellele masinale piisavalt võimast starterit ja võtta tuleks maksimaalne võimalik.
Postitused: 73
Teemad: 1
Liitus: Apr 2016
Maine:
0
[quote='2715' pid='530630' dateline='1639340267']
See tagasilla otspind on piisavalt suur et sinna magnetpuuriga läheneda.
Mina võtaks kroonpuuri ja laseks need avad lihtsalt üle ja siis tiftid treida vastavalt avale.
Kui keermed on veel elus, siis need puhastaks keermepuuriga ära ja keeraks 10.9 tugeva keermelati korralikult ava põhja keermeliimiga sisse.
Otsa aga vedruseibid ja pikad mutrid ning kui need kinni keerata pole neil tiftidel isegi väga tähtsust.
See keermelati variant on muidu üsna mõistlik, kuid on üks aga. Need keermestatud avad ulatuvad tagasilla korpusest läbi ja neil põhi puudub.
Kas lihtsalt keermeliimi abiga nad piisavalt paika (kinni) jäävad? Keermed on muidu päris korralikud.
Nende tifti avade üle puurimine on ka paras peavalu. Kardan, et neid ei ole käsi vahenditega võimalik piisavalt täpselt tsentrisse puurida ämbliku tiftiavade suhtes.
Postitused: 1,265
Teemad: 76
Liitus: Apr 2009
Maine:
37
Enne kui ämbliku avade remondiga algust teeb. Mis seisus on hüdrosilindri kinnituskronstein tagasilla külge? Ehk siis selle neli polti ja torutiftid. Tasub süveneda, sest see kipub palju kergemini lahti loksuma. Lõpuks jõuab sinna, et tagasilla korpus on kavalam välja vahetada.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Nagu V6sa korduvalt on toonitanud, "Kilovat ja liiter".
Aquila captas non muscas.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
See "kohvimasin" on jah üsna sihuke endas ohtu sisaldav seade.
On minulgi selline olnud ja suutis ta süttida aga õnneks sulasid juhtmed kokku ja lõi kaitsme välja.
Niiskus pääseb sinna sisse küll ja kuna tegu niiskuskindla asjaga ta seda välja ei lase...
Ühele sai vooliku ots alla keevitatud ja ühendatud generaatori juures oleva korgiga, mispeale hakkas oluliselt kiiremalt mootor soojenema ka altpoolt.
Kui aga eespool viidatud masin nulliga nii käivitub, siis -10 pole ilma soojenduseta muud lahendust kui survega paremini süttiv aine sisselaskes.