Postitused: 5,368
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
75
Mul oli sarnane viga vana Russiga. Ei olnud mul siis ei arvutit ega internetti, raamatust rääkimata. Võtsin roolivõimul järjest juppe küljest, uurisin, tegin endale asja selgeks, vahetasin uued kummirõngad ja saingi asja korda. Ei väsi kordamast, et nii nagu asi lahti tuleb, saab ka tagasi kokku panna.
Ma ise 40 roolivõimust midagi ei tea, aga siin käis keegi ja kurtis, et seal mingi kummitihendi vahetamine suht jama tegevus, pidi kergelt katki minema paigaldusel. Rohkem tõesti ei oska ei rääkida ,ega õpetada, sest seda traktorit pole mul veel olnud ja need mis siia ravile on jõudnud, neil olid hoopis muud vead.
Postitused: 2,322
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
25-12-2021, 14:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-12-2021, 16:43 PM ja muutjaks oli
pen.skar.)
Midagi on magnetpotiga lahti et liiga vara, enne pooldegi hambumissejõudmist voolu starterile endale taha annab. Kahvli käpaotsad õhukeseks kulunud? Vedrude vahel voolu lülitav vaskseib tunneb end liiga vabalt? Vabajooksu rullide krigin ei riku hammasvööd.
Postitused: 350
Teemad: 0
Liitus: Apr 2014
Maine:
4
See vigur jagab pumbast osa rõhust ja mahust roolivõimule.Seal oma jagaja,uuri selle seisu.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Mis konkreetsel võimul viga on seda ei tea, kuna seal ikka on võimalusi mis ikalduda saavad.
Küll aga ma tean kuidas see ime tööle saada.
Selleks on esimese asjana vaja toode traktorilt maha võtta, lahti ja puhtaks pesta.
Kui kolvil on jooned sisse kulunud õlikanali ümber on vaja uut kolbi.
Ma ühele olen freesinud rõngastihendi soone ümber pilu ja see tegi rooli heaks tühikäigul keerates.
Kui kolb hea, siis kolvi otstes on dosaatormutrid mille liitepind peab olema viskumiseta kui nad keermega treipinki panna ja kui pole tuleb otspinnad üle treida.
Kolvi otspinnale peab jääma markeriga tehtud mutrist täielik jälg ja kui ei tuleb kolvi pinnad üle treida.
Nüüd läheb rooli vabakäik suureks ja selle vastu puuritakse mutrile uus tiftiauk sobivasse kohta.
Mutri all olevad taldrikvedrud võib treida 0,4mm õhemaks et rool tundlikumaks läheks ja siis ta peab töötama, nii lihtne ongi.
Kolvi tihendite paigaldus on muidugi pea võimatu kui ava servi minifreesiga ära ei ümarda.
Miks neil rool ühele poole raskem on on tavaliselt mutri töötlemisel elementaarse tööhügieeni eiramine, mispärast ta toetab ühe servaga kolvile ja poob keerme kinni ning siis murragi või rool ära aga ei keera.
Teine asi on keerme keskel olev tihend mis tuleb võtta hüdrosüsteemi asju müüvast poest, sinist värvi et rool mingi tunnetusega oleks.
Muud keerulist polegi seal.
Postitused: 4,450
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
51
(25-12-2021, 19:48 PM)2715 Kirjutas: Mis konkreetsel võimul viga on seda ei tea, kuna seal ikka on võimalusi mis ikalduda saavad.
Küll aga ma tean kuidas see ime tööle saada.
Selleks on esimese asjana vaja toode traktorilt maha võtta, lahti ja puhtaks pesta.
Kui kolvil on jooned sisse kulunud õlikanali ümber on vaja uut kolbi.
Ma ühele olen freesinud rõngastihendi soone ümber pilu ja see tegi rooli heaks tühikäigul keerates.
Kui kolb hea, siis kolvi otstes on dosaatormutrid mille liitepind peab olema viskumiseta kui nad keermega treipinki panna ja kui pole tuleb otspinnad üle treida.
Kolvi otspinnale peab jääma markeriga tehtud mutrist täielik jälg ja kui ei tuleb kolvi pinnad üle treida.
Nüüd läheb rooli vabakäik suureks ja selle vastu puuritakse mutrile uus tiftiauk sobivasse kohta.
Mutri all olevad taldrikvedrud võib treida 0,4mm õhemaks et rool tundlikumaks läheks ja siis ta peab töötama, nii lihtne ongi.
Kolvi tihendite paigaldus on muidugi pea võimatu kui ava servi minifreesiga ära ei ümarda.
Miks neil rool ühele poole raskem on on tavaliselt mutri töötlemisel elementaarse tööhügieeni eiramine, mispärast ta toetab ühe servaga kolvile ja poob keerme kinni ning siis murragi või rool ära aga ei keera.
Teine asi on keerme keskel olev tihend mis tuleb võtta hüdrosüsteemi asju müüvast poest, sinist värvi et rool mingi tunnetusega oleks.
Muud keerulist polegi seal.
Lisan sellele jutule igaks juhuks pildimaterjali:
https://tractor-t40.ru/stati/gidroucilit...emont.html
Otsing: Т-40АМ усилитель руля kui vene keel suus.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 1,230
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
20
Meil siin paigaldati poest ostetud uus. Nüüd on vahetatud tihenditega vana tagasi peal.
Postitused: 4,695
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
Minu 25 kasutab mannolit nii pajas kui hüdros.