23-11-2013, 21:52 PM
Tartus müüakse seda kus?
(05-01-2022, 14:12 PM)pannkook Kirjutas: rääkisin täna spetsialistiga, kes väitis et kamza õli on parim ka T-40 hüdrosüsteemi.Minul on ka Kamaz hüdros. Isegi Jumz ekskavaatoril on Kamaz hüdrosüsteemis. Mingeid halbu omadusi pole täheldanud.
Hetkel sees mingi Mg42vms.
ütles, vala maha ja pane kamza asemele
(05-01-2022, 16:45 PM)saarrand Kirjutas:(05-01-2022, 14:12 PM)pannkook Kirjutas: rääkisin täna spetsialistiga, kes väitis et kamza õli on parim ka T-40 hüdrosüsteemi.Minul on ka Kamaz hüdros. Isegi Jumz ekskavaatoril on Kamaz hüdrosüsteemis. Mingeid halbu omadusi pole täheldanud.
Hetkel sees mingi Mg42vms.
ütles, vala maha ja pane kamza asemele
(05-01-2022, 14:12 PM)pannkook Kirjutas: rääkisin täna spetsialistiga, kes väitis et kamza õli on parim ka T-40 hüdrosüsteemi.
...
(05-01-2022, 22:51 PM)v6sa Kirjutas:Enam-vähem tühjaks saab... liitreid sisse ei jää, kui viitsimist silindri tõstepool lahti võtta - aisad üles, ühendus lahti ning aisad alla vajutada. Lisaks, kui ei ole võimalik pumbast välja lasta, siis ehituspoest saab peenikest, no nii 5mm läbipaistvat voolikut, ja apteegist proviisoriproua selja tagant suletud kapist tuleb küsida (ega nad ise ei paku ) kõige suurem "vaktsineerimisvahend" - oli vist 100ml, mille ma olen saanud (sealtsamast sahtlitest saab muudki, ja olulisemalt odavamat nännni kui see mis riiulis, alates plaastritest, aga see on OT). Kui suudad voolikuotsa pumba pealevoolu nikerdada, saad süsteemi pea tühjaks ja ise üpris puhtaks jäädes (imiga õige õlivahetusanumat, eeldan, et lp kolleegil ei ole). Siis minimaalse õlikogusega käima, asjad läbi liigutada ning kui just enne vana läbitöötanud mootoriõli või burgeriputkast toodud fritüüriõli sees ei olnud, peaks peale järgimist vahetust enamvähem olema.(05-01-2022, 14:12 PM)pannkook Kirjutas: rääkisin täna spetsialistiga, kes väitis et kamza õli on parim ka T-40 hüdrosüsteemi.
...
Ja mille poolest see parim on? Odavaim? Tõenäoliselt.
Ainus eelis hüdrovedeliku ees on sobivus mootoris toimimiseks, kui pumbaga peaks pahasti minema. Üks kanister kogu traktori peale teeb ka elu lihtsamaks, ei vaidle.
Vurle ütles kõige olulisema ilmselt juba ära - kvaliteetsel nõukatootedel on ükskõik, mis seal voolab, kuniks see ei korrodeeri detaile. Ilmselt on ka keskmisel odaval itaallasel või bulgaarlasel üsna väikesed nõudmised hüdrovedelikule. No mingi voolavus võiks siiski olla. Danfossi või Bosch-Rexrothi ilmselt isand pannkook sinna paigaldada ei soovi, seega kui kamsat on, siis seda hüdrosse valada ka võib.
Samal põhjusel on mu traktorites igal pool 10W-30 poolsünt - odav ja lihtne.
Hüdrosüsteemist kogu vana õli väljasaamine on kaunikesti tülikas protseduur ja ega ilma kooste osandamata see ka täielikult ei õnnestu. Mõningal määral saab voolikute kaudu suruõhuga motiveerida, aga see on üsna rokane tegevus. Samas on enamus õlist silindrites ja kui need tühjaks nõrutada, siis ülejäänud torustikku, pumpa ja jagurisse jäänud mõni liiter ei tohiks suurt paha tekitada. Kui tahta kindla peale minna, siis tasub teha kaks vahetust järjest: esimene kord vahetad seesoleva jama mingi odavama õli vastu välja ja peale mõne(-kümne)tunnist tööd siis teed uue vahetuse, seekord põhjalikuma. Vahepeal jälgid olukorda - kui tekib mingi anomaalia (vahutamine või tõesti klimp), siis tuleb muidugi varem reageerida.
(05-01-2022, 23:21 PM)vurle Kirjutas: Enam-vähem tühjaks saab... liitreid sisse ei jää, kui viitsimist silindri tõstepool lahti võtta - aisad üles, ühendus lahti ning aisad alla vajutada. Lisaks, kui ei ole võimalik pumbast välja lasta, siis ehituspoest saab peenikest, no nii 5mm läbipaistvat voolikut, ja apteegist proviisoriproua selja tagant suletud kapist tuleb küsida (ega nad ise ei paku ) kõige suurem "vaktsineerimisvahend" - oli vist 100ml, mille ma olen saanud (sealtsamast sahtlitest saab muudki, ja olulisemalt odavamat nännni kui see mis riiulis, alates plaastritest, aga see on OT). Kui suudad voolikuotsa pumba pealevoolu nikerdada, saad süsteemi pea tühjaks ja ise üpris puhtaks jäädes (imiga õige õlivahetusanumat, eeldan, et lp kolleegil ei ole). Siis minimaalse õlikogusega käima, asjad läbi liigutada ning kui just enne vana läbitöötanud mootoriõli või burgeriputkast toodud fritüüriõli sees ei olnud, peaks peale järgimist vahetust enamvähem olema.Väike nipp kellel vaakumit aega ajalt vaja, kaanega pang ja tolmuimeja tõmbavad maru hästi õli välja. Pange kaane külge ühenda tolmuimeja ja voolik imemiseks, see võiks põhja ulatuda, et õli tolmuimejasse ei pääseks. Kõik ühendused peaks olema hermeetilised ja imivoolik mitte rohkem kui 8mm. Tolmuimeja tekitab pange hõrenduse ja kuna loodus tühja kohta ei salli asub õli sinnapoole liikuma. Lihtne.
(06-01-2022, 09:47 AM)huvi5 Kirjutas:Miks leiutada jalgratast?Poes ju müügil piduri õhutuse ja õli eemalduse komplektid,kompressor taha ja peaks tulema.Kuidas see paksemat hürdo või mootori õli imeb ma muidugi ei tea.(05-01-2022, 23:21 PM)vurle Kirjutas: Enam-vähem tühjaks saab... liitreid sisse ei jää, kui viitsimist silindri tõstepool lahti võtta - aisad üles, ühendus lahti ning aisad alla vajutada. Lisaks, kui ei ole võimalik pumbast välja lasta, siis ehituspoest saab peenikest, no nii 5mm läbipaistvat voolikut, ja apteegist proviisoriproua selja tagant suletud kapist tuleb küsida (ega nad ise ei paku ) kõige suurem "vaktsineerimisvahend" - oli vist 100ml, mille ma olen saanud (sealtsamast sahtlitest saab muudki, ja olulisemalt odavamat nännni kui see mis riiulis, alates plaastritest, aga see on OT). Kui suudad voolikuotsa pumba pealevoolu nikerdada, saad süsteemi pea tühjaks ja ise üpris puhtaks jäädes (imiga õige õlivahetusanumat, eeldan, et lp kolleegil ei ole). Siis minimaalse õlikogusega käima, asjad läbi liigutada ning kui just enne vana läbitöötanud mootoriõli või burgeriputkast toodud fritüüriõli sees ei olnud, peaks peale järgimist vahetust enamvähem olema.Väike nipp kellel vaakumit aega ajalt vaja, kaanega pang ja tolmuimeja tõmbavad maru hästi õli välja. Pange kaane külge ühenda tolmuimeja ja voolik imemiseks, see võiks põhja ulatuda, et õli tolmuimejasse ei pääseks. Kõik ühendused peaks olema hermeetilised ja imivoolik mitte rohkem kui 8mm. Tolmuimeja tekitab pange hõrenduse ja kuna loodus tühja kohta ei salli asub õli sinnapoole liikuma. Lihtne.
(06-01-2022, 09:47 AM)huvi5 Kirjutas:Vähe asisem imeja tõmbab lihtsama pange kortsu.(05-01-2022, 23:21 PM)vurle Kirjutas: Enam-vähem tühjaks saab... liitreid sisse ei jää, kui viitsimist silindri tõstepool lahti võtta - aisad üles, ühendus lahti ning aisad alla vajutada. Lisaks, kui ei ole võimalik pumbast välja lasta, siis ehituspoest saab peenikest, no nii 5mm läbipaistvat voolikut, ja apteegist proviisoriproua selja tagant suletud kapist tuleb küsida (ega nad ise ei paku ) kõige suurem "vaktsineerimisvahend" - oli vist 100ml, mille ma olen saanud (sealtsamast sahtlitest saab muudki, ja olulisemalt odavamat nännni kui see mis riiulis, alates plaastritest, aga see on OT). Kui suudad voolikuotsa pumba pealevoolu nikerdada, saad süsteemi pea tühjaks ja ise üpris puhtaks jäädes (imiga õige õlivahetusanumat, eeldan, et lp kolleegil ei ole). Siis minimaalse õlikogusega käima, asjad läbi liigutada ning kui just enne vana läbitöötanud mootoriõli või burgeriputkast toodud fritüüriõli sees ei olnud, peaks peale järgimist vahetust enamvähem olema.Väike nipp kellel vaakumit aega ajalt vaja, kaanega pang ja tolmuimeja tõmbavad maru hästi õli välja. Pange kaane külge ühenda tolmuimeja ja voolik imemiseks, see võiks põhja ulatuda, et õli tolmuimejasse ei pääseks. Kõik ühendused peaks olema hermeetilised ja imivoolik mitte rohkem kui 8mm. Tolmuimeja tekitab pange hõrenduse ja kuna loodus tühja kohta ei salli asub õli sinnapoole liikuma. Lihtne.
(17-04-2015, 07:13 AM)Ranno Kirjutas: ...Millist õli panna linttraktori dt-75 karterisse ja käigukasti. Ostukoht peaks jääma Tallinna ümbrus.
Kas kuskil lahtist õli on võimalik osta?...