19-02-2022, 21:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-02-2022, 22:16 PM ja muutjaks oli PlyVal64.)
(19-02-2022, 20:27 PM)Etsike Kirjutas: Peresse teise auto soetamine peamiselt linnasõitudeks täitsa aktuaalne ja uurisin seda Spring'i sest minu ego mahuks Dacia nime kandvasse liikurisse ära küll. Üht-teist kannatab andeks anda, aga näiteks püsikiirushoidja täielik puudumine ja NCAPi skoor 1 tärn on midagi, mille koha pealt ikka silma kinni ei pigista.Vaatasin ka seda ja siis Saxo sama asja Elus oleme!
Nõus, tolle Springi tulemused teistega võrreldes tunduvad halvad aga linnaautokesega ei peagi avariidsid tegema! Eks sellekohaseid arvamusi on ka erinevate testivideote all piisavalt. Tegelikult peab see ÜLIodav autoke täiesti uskumatult hästigi sõgedatele lõhkumistele vastu! Ma/Me alati mõtleme, et kui me oleme tulnud läbi nendest autodest, mis meid on kunagi vedanud ja millega me ise oleme sõitnud ja me oleme täiesti elusad, siis... Kui sinu igapäevaautode nimistusse kuuluvad 1959, 60, 63, 64, 66 jne autod, siis 2022 pisut mõlki minev ja selel lõhkumisega uksevahesid mitte muutev ning katusepelkki mittemõlkiv mitmete turvapatjadega auto on ikka suisa tank
Praegune Sooda: Frontal Impact takes place at 64 Km/h, 40% of the width of the car striking a deformable barrier. In the side impact, a mobile deformable barrier impacts the driver's door at 50 km/h. In the pole test, the car tested is propelled sideways at 29km/h into a rigid pole.
Ja siis Spring, kus NÜÜD on laubakas 50+50km/hm, külgpost 32 km/h, õkva betooni 50 km/h jne! Jube mõnus on katsetuste põhimõtteid muuta ja siis autosid maha teha! Idiootsus. Nüüd sõidetakse 60 km/h KÜLJELT sisse ja siis hädaldatakse, et VÄIKEauto läks katki? Faking nalja teevad?
Meil OLI 2000 aasta Saxo ja vaat se oli alles tainas! Aga selelag sai u. 10 Talveralli rada tehtud Selhulgas too kvalifikatsioonirada, kus maasturid vaevlesid Saxo tehtul...
PS: uue süsteemiga 1 tärn olnuks 5 aastat tagasi vähemalt 3, 10 aastat tagasi 4,5 ja sajandivahetusel etalon! See Spring on tegelikkuses sitaks tugev junntükk. Aga jah, täiskiirusel sõitva Porgandi ette ei ole mõtet sõita...