Postitused: 5,832
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Tuttav... 65+ kurtis juba pikemat aega köha. Ja jõud kadus ära. Uuriti ja puuriti kohalikus maakonnahaiglas, midagi ei nähtud ega leitud.
Lõpuks pressis ennast Tartusse. Et enne ära ei lähe, kui asi selge. Vaadati ja vaadati ning tõdeti: südameklapp.
Just aastavahetuse ees tehti lõikus ära. Meedik pärast tõdes, et tema pole nii hullus seisus klappi oma tööaja jooksul näinud. Tõlge: vedas, et niikaua üldse elus püsisid. Sama kommentaar oli talt ka endalt: oleks teadnud, et asi nii hull on, oleks varem juba arstile läinud.
Märtsist alates käib taas tööl, köha kadus peale oppi kui naljaväel ja jõud on ka tagasi. Taastus ca 2 kuud.
Kui võimalus on, käi ära. See on asi, millega meedikud saavad päris hästi hakkama.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 1,064
Teemad: 28
Liitus: Mar 2006
Maine:
10
See arst kes sellise veaga kodanikule tervisetõendi annab on mõrtsukas.
Postitused: 117
Teemad: 8
Liitus: Jan 2015
Maine:
0
Kas keermeliim ei liimu kui keere on õline.Nimelt mtz tagumine ämblik ei taha kinni püsida ostsin uued mustad poldid ja lisaks keermeliimi aga keermeaugud on ölised.Kui puhtad nad peaks olema et liim töötaks.
Postitused: 60
Teemad: 3
Liitus: Jul 2007
Maine:
1
Lõhkusin latt-tungraua ära. Brändi poolest farm jack. Netist leidsin varuosad hi-lift brändile. Kas kellelgi on kogemust sobivusega?
Postitused: 4,680
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
Mudakollid 4x4 lehel teavad kindlasti.
Postitused: 223
Teemad: 16
Liitus: Jun 2015
Maine:
2
12-05-2022, 14:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-05-2022, 14:49 PM ja muutjaks oli
ratsoup.)
2006 aasta berlingo. Roolivõim nagu on ja ei ole ka. Külmast peast asi hullem, natuke sõita läheb paremaks. Hakkad rooliga keerama siis 15-20 kraadi on olemas, edasi keerates nagu pole enam 100% võimendust. Vedelik on normis, lekked ei tuvastanud. Imelikke hääli ning muid tähelepanekuid ei ole. Probleem andis endast tunda juba ca aasta tagasi, aga hoopis vastupidi. Kui pikalt sõita ja haagisega kõvasti ukerdada, st kohapeal rooli keeratud. Aga siis jälle kadus ära. Endal puudub sellise ahela defekteerimise kogemus. Kust otsast alata?
Enda mõistus nagu ütleks, et pump on ok ning latt seest pole enam tihe ja õli lekib ühelt töö poolelt teisele. Seda eeldusel, et roolilatt on nii, et nii öelda mõlemal pool on õli. Pole ühtki veel lahti võtnud isiklikult.
Jawa 360 + Velorex 560, 2x Vaz 2121, ETKVL autoroller
Postitused: 1,297
Teemad: 23
Liitus: Jul 2009
Maine:
41
Minu mäletamist mööda on sellel aparaadil asjad natuke teistmoodi, kui "tavalistel" autodel. Seal vist polnud võimendi lati sisse ehitatud, vaid oli seal eraldi võimendi lati küljes.
Kui pumba vahetuseks siiski peaks minema, siis arvesta, et sel aparaadil peaks olema erineva võlli pikkusega pumpasid.
Postitused: 3,619
Teemad: 112
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
Loeme õige 21saj kaubikute ekspluatatsiooniküsimused veel vähemasti kümmekond aastat oma teemat mitteväärivaks. Et ei tekiks muljet, et foorumi suunitlus on tarbesõidukite kollektiivne remontimine - seda ta ei ole.
Berlingo-küsimus tõstetud siia.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 659
Teemad: 24
Liitus: Nov 2008
Maine:
7
Berlingol(paljudel, aga kindlasti mitte kõigil) oli minu mäletamistmööda nii, et latt oli mehhaaniline ja võimenduseks oli väljaspool latti asuv hüdrosilinder, mida juhtis latti sisse mineva võlli küljes olev..... kuidas seda nüüd nimetadagi...
Hüdrorool on sisuliselt samal põhimõttel, aga B-l on vastavalt ka mehhaaniline ühendus rooli ja lati vahel.
Kui rool raskeks läheb, siis kas mootori pööret tõstes läheb kergemaks või mitte? Kui läheb, viitaks pumbale...
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Postitused: 107
Teemad: 6
Liitus: Feb 2012
Maine:
0
Lati ja rooli vahelise risti võib ka üle vaadata. Tihti häda seal. Kipub kuivaks ja rooste minema.