(Seda postitust muudeti viimati: 09-06-2022, 11:39 AM ja muutjaks oli Daff.)
Nii. Kui on täismass alla 3,5 tonni ei pea midagi tegema. Ainult tasulistel teedel maksukas maksad..
Igaks juhuks vaata E tollist täismass üle.
Teed moblasse äppi ja sisestad.
Seal annab kaarti kus märgid marsruudi ära. Annab ka päevad kui pikalt maks kehtib.
Ja sõidukal käruga kiirus 70. Mis üle kuulub maksustamisele.
Kui lähed siis llda enne täismassid kokku. Pidi oöema lemmik teema liita. Kui kasvõi 1 kilo üle 3,5 ja maksu nemaa kirjutab rahhuuneki 3000 zl peeale välja.
6V Motoplat generaator/süüde.
Mootor käivitub aga töö ajal kere ja juhtmete vahel pinget ei teki, st laadimise ja tulede juhtmed voolu ei anna. Kas nii väikesed takistuse väärtused viitavad lühisele mis ei lase pingel tekkida?
Kui jah, kas remontida võiks õnnestuda?
(09-06-2022, 12:13 PM)giordanobruno Kirjutas: 6V Motoplat generaator/süüde.
Mootor käivitub aga töö ajal kere ja juhtmete vahel pinget ei teki, st laadimise ja tulede juhtmed voolu ei anna. Kas nii väikesed takistuse väärtused viitavad lühisele mis ei lase pingel tekkida?
Kui jah, kas remontida võiks õnnestuda?
Päris nii ei saa otsustada mähise korrasoleku üle. Seal koosluses ikka mingi püsimagnet või elektromagnet on, mis selle punase asja kõhus ringi käib? Ei näe selle punase asja taha.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
(09-06-2022, 12:13 PM)giordanobruno Kirjutas: 6V Motoplat generaator/süüde.
Mootor käivitub aga töö ajal kere ja juhtmete vahel pinget ei teki, st laadimise ja tulede juhtmed voolu ei anna. Kas nii väikesed takistuse väärtused viitavad lühisele mis ei lase pingel tekkida?
Kui jah, kas remontida võiks õnnestuda?
Päris nii ei saa otsustada mähise korrasoleku üle. Seal koosluses ikka mingi püsimagnet või elektromagnet on, mis selle punase asja kõhus ringi käib? Ei näe selle punase asja taha.
Proovi väikse 6-12v HÕÕGlambiga juhtmete ja massi ning juhtmete endi vahel kui masin töötab. Kui ikka ei põle ja läbi ka ei põle, siis põle seal midagi teha.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
"Kalanahast kingad". Nii ütles mu ema ühtede kingade kohta, mis nägid välja nagu kalanahast tehtud värvi ja mustri poolest. Kas tõesti oli 50-ndate algul selliseid kingi saada? Kas loomanaha puuduse tõttu? Võimalik, et nad olidki looma nahast aga mustri pärast ütles ema nii.
Otsing andis vastuse: https://www.muis.ee/museaalView/1323506
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
(Seda postitust muudeti viimati: 11-06-2022, 18:00 PM ja muutjaks oli karlarnold.)
(11-06-2022, 14:13 PM)aavu Kirjutas: "Kalanahast kingad". Nii ütles mu ema ühtede kingade kohta, mis nägid välja nagu kalanahast tehtud värvi ja mustri poolest. Kas tõesti oli 50-ndate algul selliseid kingi saada? Kas loomanaha puuduse tõttu? Võimalik, et nad olidki looma nahast aga mustri pärast ütles ema nii.
Otsing andis vastuse: https://www.muis.ee/museaalView/1323506
Robert Nermani Lilleküla ajaloo raamatu andmetel näiteks hakati Mustamäe tee alguses alates umbes aastast 1946 kalanahka parkima algul tursanahatööstus "Tuna" nime all, siis jalatsivabrik Soliid koosseisud ja lõpuks läks Kommunaari alla. Toorainet hangiti sama allika andmetel näituseks Murmanskist. 60-ndatel Kommunaaris enam kalanahkadest ei räägitud. Võib järeldada, et raskete aegade asendus loomanahale ta oli.
Aga milliste autode või mootorrataste juures kalanahka on kasutatud, kes seda teaks.
Kuna suruõhuga käitatavat membraanpumpa pildil ei paista, siis pakun, et ALARÕHK, mitte vaakum tekitatakse samamoodi nagu karburaatoris, liivapritsis, pidurite õhutamise õlikogujas, jahutussüsteemi õhueemaldajas ja paljudes teistes seadmetes - kasutades venturi effekti https://en.m.wikipedia.org/wiki/Venturi_effect
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
(02-06-2022, 15:10 PM)willis Kirjutas: Kas keegi Tallinnas Akuant kaupluses Pirni tänaval on käinud, toimib too pood üldse enam? Telefoni nr pole kasutusel enam igatahes.
Infot laisale, kes ei viitsi homme ukse taha vaatama minna? Mullu juulis vana kirus küll, et midagi ei saa enam kätte.
Pikk jutt shit jutt, olin toruga hädas, leidsin aega ja töö sai täna tehtud. Päält viili näitamist istub originaalkate ka torudele peale. Kasutasin toodet Lewel 81.
Neli pilti pikema plära asemel ja viide kah - https://letrum.ee/keevitus/joodised/
(09-06-2022, 22:17 PM)isandpauk Kirjutas: Proovi väikse 6-12v HÕÕGlambiga juhtmete ja massi ning juhtmete endi vahel kui masin töötab. Kui ikka ei põle ja läbi ka ei põle, siis põle seal midagi teha.
Tänan soovitamast! Hakkasin proovima vooluringe ühekaupa pärast seda kui olin kõik lahti ja maha võtnud ja uuesti tagasi pannud. Ennäe imet, kõik toimis nagu peab. Mida sellest õppida? Et teinekord tuleb mittetoimiv süsteem lihtsalt pulkadeks võtta, puhastada ja vanad klemmid tihedamalt kontakteeruvaks teha ehk konkreetsel juhul näpitsatega kokkupoole vajutada.
(Seda postitust muudeti viimati: 16-06-2022, 10:41 AM ja muutjaks oli mossepower.)
(16-06-2022, 02:20 AM)Janka Kirjutas: Pikk jutt shit jutt, olin toruga hädas, leidsin aega ja töö sai täna tehtud. Päält viili näitamist istub originaalkate ka torudele peale. Kasutasin toodet Lewel 81.
Neli pilti pikema plära asemel ja viide kah - https://letrum.ee/keevitus/joodised/
Igaks juhuks küsimus, et ega seda auku ei võinud põhjustada plastikkatte vibratsioon vastu toru? Kui jah, siis paneks torule plastikkattega kokkupuutuvatele kohtadele ka kummitoru jupi ümber ja nipukaga tihedalt vastu toru . Siis plastkate vetrub kummi peal ja ei kuluta enam toru läbi.
See plastikkatete poolt peenemate jahutusvedeliku ja kütusetorude "läbikulutamine" minu kogemuste põhjal näiteks 2000ndate esimese poole VAG 1.9 diislite tüüpviga. Seetõttu ise vaatan õlivahetustel tavaliselt kriitilise pilguga kahtlased kohad üle, et ega kusagilt jälle mõnda toru "sööma hakatud" ei oleks.
Hõõrdunud see koht polnud. Otsest auku ka polnud. Lihtsalt mõra, mis peale pühkimist paari minuti jooksul niiskeks tõmbus. Kui nüüd kuivema ilmaga ükskord kanalile sain, siis alles nägin, et selle asjaga pole kõik päris korras ja lekkivat kohta andis tükk aega tuvastada.
Ülevaatusel seda isegi ei märgatud, sest ilm oli vihmane ja kogu põhjaalune ligumärg.
Mikropragu oli piki toru tekkinud ja nägi algselt välja täpselt samasugune nagu punase ringiga ümbritsetud alagi. Justkui nigela valtsimise ja sisse pugenud korrosiooni koostöö.
Radikat läbi ei pesnud. Kallasin vaid tühjaks ja puhkusin kergelt õhuga läbi. Diisel aurustus kuumutamisel päris hästi välja.