Postitused: 2,323
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
08-08-2022, 16:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-08-2022, 21:25 PM ja muutjaks oli
pen.skar.)
Vfljepoldid on pikad. Saab MTZ veljest südamikud lõigata ja sissepoole alla panna.
Postitused: 802
Teemad: 9
Liitus: Mar 2013
Maine:
7
Ei ole need poldid midagi pikad, ma flantsid leidsin facebooki kaudu, küll midagi poltidega ka välja mõtleb. Poldid ulatavad täpselt mutri jagu välja, ehk siis jääb flantsi jagu puudu.
Postitused: 306
Teemad: 15
Liitus: Feb 2014
Maine:
3
Küsimus targematele elektri kohta. Nimelt vahetasin generaatori ära. Panin Jubana "kaheklemmilise". Laadimine kena 13,4 v. Aga pärast tunnist sõitu laeb akut ikka 10A ja kui mootori seisma jätad siis on kuulda kuidas aku "keeb". Aku on suur veoka aku ja üsna korralik isend. Küsimus on et kas uuemal genekal peab väline pingeregulaator ka olema või on tal kogu tarkus juba geneka sees ?
Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Postitused: 4,746
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
OOt diisli laadimine peaks ikka 14+ olema,bensukal vähem.Nii nagu kõrvu jäänud.
Postitused: 306
Teemad: 15
Liitus: Feb 2014
Maine:
3
No 14.4 oleks vist õige aga genekal peal 14 v ja hetkel laadimine 13,4...-13.5 olenemata pöördest.
Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Postitused: 306
Teemad: 15
Liitus: Feb 2014
Maine:
3
Leidsin ka probleemi miks võrdlemisi uus starter enam mootorit käima ei jaksanud vedada. Mingis teemas kunagi kaeblesin siin. Nimelt on probleem selles et traktor seisab väljas ja talve jooksul on vesi sisse jooksnud. Üks harjapesa on kinni ussitanud ja ongi kõik. Lammutsin ka ühe vana starteri laiali ja täpselt sama probleem. Seal on niiskus harjad lausa pikkupidi pooleks paisutanud. Nii et tuleb vist mootori silikooniga tuunima hakata.
Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Postitused: 4,746
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
Mina jätaks silikoonid puutumata ja organiseeriks kallimale katusealuse kus kallim kenasti kuivas...Kasvõi osta paar vana reklaam tenti 3x6,need peale ja korras...Viimati aastaid tagasi ostsin 15 rutsi tk.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
See starteri silikoonitamine eriti ei toimi vaid kipub asja hullemaks tegema.
Kondenseerub niiskus õhust ikkagi ja siis ei kuiva ka välja.
Pigem panustaks ettenähtud äravooluavale allosas kus kummist lutt ja määriks kergelt vedrud ja harjahoidjad kas vase või miski muu määrdega aga mitte nii et kommutaator koos.
Vähemalt Magnetonil ja Mahle starteril on mõlemal kummirõngad selle vastu et pealt vesi sisse pääseb liitepindade vahelt ja all kummilutiga ava hingamiseks.
Hiina analooge pole kunagi näppinud ja ei tea kommenteerida.
Varjualuses hoidmine on muidugi väga hea mõte, kuna seal on muid kohti ka kuhu vesi satub nagu käänmikud ja käigukast näiteks.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Akut kontrollida on muidu üsna lihtne kui korgid maha keerata ja vaadata kas muliseb vaid üks purk või kõik.
Miks mõõteriista viga pakkusin on see, et läks sel kurikuulsal commonrail Belarusil pingeregulaator ära ja sai uus pandud, mispeale töötava mootoriga tuled vilguvad ja mootori pöörded samas rütmis hüppavad.
Seal saadi väga erinevaid näite sest üks tester näitab ilmselt keskmist, teine kõikumise maksimumi ja minu osutiga vanakooli riist 14 volti.
Ossi moodi mõõteriist näitas kõikumist 12,6-18,6 voldi vahel.
Proovitud on juba uut regulaatorit ja Jubana generaatorit ning probleemile lahendust ei paista.
Andsin oma varudest generaatori mis tehtud kunagi 2005 aasta paiku ja see hoiab pinget.
Postitused: 306
Teemad: 15
Liitus: Feb 2014
Maine:
3
Mis puududab ,genekat ja akut siis multimeeter on korralik fluke ja näidu korrektsuses pole alust kahelda.
Sõitsin veel tunni/paar ja siis jäi ampermeetri seier sinna 0 ümber. Vb on ka häda selles et traktoril ei ole teisi tarbjaid. Või tegi uus genekas mingeid trikke. Igatahes nüüd enam keemist ei tähelda ja ampermeetri järgi käitub genekas loogiliselt.
Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Postitused: 306
Teemad: 15
Liitus: Feb 2014
Maine:
3
Starteriga on aga hoopis teine lugu. Vee jäljed ulatuvad ankruni,mis oli ka tugevalt roostes ,ehk jälgede järgi on mingil ajal vett olnud starteris umbes 10 mm. Ei usu et see kondensist on. Varjualune ei ole hetkel mõeldav. Enne leiutan plastpudelist mütsi vms. Või võtan starteri talveks maha kuna talvel traktor kasutust ei leia. See jama on olnud mõlema starteriga ,nii Jubana kui Magnetoniga. Mingeid tihendeid muidugi ka lahtivõtmisel ei täheldanud.
Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Starteril peaks ju ava olema all kust vesi välja saab.
Kui pole on kaval tekitada.
Generaatori pingeregulaatorile mõteldes meenus et sellel on ju ettenähtud temperatuuri kompensaatortakisti mis külma ilmaga pinget tõstab ja soojaga alandab.
Vähemalt voltmeeter näitab -15c isegi 15 volti ehk rohelisest alast väljas.
Kui madalale ta +30 langeb ei ole väga tähelepanu pööranud aga kui üle 13 voldi on ja akut pole väga ära kurnatud käivitamisel võiks see ka vastuvõetav olla.
Armatuurlaua voltmeeter pole muidugi mingi mõõteriist vaid indikaatorvahend aga kuna suuri probleeme pole elektriga olnud siis ei tea kui õieti näitab.
Postitused: 306
Teemad: 15
Liitus: Feb 2014
Maine:
3
Vaatasin just Magnetoni starterit mis traktoripeal on ja see auk millest räägitakse jääb rohkem küljepeale kui alla. Vähemalt T-40 puhul. Ongi täpselt nii kõrgel et umbes cm jagu vett jääb sisse

. Ilmselt puurin otse alla mm või paar augu, et vesi ja kondents ära voolaks.
Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.