13-08-2022, 00:07 AM
Tükk aega mõtlesin et kas hakata reede õhtu miskit kirjutama, kuid vaba hetk ja täiesti kaine ka...
Kuna suurem kiire läbi eurorahade maaletoomisega siis rõõmustavalt kestis tehnika täiesti mõistlikult ja kui arvata välja niidumasina viimane reduktor ja õhukumm, siis pole pidanud 162 hektari jooksul käsi määrima.
Kütust kulus sellele üritusele aga kokku 860 liitrit.
Rõõmustavalt on kogemust tulnud ja suur kasu on programmist mis suudab maatüki kuju järgi teades traktori pöörderaadiust ja töölaiust koostada suunised kuidas liikuda võimalikult säästlikult, kuid kahjuks tasuline.
Õhukumm läks ka omast lollusest kus sai tagarehvid mätastega maa tarvis 0,7 bar peale lastud kuid see nagu selgus ei sobi õhukummiga sugugi kokku ja ventiili ta ära rebis.
Kusjuures tegin markeriga joone peale ja õhukummi keerab sees ära.
Nüüd enam alla 1,4 ei julge lasta enam ning plaan panna rehv ilma õhukummita peale lendas plaksuga lõhki kui mustri vahele ajas paistetuse üles.
Velg isegi pidas õhku aga kuskilt pääses õhk kihtide vahele ja plaks käis ning paistetus tekkis...
Praegu käsil hooldus ja vaatasime mida hüdrofiltrist head leida võib ning ikka oli mõni liivatera ja sellist peenemat värvipuru mis pärit hüdropaagi seintelt ning pisut oli ka magneti küljes metalli.
Ilma hüdrofiltrita oleks see kõik seal ringi käinud ja asju kulutanud, niiet ilma filtrita või originaalketastega ikka ei saa kui just iga paari aasta tagant ei soovi asju välja vahetada.
Kirjade järgi peaks element 6 mikronit püüdma ja on pestav.
Filtri all muidu tihendit polnud ja element toetas välisäärega topsiku koonusele, aga kuna kopsikuga liibumine pole kontrollitav sai alla lisatud kahe kummirõngaga plastikust hülss.
Õlid-vedelikud ka ära räägitud ja kui saabuvad läheb uus hüdroõli ka sisse.
Õhupuhastisse koguneb ka floorat ja faunat üksjagu ning aegajalt on tark puhastada.
Omaette teemana võiks veel peatuda neil ketastel mis jõhvist koostatud miski liimiga ja mida kohalik varuosade pood müüb.
Muud häda neil polegi kui õli ei märga ülemist elementi ja takistus on ka oluliselt suurem kui originaalsel jõhvipuntral.
Õnnetuseks see nii laiali lagunenud et enam ei püsi ja hädaga pidi kevadel panema uue.
Igatahes midagi laseb läbi ka sest mul komme tõmmata näpuga plastset määret õhutorusse et puhasti tööd hinnata ja seal oli näha tolmu.
Prooviks nüüd teha uue õhupuhasti ja sellest miski osa ka tehtud, kuid sellest pikemalt kui valmis saab.
Eeldatavalt on takistus väiksem ja saab õhuga puhtaks puhuda ilma õliga mäkerdamata.
Zetori elemendid ka üsna soodsad ja 18 rahaga saab nii sisemise kui välimise elemendi, niiet proovime ära, kuna kaotada pole eriti midagi.
Muidugi sai tehtud ka koristus ja sellisest vaatepildist sai selline 15 minutiga.
Selle 15 min ikka korra nädalas leiab et ei pea päris prügi ja tolmuhkuhja sees töötama kus seemned juba kohati kasvavad ja 50 kg tööriistu ja varuosasid selle sees nagu konkurendi juures silma jäi.
Veel häiris et pedaalid tõstavad vahepeal kui kabiin patjadel liigub kummimati üles ja selle vastu läks 6mm poldiga kinni.
Sai tuntavalt vaiksemaks.
Kuna suurem kiire läbi eurorahade maaletoomisega siis rõõmustavalt kestis tehnika täiesti mõistlikult ja kui arvata välja niidumasina viimane reduktor ja õhukumm, siis pole pidanud 162 hektari jooksul käsi määrima.
Kütust kulus sellele üritusele aga kokku 860 liitrit.
Rõõmustavalt on kogemust tulnud ja suur kasu on programmist mis suudab maatüki kuju järgi teades traktori pöörderaadiust ja töölaiust koostada suunised kuidas liikuda võimalikult säästlikult, kuid kahjuks tasuline.
Õhukumm läks ka omast lollusest kus sai tagarehvid mätastega maa tarvis 0,7 bar peale lastud kuid see nagu selgus ei sobi õhukummiga sugugi kokku ja ventiili ta ära rebis.
Kusjuures tegin markeriga joone peale ja õhukummi keerab sees ära.
Nüüd enam alla 1,4 ei julge lasta enam ning plaan panna rehv ilma õhukummita peale lendas plaksuga lõhki kui mustri vahele ajas paistetuse üles.
Velg isegi pidas õhku aga kuskilt pääses õhk kihtide vahele ja plaks käis ning paistetus tekkis...
Praegu käsil hooldus ja vaatasime mida hüdrofiltrist head leida võib ning ikka oli mõni liivatera ja sellist peenemat värvipuru mis pärit hüdropaagi seintelt ning pisut oli ka magneti küljes metalli.
Ilma hüdrofiltrita oleks see kõik seal ringi käinud ja asju kulutanud, niiet ilma filtrita või originaalketastega ikka ei saa kui just iga paari aasta tagant ei soovi asju välja vahetada.
Kirjade järgi peaks element 6 mikronit püüdma ja on pestav.
Filtri all muidu tihendit polnud ja element toetas välisäärega topsiku koonusele, aga kuna kopsikuga liibumine pole kontrollitav sai alla lisatud kahe kummirõngaga plastikust hülss.
Õlid-vedelikud ka ära räägitud ja kui saabuvad läheb uus hüdroõli ka sisse.
Õhupuhastisse koguneb ka floorat ja faunat üksjagu ning aegajalt on tark puhastada.
Omaette teemana võiks veel peatuda neil ketastel mis jõhvist koostatud miski liimiga ja mida kohalik varuosade pood müüb.
Muud häda neil polegi kui õli ei märga ülemist elementi ja takistus on ka oluliselt suurem kui originaalsel jõhvipuntral.
Õnnetuseks see nii laiali lagunenud et enam ei püsi ja hädaga pidi kevadel panema uue.
Igatahes midagi laseb läbi ka sest mul komme tõmmata näpuga plastset määret õhutorusse et puhasti tööd hinnata ja seal oli näha tolmu.
Prooviks nüüd teha uue õhupuhasti ja sellest miski osa ka tehtud, kuid sellest pikemalt kui valmis saab.
Eeldatavalt on takistus väiksem ja saab õhuga puhtaks puhuda ilma õliga mäkerdamata.
Zetori elemendid ka üsna soodsad ja 18 rahaga saab nii sisemise kui välimise elemendi, niiet proovime ära, kuna kaotada pole eriti midagi.
Muidugi sai tehtud ka koristus ja sellisest vaatepildist sai selline 15 minutiga.
Selle 15 min ikka korra nädalas leiab et ei pea päris prügi ja tolmuhkuhja sees töötama kus seemned juba kohati kasvavad ja 50 kg tööriistu ja varuosasid selle sees nagu konkurendi juures silma jäi.
Veel häiris et pedaalid tõstavad vahepeal kui kabiin patjadel liigub kummimati üles ja selle vastu läks 6mm poldiga kinni.
Sai tuntavalt vaiksemaks.