Tegin ka juba vaata et 10 aaastat tagasi CO 7-st õhusüsteemi jaoks toitekompressori. 300 l ressiiver läks õue ja seinataguse torustikuga garagesse mitmesse kohta õhuvõtt. Enam ei mäleta, kas midagi üle keermestatud sai, aga tollimõõdus vidinad on kenasti paika keeratud. Kui peavooluga vastuollu läheb ja oma tarkust kuidagi varjutama kipub, võib rahumeeli ära kustutada.
Kuna teema hakkas huvitama, siis vanarauas jäi käeulatusse eelmainitud kompressori õhumahuti ja kuna juures oli ka sobiv torujupp, siis sellele läks 1/2" toru nagu valatult mõlemasse väljundavasse.
Seega julgeks üldistada, et ju teda toodeti mitmes tehases ja mitmeks otstarbeks mitmesuguse väljundiga.
Näiteks tööstus, raudtee, armee, jne.
Mina keerasin keerme mingi teise pulgaga üle (mis, enam ei mäleta) ja keerasin silikoonhermeetikuga sinna otsiku külge. Toimib.
Keegi enne mainis, et silindriseinad on kriibitud. Ka minu omal on üks silinder korralikult pimedas kohas (neid pilte olen siin varem ka jaganud kompressori teemas, kuid nagi.ee lõpetas tegevuse), ladusin kokku tagasi ja kodugaraažis kasutamiseks täitsa käib ja toodab ilma probleemideta. Mingi plekitükk kukkus silindrisse, ilmselt oli eelmine omanik sinna topelt pleki pannud klapiks, sest klepiplekk oli iseenesest alles.
Kui õnnestuks kuskilt korralik silinder/plokk saada, siis teeks küll asja korda. Ja no ~100 liitrine paak võiks ka olemas olla.
Tervitused! Enne kui välismaalt midagi tellima hakkan, on ehk foorumikaaslastel pakkuda CO7 klappe ja klapiplaati? Enda kompressoril kerisid klapipoldid end lahti ja klapp läks rändama.
Gaseeritud vett kellelegi? Pakkuda 500l.
Jõudsin lõpuks survepaagi testimiseni millel tulevikus peaks seisma üks co7 ja üks vaiksem-väiksem pill. Pildil näha siis testimiseks ülespandud kompott. Täitsin veega kuni õhu praktiliselt välja sai. Natuke keerutamist oli aga välja ta sai. Õhu olemasolu proovisin nii, et panin kõik kraanid kinni ja keerasin paagi pealt ülevoolu lahti. Lõpuks viskas ainult väikese sortsu ja kõik. Kui kraanisurvega oli ok, siis proovisin tavalist kompressorit 8 bariga ja kui selle peale ka midagi ei toimunud, panin co2 pudeli koos ühe riiulist leitud vene regulaatoriga külge läbi hüdrovooliku. Antagu mulle andeks aga no ei olnud ühtegi teist asja majapidamises, millest üle kompressori surve kätte saada. Keerasin siis 20bari survet peale, mille peale ei teinud paak ka midagi. Isegi ühte mõlki ei lükanud välja.
Peale seda keerasin surve maha 16bari peale ja nii ta mul selle jutu kirjutamise ajal gaseeritud vett valmistab ja teeb seda veel tunni või paar.
Loodetavasti nõustub am foorumi inseneride konsiilium minu arvamusega, et 8bar töösurve ja 10bar ülerõhu klapiga sellest paagist raketti ei saa.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
On üks korgita tsehhi õlle punsu tagaõues. Korki nagunii kellegil pakkuda pole, tuleb korgiauku alumiiniumflants tigida Paksust alumiiniumist lähker tehtud. Tavakompressor talle küll liiga ei tee?
(Seda postitust muudeti viimati: 25-10-2022, 10:30 AM ja muutjaks oli isandpauk.)
Oleks vaja 4-6 bari juures õhku läbi laskvat klappi 3/4 mõõdus või paar väiksemat. Võidakse nimetada ka miinimumrõhu klapiks.
Mitte siis ülerõhu klapp, mis laseb alates mingist survest õhu õue vaid selline klapp, mis laseb õhu mingist rõhust alates ühest torust teise.
Kui keegi teab, kuskohast soodsalt saab või millest teha kannatab, andke märku.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
(25-10-2022, 10:18 AM)isandpauk Kirjutas: Oleks vaja 4-6 bari juures õhku läbi laskvat klappi 3/4 mõõdus või paar väiksemat. Võidakse nimetada ka miinimumrõhu klapiks.
Mitte siis ülerõhu klapp, mis laseb alates mingist survest õhu õue vaid selline klapp, mis laseb õhu mingist rõhust alates ühest torust teise.
Kui keegi teab, kuskohast soodsalt saab või millest teha kannatab, andke märku.
(Seda postitust muudeti viimati: 08-11-2022, 15:55 PM ja muutjaks oli isandpauk.)
Oskab keegi soovitada, kuskohast leida 220V vahelduvvoolul toimivat magnetklappi/solenoidi, mõõduga 1/4 või 1/2. Tavaolekus avatud. Hydroscandis on valikut aga kõik on tavaolekus suletud.
Eesmärk paigaldada kompressorile, et mootori seiskumisel surve maha saada.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
(08-11-2022, 17:25 PM)muska71 Kirjutas: Kompressoritel ju spets klapp saadaval.
Äkki viitad, mida silmas pead? Kui pead silmas neid tavapäraseid musti punase nupuga karpe, siis see on mul olemas. Ma lihtsalt ei taha seda kasutada surve mahalaskmiseks.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
(08-11-2022, 17:25 PM)muska71 Kirjutas: Kompressoritel ju spets klapp saadaval.
Äkki viitad, mida silmas pead? Kui pead silmas neid tavapäraseid musti punase nupuga karpe, siis see on mul olemas. Ma lihtsalt ei taha seda kasutada surve mahalaskmiseks.
https://aircom.ee/toode/air380-476l-min-...ompressor/ ,sellel pildil näha see klapp,asub rõhurelee all ja toru ja voolik lähevad sisse,klapp ise kuldne.Nimetust kahjuks ei tea.Uritasin arvutisse salvestada,et ring ümber tehe,aga no ei õnnestunud.See klapp minu teada kõigil kompressoritel vahel.
(08-11-2022, 17:25 PM)muska71 Kirjutas: Kompressoritel ju spets klapp saadaval.
Äkki viitad, mida silmas pead? Kui pead silmas neid tavapäraseid musti punase nupuga karpe, siis see on mul olemas. Ma lihtsalt ei taha seda kasutada surve mahalaskmiseks.
https://aircom.ee/toode/air380-476l-min-...ompressor/ ,sellel pildil näha see klapp,asub rõhurelee all ja toru ja voolik lähevad sisse,klapp ise kuldne.Nimetust kahjuks ei tea.Uritasin arvutisse salvestada,et ring ümber tehe,aga no ei õnnestunud.See klapp minu teada kõigil kompressoritel vahel.