14-11-2022, 23:45 PM
Mina rumal küsib jälle, et kas pilt on petlik või peavadki sellised balloonid all olema?
(14-11-2022, 23:45 PM)hobiautod Kirjutas: Mina rumal küsib jälle, et kas pilt on petlik või peavadki sellised balloonid all olema?rehvi mark peaks olema JA5 (kirillitsas)
(14-11-2022, 23:45 PM)hobiautod Kirjutas: Mina rumal küsib jälle, et kas pilt on petlik või peavadki sellised balloonid all olema?Hetkel all 6.50-16 kummid, mis peakski õige mõõt olema. Muidugi Jurkal absoluutselt õigus, õige mõõt tollal oligi JA (vene) 5. Kust sellise tähistusega kumme saada on iseküsimus. Mul paar tükki peaks kuskil olema aga need on oma ea ohvriks langenud ja alla panna neid ei julge, ammugi sõita. Kui kellelgi on selliseid 4 tükki pakkuda, siis võtke ühendust. Kui auto kunagi muuseumisse jõuab, siis võiksid ju all originaalid olla.
(19-11-2022, 11:52 AM)mossepower Kirjutas: Väga uhke töö! Küll aga tekkis küsimus, et kas esmapilgul 1960+ aastate GAZ (veo)auto rool on ajutine lahendus kuni õige rooli leidmiseni? Hetkel see justkui ei sobiks ülejäänud filigraanse originaalijoonega kokku.Nende M1 roolidega on paras segadus. Kuna tegu oli ennesõja aegsete autodega milledest suur enamus sõjas oma otsa leidis ja erakätesse jõudis neid ainult käputäis, siis säilinud eksemplare on ikka tohutult vähe. Moskva mehed pakuvad, et enam vähem 40 autot. Millest pooled on vähemalt 75% ulatuses originaalsed. Ehk rool peaks olema sama mis GAZ 67-l, ehki 100% kindlust ei ole.
(20-11-2022, 11:38 AM)Formika Kirjutas:Seega originaalseid 67 roole peaks ju ikka vast leida olema? Praegu pealolev on levinud 60ndatest ja edasi ning seega juba Gaz 69 ja veokate 51/52/53 ajastust. Eks omalajal kolhoosituuningu käigus lõpetasid paljud M1 ja ka nt. Pobedad nende uuemate roolidega, siia ka üks näide: Gaz M20, Viide(19-11-2022, 11:52 AM)mossepower Kirjutas: Väga uhke töö! Küll aga tekkis küsimus, et kas esmapilgul 1960+ aastate GAZ (veo)auto rool on ajutine lahendus kuni õige rooli leidmiseni? Hetkel see justkui ei sobiks ülejäänud filigraanse originaalijoonega kokku.Nende M1 roolidega on paras segadus. Kuna tegu oli ennesõja aegsete autodega milledest suur enamus sõjas oma otsa leidis ja erakätesse jõudis neid ainult käputäis, siis säilinud eksemplare on ikka tohutult vähe. Moskva mehed pakuvad, et enam vähem 40 autot. Millest pooled on vähemalt 75% ulatuses originaalsed. Ehk rool peaks olema sama mis GAZ 67-l, ehki 100% kindlust ei ole.
(20-11-2022, 21:05 PM)Raivo Kirjutas: Miski vigur on seal keskel:
?
https://www.youtube.com/watch?v=CEXCdhCZ_Zs Gaz 67 roolid on siin.
(20-11-2022, 21:05 PM)Raivo Kirjutas: Miski vigur on seal keskel:
?
(23-11-2022, 09:14 AM)jurka Kirjutas: Tõenäoliselt aastaarvu järgi siis ikka vanemat 4-kodaraga versiooni?
Ei kindlasti mitte ! See 4 kodarat on 43 aasta sünnitis. Valatud rist ja puust ratas.
(24-12-2016, 13:52 PM)Formika Kirjutas: ....Mõni aeg hiljem sain temalt teate, et minu auto nr. ja aasta on õiged. Tegu olevat väikeseerialise autoga NKVD tarbeks, mis varustati Ford V8 mootoritega ja toodeti aastatel 1938-1940...
(23-11-2022, 20:17 PM)2715 Kirjutas: Pirne võiks Põlvast RH autoosadest küsida, kuna seal ülakorrusel ka tsiklikraami müüakse.6v pirnidel vanematel mudelitel oli seelik eraldi pirni külge lisatav detail. Uuema aja 6v pirnidel seelik juba küljes.
Tulepirni tootmisaeg pole vast oluline, kuna tegu ikkagi kuluosaga ja neid vast originaalsuse juures ei hinnata kui sokkel sobib originaaliga?
(23-11-2022, 21:58 PM)Raudpats Kirjutas: ..Mitte mingeid numbreid ega kirjasid ka peal ei ole.Tegelikult on kirjad peal, kuigi need kirjad on väga varmad kuluma ükskõik millise mõju korral. Kirjad on klaasil ja kotkasilmadega isikutel teatud nurga all on näha ringi kujuliselt: A7 6B 32+21CB või siis mingi muu tähis, kui see pole 6V ja mainitud võimsustega.