Treipink kodukasutusse

Alumiinjumi pidi olema väga nigel treida.Malm pidi hää materjal rihmaseibiks olema,kuigi ma ei tea kus malmi müüakse.Ise olen siiani kõik seibid tavaterasest teinud.Nüüd hea kätt harjutada uute rihmaseibide treimisega Big Grin
Vasta

Riiuli tootena ei leia siis sellist ?
Vasta

(09-12-2022, 11:02 AM)MeelisV Kirjutas:  Riiuli tootena ei leia siis sellist ?
Seal 3 rihma ja ei ole päris tavaline see seib vähemalt mootori küljes ja läbimõõt peaks ka sama olema +-mõni mm,siis jääb spindli kiirus enam vähem tehase andmetega sama.
Vasta

Käigukastist spindlisse on seibid ikka 5 rihmasoonega olnud. Võimalik, et leian ka seibide joonised.
Aga seal on nüanss, käigukasti võlli ots on koonus või nuut?

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta

vabanust ajasin segi,mootorist kõigukasti on 3 ja sealt edasi jah juba rohkem rihmasi.
Vasta

Laupäeval oli natuke vaja treida. Materjalid oli ka vb mingit tugevamt sorti, kuna viskas sädemeid. Kui panin pikkisuunas masina lõikama siis lükkas keermest ise kohe kelku 0,5mm tagasi. Seda tagasi lükkamist oli kohe silmaga näha. Täheldasin seda ka vähesemal määral riisisuunas lõikamisel.
Mõlemad lõiked ca 1mm korraga materjali diameetrist maha.

Kas tegu on valesti valitud teradega materjali suhtes, või külm mängib siin mingisugust rolli? Olen ka varasemalt tugevmast materjalist asju treinud, aga siis seda ei täheldanud.
Vasta

Ilmselt tegemist karastatud materjaliga ja sellele tava tera ei hakkagi peale ja lendavadki sädemed...
Vasta

Mul oli siin ükspäev vaja natuke kuullaagri välisvõrust üks jupstükk teha.
Lähenesin tavalise teraga BK-8, VP15TF, UE6005, ei mingit probleemi. Isegi sädet ei saanud kätte.
Aga teie ärge nii tehke, sest see on vale ega vasta tõele.

Võru on 63HRC

       

Terad

               

Võru padrunis

   

Ma ilmselt ei tea, et nii ei saa, sellepärast mul ei olegi kõva asja lõikamisega probleemi.
Samuti nagu maamesilane, aerodünaamika seisukohalt ei peaks maamesilane olema lennuvõimeline aga ta lendab siiski...

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta

(12-12-2022, 23:09 PM)oliveer Kirjutas:  Laupäeval oli natuke vaja treida. Materjalid oli ka vb mingit tugevamt sorti, kuna viskas sädemeid. Kui panin pikkisuunas masina lõikama siis lükkas keermest ise kohe kelku 0,5mm tagasi. Seda tagasi lükkamist oli kohe silmaga näha. Täheldasin seda ka vähesemal määral riisisuunas lõikamisel.
Mõlemad lõiked ca 1mm korraga materjali diameetrist maha.

Kas tegu on valesti valitud teradega materjali suhtes, või külm mängib siin mingisugust rolli? Olen ka varasemalt tugevmast materjalist asju treinud, aga siis seda ei täheldanud.
Mis marki teraga sellistele läheneda tuleb?
Vasta

(13-12-2022, 11:38 AM)M.R. Kirjutas:  Mul oli siin ükspäev vaja natuke kuullaagri välisvõrust üks jupstükk teha.
Lähenesin tavalise teraga BK-8, VP15TF, UE6005, ei mingit probleemi. Isegi sädet ei saanud kätte.
Aga teie ärge nii tehke, sest see on vale ega vasta tõele.

Võru on 63HRC


Terad

 

Võru padrunis



Ma ilmselt ei tea, et nii ei saa, sellepärast mul ei olegi kõva asja lõikamisega probleemi.
Samuti nagu maamesilane, aerodünaamika seisukohalt ei peaks maamesilane olema lennuvõimeline aga ta lendab siiski...
Mind huvitab võru taga olev asi...
Vasta

(13-12-2022, 11:38 AM)M.R. Kirjutas:  Mul oli siin ükspäev vaja natuke kuullaagri välisvõrust üks jupstükk teha.
Lähenesin tavalise teraga BK-8, VP15TF, UE6005, ei mingit probleemi. Isegi sädet ei saanud kätte.
Aga teie ärge nii tehke, sest see on vale ega vasta tõele.

Võru on 63HRC


Terad

 

Võru padrunis



Ma ilmselt ei tea, et nii ei saa, sellepärast mul ei olegi kõva asja lõikamisega probleemi.
Samuti nagu maamesilane, aerodünaamika seisukohalt ei peaks maamesilane olema lennuvõimeline aga ta lendab siiski...
Mind huvitab võru taga olev asi...
Vasta

Treialid on sellised omaette tegelased, kohati ise õppinud ja parasjagu uhked oma raske vaevaga õpitud oskuste üle. Nad naljalt ikka ei avalda oma saladusi. Umbes nagu seenekohtadega. Vähemalt mulje on selline jäänud. Ise prooviks kõvema materjaliga T15K10, aga ma pole ka mingi treial. Olulisem on võibolla isegi joonkiirus, mis peab klappima, muidu kipub tera liigselt kuumenema.
Vasta

Siin foorumis kusagil 2715 kirjutas erinevad teramargid t.....,elbor ja veel midagi,mina peast neid ei tea,aga see T tõepoolest ka lõikas laagrit,laast teist sugune kohe.
Vasta

(13-12-2022, 20:50 PM)_rein_ Kirjutas:  Mind huvitab võru taga olev asi...

Võru taga olevat toodet kutsutakse võõrkeeles "Chuck Spideriks"
Kas neid kuskil korralikke ka müüakse ei tea aga selline toode.
Kel vaja ja sobivat ei leia siis paar latijuppi keevitada keskelt kokku ja lihvpingis üle lasta töötab ka hästi.
Poe omadel on küljes magnetid mis teda padruni küljes hoiavad kuid seal on suur probleem kui laastuke vahele satub ja seepärast olgu pigem ilma magnetväljata ehk isegi alumiiniumist.
Pikemat aega on olnud soov valmistada aga nagu ikka on teda kohe vaja ja pärast enam ei ole ning nii ta tegemata ongi.
Vasta

See võru taga olev asi siis...

           

Kasutamise näide

               

Ennem tarvitamist puhun suruõhuga üle ja plastiliini või närimiskummiga veeretan magnetitel sabaalused täiendavalt üle, saab igati puhas ja kuiv tunne.

Aga treialid, need on jah sellised emmid ja s...tapead, eriti need iseõppind....

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta

Hea asi,aga kas maariamaal ka keegi sellist müüb?
Vasta

Ikka vast müüb. Aga kas Sul raha on?
Mina hankisin selle komplekti mitu /~8/ aastat tagasi. Siis maksis komplekt mälu järgi 200+ euri.

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta

Sain oma 1A616 treipingi rihmaseibidele sellise lahenduse: külastus Moduaatorisse, kus kohast sain sama välisdiameetriga toorikkeskavaga rihmaseibid, vanadelt tekstoliidist rihmasoontega seibidelt kest minema, südamikud treipingis tsentrite vahel kergelt üle treiteraga, toorik rihmaseibidel keskava mõõtu töödelda. Seibidele vanad südamikud istuga ja liimiga sisse pressida ja olemas. Mu lolllis peas tekkis youtubes slaavi kanaleid vaadates mõte, et asendaks äkki käigukasti üldse sagedusmuunduriga- paneks mootori rihmadega otse spindlikasti jõudu üle kandma. 21ne sajand või nii Cool
Vasta

Meil ka siin mõned sellised tuunitud pingid müügis.Mu isiklik arvamus laidab selle maha.pingil on 4kw mootor ja sinu arvates mis aannab spinlisse jõu?Minu nägemuses on käigukast.Samale pingile võid ka panna 2,2kw mootori ja jõudu loomal...ma võin mõne arvates lolli möla jälle panna,aga mul oli 2,2 mootor peal ja isegi kiilu polnud soones kuna soont polnud oli 1-1 istuga peal ja kuumalt seib peale ja  5mm laast ei olnud probleem.Sagedusmuundur pöörded maha keerates kaovad pöörded ja kaob ka suts jõudu,keerad peale ja tuleb vast kilo jõudu juure ja tõusevad pöörded.Jah kui paned ka võimsama mootori siis vast küll.ja mootorist kasti lä'heb 3 rihma ja kastist üles 5 äkki?

Liimi vast ei ole mõtet ega vaja panna,piisab kui treid paraja istuga ja siis seib kuumaks kolks kukub südamikule ja katsu see pärast kätte saada...Ainult võimsam press ilmselt...ma ühe rihmaseibi treisin omale ja sai pisut tunga vist ja kuumalt peale ja vihasem tõmmits irvitab sulle näkku...hetkel mootor seisab koos suure seibiga,pole  viitsinu lahti mootorit kiskuda,et pressiga proovida.
Vasta

(14-12-2022, 14:39 PM)M.R. Kirjutas:  See võru taga olev asi siis...

 

Kasutamise näide

 

Ennem tarvitamist puhun suruõhuga üle ja plastiliini või närimiskummiga veeretan magnetitel sabaalused täiendavalt üle, saab igati puhas ja kuiv tunne.

Aga treialid, need on jah sellised emmid ja s...tapead, eriti need iseõppind....
Tänud,targem jälle.Äkki saab soetus koha ka teada,läheb kõik see mees ostma.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 11 külali(st)ne