(21-12-2022, 19:34 PM)Walter Kirjutas: Kunagi ühele Galandile oli ka selline plekk vajaka samas suurusjärgus summa eest. Romulast netu e. kõigil pea samasugused. Omanik vaatas vana roostes plekki veidi, võttis plekikäärid kätte ja tehtud see sai - iludusvõistlusele ei saadaks aga funktsionaalsus oli tagatud. Kui see plekk on ainult sodi kaitseks siis polegi välimus oluline. Ehk on ideest abiks!
Täpselt nii see on. Sisuliselt võib jätta üldse paigaldamata, eriti neil autodel, mille arvatav eluiga nädalates on.
Piduri katte plekk peab käsipiduriklotsid cr-v-l ära katma, kuna muidu see klotsimajandus talvel kaua ei kesta. Loomulikult oleme kaalunud ka varianti, et ühele küljele kässari klotse üldse ei pane. Ärge muretsege, küll me midagi välja mõtleme.
Ukrainasse pääseb passiga ja viisavabalt. Turvalisus sõltub, kui lähedale rindejoonele soovid minna.
Piiril kontrollitakse üldiselt kõike, mis viiakse ja tuuakse nii Poola, kui ka Ukraina poolel. Päris nii ei ole, et ütled humanitaarabi ja selle peale ainult lehvitatakse. Igast värdjaid on, kes mõlemat pidi salakaupa veavad ja kontroll peabki seetõttu tugev olema.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
(Seda postitust muudeti viimati: 23-12-2022, 12:26 PM ja muutjaks oli isandpauk.)
Tänane 3D tetrise mäng lõppes nii, et Sorento võttis kõik vastu, mis kogunenud oli:
Kast sooja aluspesu, sokke, mütse, kindaid, paar magamiskotti.
Kaks kotti militaarvarustust, riided, katelokid jms.
Kott gaasipriimuse, põleti ja varuballoonidega.
Kast veste, jopesi, kootud sokke.
Niiskeid salfakaid 16pk.
Kast toitu - konservid, shokolaad, pähklisegud.
Kolm kasti desovahendeid
Kolm kasti kirurgilisi maske
8 banaanikasti sooje riideid, tekke jms.
30 kilo nisuhelbeid.
+ veel palju muid asju.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
(Seda postitust muudeti viimati: 23-12-2022, 17:50 PM ja muutjaks oli isandpauk.)
Meie Sorentosai üle antud MTÜ Toeta Ukrainat esindajale Ants Punningule, kes sõidab sellega Kiievi kaudu Dniprosse ja seejärel Hersoni, kuhu auto on planeeritud. Võtaks nüüd paar vaba päeva ning siis jätkuvad cr-v ja Soome numbris oleva Sorento projektid.
Kui siin on rahvast, kes sooviksid toetada Jaanuaris järgmise maasturi ühisostu, siis võite privas märku anda.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Eile hakkasid masinad Eestimaa eri paikadest liikuma ja kokku saades moodustus konvoi - käruga Sorento, Pajero ja Vivaro.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Lisatud pildil on näha tõenäoliselt meie Põhja-Tallinna chapteri selle aasta viimane, Ukraina kasuks tehtud liigutus - järjekordse Sorento laekumine meie Tallinna puhveti hoovile.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
(Seda postitust muudeti viimati: 29-12-2022, 10:30 AM ja muutjaks oli isandpauk.)
Kuna sel aastal erilisi arenguid silmapiiril enam ei paista, on sobiv teha aastast kokkuvõte.
Esimene meie remonditud auto, annetatud Ford Ranger, läks treilal Ukraina suunas 11. aprillil.
Teine, annetatud Kia Sorento läks 20. oktoobril peale kaht mootorivahetust.
Järgmised, MTÜ Toeta Ukrainat poolt hangitud Honda CR-V ja korjandusega hangitud SSangyong Rexton läksid 25. novembril.
Viimane, korjandusega ostetud Kia Sorento 23. detsembril.
Töös on veel üks annetatud Honda CR-V ja üks remondifondist 600 raha eest hangitud Kia Sorento.
Ssangyongi ostmiseks läks 850 eur remondifondist, millele lisandus 800 eur meile ülekantud sihtotstarbelisi annetusi siinsetelt foorumlastelt, ülejäänud tuli otse MTÜ Toeta Ukrainat kontole tehtud annetustest. Viimase Sorento korjandusega otse MTÜ Toeta Ukrainat arvele saime kokku vajalikud 2700 eur ja jäi seemneks ka järgmise masina hankimiseks.
Kõikide eelpoolnimetatud autode remondile ja varustusele on kulunud 3041 eurot.
Suurima panuse remondifondi ja Ukraina armeele andis vanaraua ja muu kola kogumine ning müük. Esimene metallikoorem läks sel aastal koski 28. märtsil, viimane 17. detsembril. Kokku külastasime erinevaid kokkuoste 30-l korral. Vanametalli korjasime kokku üle eesti u. 40-st eri kohast, millest mõnes kohas käisime korduvalt. Lisaks õnnestus sukelduda raua järele ka päris mitmesse ehitusjäätmete konteinerisse. Kokku oleme taaskasutusse saatnud 18056 kilo erinevaid metalle, akusid ja kaableid, mille eest saime 6434 eurot. Sellest 4351 raha kandsime otse Ukraina armeele ja 2083 EUR läks remondifondi. Pliiakusi tagastasime ringlusse 1449 kilo ja samas ostsime autodele kokku 4 uut akut.
Kolm taarakokkuostu külastust andis meile 430 raha, millest sai 20 kaevelabidat ja ülejäänud läks remondifondi. 19 heategevusliku oksjoni tulemusena osta.ee-s läks otse MTÜ Slava Ukraini-le 604 eur. Seitsme tavaoksjoniga saime 627EUR abivahendeid Ukraina toetamiseks, mis on umbes täpselt see summa, mis kulus siinsetele Ukraina lastele välja jagatud 31 jalgratta remondile. Veel 3 tavalist ja 8 päris väikeste laste ratast jäid ootama kevadet.
Remonditud autodele sai hangitud 6 uut rehvi, lisaks sai Ukrainasse saadetud eri koormates veel üle 30 rehvi, millesse panustasid nii siinsed foorumlased kui ka rehvitöökodade tagused hunnikud.
Lisaks kahele edukale auto-korjandusele, korraldasime ka korjanduse sooja pesu hankimiseks, mis lõppes samuti edukalt ning mitme kasti pesu, sokkide ja kinnaste Ukrainasse toimetamisega. Enda korrastatud autode, MTÜ Toeta Ukrainat abil ja ka teiste transpordivahenditega on Ukrainasse saadetud u. 60 kasti sooje riideid (sh. ka naiste ja laste riided, jalanõud jne.), u. 30 kasti kõikvõimalikke meditsiinilisi abivahendeid, lisaks veel mõnikümmend kasti toitu ja niiskeid salfakaid, mõned mootorsaed jpm.
Kõik see abi tuli sõpradelt, tuttavatelt, siinse foorumi kasutajatelt ja teinekord ka täiesti tundmatutelt isikutelt, kes lihtsalt asjad meie „pakiautomaati" (töökoja ukse taha) jätsid.
Kõikvõimsa Exeli andmetel oleme ksf. Nastikuga korralikult miinuses aga enesetunne on hea.
Aitäh kõikidele aitajatele ja toetajatele ning jätkame juba uuel aastal!
Müts maha siinsete vedurite ees, kes abistamist võtavad tõmmata! Loodan, et te sellest ära ei väsi ning jätkate kuni võiduka lõpuni. Andke aga teada, kui midagi toimumas on.
Päris huvitav aasta on olnud jah. Mõtlesin, et tänaks omalt poolt kõiki kaasa aitajaid nimepidi aga see nimekiri oleks kindlasti liiga pikk aga oleks kindel, et keegi jääks nimetamata ja lisaks on nii inimesi kui ettevõtteid, kes meie tegevust järjekindlalt toetavad aga ei soovi seda avalikult reklaamida. Igatahes on olnud meeldiv kogeda koos mõtlemist ja tegutsemist. Tänan!
Aega on kogu selle tegevuse peale kulunud metsikult. Mu naine vahepeal arvas, et UA autod meeldivad mulle rohkem kui tema.. See muidugi on siiski vale.
Aga Sorentoga Tallinna sõit 150 km sujus ilma igasuguste tõrgeteta. Eelmine omanik ütles, et kui ta kevadel Soomest tuli siis suri pidevalt välja ja kokku läks tal sõidu peale 16 tundi. Mul ei surnud kordagi välja. Natuke kahtlane, et ise korda läks. Ainuke vahe, mida ma oskan praegu öelda, et tagaveo asemel oli mul nupp keeratud neliveo peale (mis ei tööta). Eks tuleb ikka arvele võtta, kindlustus teha ja ringi sõitma hakata ning mingeid katseid tegema, et viga leida ja taasesitada. Eile oli peaeesmärk kohale jõuda.
Auto kellal on ees 515000 km aga ütleks, et mootori hääl on senistest Sorentodest kõige parem.
Väljast näeb täitsa viisakas välja. Millegi pärast müüjad sellest ei taha pilti teha, et mis pilt koopa äärest siis avaneb kui tagumine uks lahti teha .
Vaatame kuidas olemas oleva Sorento vahekasti vahetamine või remont sujub ja siis juba veidi lihtsam nende probleemidega masinaid hinnata.
Mõni päev tagasi tõin linnast ka ülejäänud kolm komplekti ära. Nüüd kokku seitse komplekti olemas ja saab juhtmeid punuma hakata. Kaabliga varustati ka kohe kuhjaga
Pistikutest pildid panin ka lõpuks. Monitorile läks sinna kollasega(või oli valge)auku vist. Aga seal pistikud sama sugused. Monitori toitepistiku saan komplektis kaasa olevast nii öelda seinatoite(220V) pistikust selle lihtsalt küljest ära lõigates,kuna mul pole seda vaja.
BUssi saagast ka. Kuna see on igat võimalikku pidi kaikaid kodaratesse loopinud ja aeg venib,siis sai tuttavate abil sinna kiirelt üks Boxer saadetud. Soomest sain ka kaks kanderaami mõistliku hinnaga(185.-/250.-) ja abivalmis inimene(Soomlane kusjuures) tõi need ka Eestisse mulle ära. Nii,et kaks kanderaami läks sisse ja buss kimas juba mõned nädalad tagasi sinna. Hetkel kusagil Bahmuti all. Transitiga läks nii,et ülevaatusel selgus,et buss on N2,ehk C lubadega ja teemaksuga liigeldav. Nüüd siis alandasin kaalu ja sain N1 rubriiki. ARK--is kõik tip top kuniks vin-numbrit hakati vaatama. Transistoril on see loomulikult raami otsa peal esistange taga. Natuke urgitsesin ja kukkus vin koos roostekoorikuga maha. Nüüd 2.01 lähen ARK-i ja lüüakse uus vin uksepostile ja saab asjad korda. Jaanuaris on ilmselt ka minek jälle. Seekord siis oma transitiga. Aga seekord tulen sellega ka tagasi,sest veebruaris vist äkki õnnestub hankida suurem kogus generaatoreid ja neid bussiga parem viia kui autodesse toppida. Aga üks kanderaam on ikka olemas ning ükskord läheb ta jäädavalt sinna ikkagist.
Kaupa hakkab ka juba kogunema päris suur hunnik. Ehk õhus on tunda pikema tripi lõhna(lisaks hapukapsale ja verivorstile).
Kui keegi tahab millegiga panustada(soojad riided/suured haavaplaastrid/niisked salfakad/priimused (kõiksugu versioonid on teretulnud) jne),siis see on teretulnud.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid. MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
(31-12-2022, 01:17 AM)deus Kirjutas: Kollane - Analoog Video
Valge - Analoog Audio
Punane - Analoogstereo teine audio
Vool - Silma järgi ütleks 5,5/2,5mm emane pesa, kuid silm võib eksida ja võib ka 5,5/2,1mm olla.
Video kaamera poolt - BNC
Seega sul oleks vaja RCA to BNC külmakindlat kaablit, kui ma nüüd võssa ei pane?
Kaablit anti mulle ka sealt rulliga. Panin ööseks jupi külmkappi. Ei läinud päris pulgaks. Nii,et ma arvan,et see kõlbab sinna kenasti.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid. MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Nii. Ja aasta lõppemise puhul sai soetatud Soomest kaks Opel Fronterat. Sõidavad,aga üks ainult tagaveolisena,kuna esisilda minev kardaan puruks. Nii,et kui kellegil selline kardaan kusagil jõude seisab,oleks väga huvitatud. Autod aastast 99. Eks aasta alul peab mõtlema kuidas sealt kaks korraga ära tuua ainult. Asuvad Kuopio kandis.
Head aasta lõppu ja õnnelikku Uut kõigile!!
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid. MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
(31-12-2022, 17:12 PM)wagoneer Kirjutas: Nii. Ja aasta lõppemise puhul sai soetatud Soomest kaks Opel Fronterat. Sõidavad,aga üks ainult tagaveolisena,kuna esisilda minev kardaan puruks. Nii,et kui kellegil selline kardaan kusagil jõude seisab,oleks väga huvitatud. Autod aastast 99. Eks aasta alul peab mõtlema kuidas sealt kaks korraga ära tuua ainult. Asuvad Kuopio kandis.
Head aasta lõppu ja õnnelikku Uut kõigile!!
Kas sa plaanid Eestis arvele võtta ja siis annetada või mingi muu variant?
Ma küsisin Soome ARKi käest vaheapeal ja sain veidi segasevõitu vastuse. Meie praeguse Sorentoga on asi küll selge, et kuna vigu on vaja ringi sõitmise teel defekteerida ja selleks on parem kindlustuse olemasolu siis võtame arvele.
Soomest saadud kiri ise on selline:
From: asiakaspalvelu@traficom.fi
Sent: Friday, December 30, 2022 8:36 AM
To: p***
Subject: Jatko: Auto Ukraina sotaväkeen
Hei,
kiitos yhteydenotostasi.
Ajoneuvon voi todistaa poistuneen Suomen rekisteristä vain joko ulkomaisella rekisteröintitodistuksella tai Suomen Tullin poistumisvahvistetulla luovutuspäätöksellä.
Toki luovutusilmoituksen voi tehdä ajoneuvon luovutuksesta ulkomaiselle henkilölle tai yritykselle/yhteisölle rekisteröivällä katsastusasemalla paikan päällä luovutuksen saajan nimen ja henkilötunnuksen / y-tunnuksen tai osoitteen perusteella.
Tällä tavalla saisit ajoneuvon pois omista nimistä, vaikka ajoneuvo jääkin vielä Suomen rekisteriin.
Mahdolliset henkilötiedot on poistettu viestiketjusta tietosuoja-asetusten mukaisesti. Henkilökohtaisten asioiden hoitamisessa sähköpostilla kannattaa käyttää salattua yhteyttä, ilmoitathan puuttuvan tiedon salatun yhteyden kautta. Huolehdithan viestiketjun säilymisestä vastauksesi mukana. Lisätietoa suojatun viestin lähettämisestä saat täältä: https://www.traficom.fi/fi/traficom/yhte...raficomiin
Voit hoitaa asiaa myös soittamalla asiakaspalveluun puh. 029 534 5100 (pvm/mpm) arkisin klo: 8.00 - 16.15 tai voit tiedustella asiaa kirjeitse
Ystävällisin terveisin
J***
----Alkuperäinen viesti----
Lähettäjä: "P***
Lähetetty: 27.12.2022 14.02.23
Kenelle: asiakaspalvelu@traficom.fi
Kopio:
Otsikko: Auto Ukraina sotaväkeen
________________________________________
Hei,
Onko Suomen rekisteristä myös mahdollista järjestää lahjoitus UA sotaväkeen ja ottaa todistus samanlaisesti kuin Eestin rekisteristä? Auto on Kia Sorento KPZ789. Auto on Eestissä ja on menossa tästä Ukrainaan.
Eestin toisen auton samanlainen todistus on lisätty.
Olisi helpompaa ja halvempaa jos pärjäisi tekemään lahjoituksen ja poistamisen Suomen rekisteristä. Mutta jos ei ole semmoista mahdollisuutta niin täytyy kai rekisteröity Eestiin, ottaa uudet numerot ja sitten lahjoittaa ja poistaa se tässä rekisteristä saman tien.
Kiitos jo vastauksesta,
P***
Mulle tundub järjest reaalsem variant, et tuleb leida üks Soomlane tee peale kaasa, kelle nimel on üleviidavad autod. Neid ikka liigub selles suunas. Paar masinat korraga pole minuarust mingi küsimus. Pärast tuleb sealt numbrimärkidega tagasi ja võtab numbreid tagastades Soomes arvelt maha. Originaalnumbreid jääb Ukrainas asendama kleepsud mingil suva vineeril või alusel. Kui läheb sõjaväele, siis pole vahet, mis kujul see number seal ees on.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.