24-05-2023, 11:40 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-05-2023, 11:48 AM ja muutjaks oli stretch.)
(24-05-2023, 10:36 AM)indreksirk Kirjutas: Targutada on lihtne, et tee kirjalik leping ja nõua eelkalkulatsiooni.
Eks ta ole, ETTEVÕTTELT kirjaliku lepingu eeldamine on vist tõepoolest targutamine. Rääkimata tööde ettapideks lahti kirjutamisest ja vastavalt etappide kaupa arvete tasumisest. Muidugi võib-olla seda kõike ka tehti, aga töövõtjal pole lihtsalt aega siin selgitusi jagada, järjekord on ukse taga.
(24-05-2023, 10:36 AM)indreksirk Kirjutas: Üksnes inimene, kes on ise algusest lõpuni ükskõik millise auto sarnase "viimase poldini restaureerimise" projekti läbi teinud, teab seda, milline see teekond on.
See tundub millegipärast iga valdkonnaga nii olevat, et ega ikka teised päris täpselt aru ei saa, kui raske just neil on. Laiemat pilti vaadates oleks natuke naljakas väita, et autode restaureerimine on mingit moodi keerukam näiteks hoonete ehitusest või meditsiiinist. Globaalses mõttes suhteliselt tühise tähtusega niši valdkond.
Kui ettevõte pakub sõidukite restaureerimise teenust, siis see võiks nagu tähendada, et seda teenust saab kasutada igaüks, kellel vastav finantsiline võimekus olemas on. Ehk et see teenus võiks vajaduse korral sisaldada ka projektijuhtimist. Aga millegipärast korrutatakse ka siin järjekindlalt, et klient peaks ikka ise pädev olema ja uurimustööd tegema ja projekti juhtima jne, sest et, noh see on vanatehnika ja see on keeruline ja nii on lihtsalt