Tere,
Tänan kõiki arvamuste, hinnangute ja väga kasuliku ajaloolise info eest. Minu tegutsemise tagamaad kõnealuse Zündappi taastamisel on kirjas unic-moto foorumi uue liikme tutvustuses. Nendest tagamaadest tulenevalt on riiulisse jäänud mõned kroomitud originaaldetailid. Paagikate, lenks, gaasirõngas, lenksu otsad, käiguvahetuskang (karteri poolne).
(31-05-2023, 15:21 PM)Ingvar Kirjutas: Tere,
Tänan kõiki arvamuste, hinnangute ja väga kasuliku ajaloolise info eest. Minu tegutsemise tagamaad kõnealuse Zündappi taastamisel on kirjas unic-moto foorumi uue liikme tutvustuses. Nendest tagamaadest tulenevalt on riiulisse jäänud mõned kroomitud originaaldetailid. Paagikate, lenks, gaasirõngas, lenksu otsad, käiguvahetuskang (karteri poolne).
Tere, Ingvar!
Tänan tänamast! Unic-moto foorum on kahjuks eksklusiivne kinnine foorum, liituda ja lugeda saavad vaid klubi liikmed. Aga keskmine unicmotolane nagu nii lugeda ja kirjutada ei oska, nii et tühja kah! Kuigi zündapi ja tagamaade jms kohta loeks küll kõigest jõust...
Zündapp on kena ja tehtud tubli töö nagu juba arvamust avaldasin!
Mulle endale on küll see väikeste WH Zündappide teema jätkuvalt suhteliselt segane ja ilmselt paljudele teistele ka.
(31-05-2023, 17:22 PM)Andres_T Kirjutas: 09.05.2023 väljastati akt nr 1077 sõidukile TA 6, 1960, registreerimismärk A562
Huvitav, et TA-l on Urali rool. Kas oligi originaalis sedasi? Muidu olid nad ikka tavalise GAZ veoka rooliga.
Nii ja naa, sõltub nuudist. Varem pandi suuremaid roole, suurema rooli taga istudes on võimalik juhil valida kummast aknast välja vaatab, samal ajal ikka rooli taga olles?
(31-05-2023, 15:21 PM)Ingvar Kirjutas: Tere,
Tänan kõiki arvamuste, hinnangute ja väga kasuliku ajaloolise info eest. Minu tegutsemise tagamaad kõnealuse Zündappi taastamisel on kirjas unic-moto foorumi uue liikme tutvustuses. Nendest tagamaadest tulenevalt on riiulisse jäänud mõned kroomitud originaaldetailid. Paagikate, lenks, gaasirõngas, lenksu otsad, käiguvahetuskang (karteri poolne).
Tänan tänamast! Unic-moto foorum on kahjuks eksklusiivne kinnine foorum, liituda ja lugeda saavad vaid klubi liikmed.
Türi küll!
(31-05-2023, 15:21 PM)Ingvar ühes eksklusiivses kinnises foorumis Kirjutas: Tere
Et kõik ausalt ära rääkida, siis pidin ükskord pisut vindisena Virtsu sõiduks taksot kasutama. Juhiks oli vanem härrasmees.
Jutt veeres ja jõudis vanade asjadeni. Juht mainis muuhulgas et tal kuuri all vedeleb üks motika vrakk. Kodus tagasi tegin kohe kaubad.
See oli Zündapp DBK250 1939. Taastasin mootori ja paar aastat hiljem leidsin, et oleks kasulik ka ostu müügi leping teha. Otsisin juhi üles (taksoga
teda enam Pärnu peal näha ei olnud). Tal oli kaugelearenenud haigus aga hooldaja abiga saime paberi tehtud. Hüvastijätul Mehe silmis süttis säde
ja ta ütles, et tee see asi korralikult korda! Paari nädala pärast oli kurb kuulutus lehes. See kõik juhtus ca. 20 aastat tagasi.
Aga enne seda ostsin tuttavalt 3tk. BMW R35. Olin siis 16 ja rublad sai nurutud isalt. Kaks suutsin maha müüa Soome. Kahjatsen nüüd seda.
Aga ühe tegin nii hästi kui oskasin korda ja see on mul tänini sõidukorras. Zündappi projekt seisis aastaid aga viimase aasta jooksul olen
jõudnud lõpusirgele. Peale sõja algust Ukrainas loobusin tsiviilversioonist ja tegin ta Wermachti värvides.
Lisaks on garaazi hiljuti tekkinud 1930 Terrot LST 175, sõidukorras ja pea täielikult tehase komplektis. Klubi meestega aru pidades
konserveerin selle. Käiguosa ja mootori teen siiski korda.
Lisaks jõuvavad sel nädalal Eestisse abimootoriga jalgrattad Knallert/Solex, Cyklon/Ilo, Jarl/Victoria. Nende ajalugu pole veel uurinud.
Igapäevaselt sõidan hooajal BMW R nine Tga. Paar korda aastas paneb elukaaslane ka seeliku selga ja räti kaela ja põksutame R35-ga.
Unistuseks on leida Zündapp boxer mootriga projekt.
Pojad on mõlemad tehnikahuvilised ja hukka need hangitud ja hangitavad projektid ei lähe, pigem investeering.
Üritan klubi tegemistes võimalikult palju kaasa lüüa. Soovin kõigile ägedat hooaega 2023.
Ingvar
(Seda postitust muudeti viimati: 01-06-2023, 03:44 AM ja muutjaks oli Mossemees.)
(31-05-2023, 21:41 PM)Väravamehaanik Kirjutas:
(31-05-2023, 20:05 PM)Mossemees Kirjutas:
(31-05-2023, 17:22 PM)Andres_T Kirjutas: 09.05.2023 väljastati akt nr 1077 sõidukile TA 6, 1960, registreerimismärk A562
Huvitav, et TA-l on Urali rool. Kas oligi originaalis sedasi? Muidu olid nad ikka tavalise GAZ veoka rooliga.
Nii ja naa, sõltub nuudist. Varem pandi suuremaid roole, suurema rooli taga istudes on võimalik juhil valida kummast aknast välja vaatab, samal ajal ikka rooli taga olles?
1960. aastal oli Ural ikka veel väga prototüübistaadiumis. Seega päris algselt sellel bussil kindlasti Urali rooli ei saanud olla. Ilmselt siis paigaldati see hiljem mõne kap. remondi käigus.
P.S.
Vaatasin minevikumasinast järele, algselt ikkagi GAZ-i rool olnud. Päris korralik veel pealekauba, ainult ilma signaalinuputa.
(31-05-2023, 17:22 PM)Andres_T Kirjutas: 09.05.2023 väljastati akt nr 1077 sõidukile TA 6, 1960, registreerimismärk A562
Huvitav, et TA-l on Urali rool. Kas oligi originaalis sedasi? Muidu olid nad ikka tavalise GAZ veoka rooliga.
Nii ja naa, sõltub nuudist. Varem pandi suuremaid roole, suurema rooli taga istudes on võimalik juhil valida kummast aknast välja vaatab, samal ajal ikka rooli taga olles?
1960. aastal oli Ural ikka veel väga prototüübistaadiumis. Seega päris algselt sellel bussil kindlasti Urali rooli ei saanud olla. Ilmselt siis paigaldati see hiljem mõne kap. remondi käigus.
P.S.
Vaatasin minevikumasinast järele, algselt ikkagi GAZ-i rool olnud. Päris korralik veel pealekauba, ainult ilma signaalinuputa.
See on nüüd see koht, kus ajalugu kujuneb folklooriks ja ajaloolistel tegelastel pole muud teha kui mattuda kivikalmetesse ja vaikida. Enne kaane sulgumist üritan selgitada, et algselt oli seal osaliselt traadiks pudenenud KRAZ-i rool. Ma ei tahtnud käsi lõhkuda ja peksin kummihaamriga sinna pesemise platsil manööverdamiseks konksu otsas rippunud suvalise rooli. Pildi tegin märjast bussist mina ja hiljem leidsin sinna praktiliselt uue KRAZi rooli tagasi. Eestlase ausõna!
(01-06-2023, 17:22 PM)Andres_T Kirjutas: 22.05.2023 väljastati akt nr 1100 sõidukile BMW R 61, 1938, registreerimismärk M339
Halloo!
Aktis on kirjas külgkorvi kohta:
"Korviistme seljatugi erineb tolle ajastu stiilist - liiga kõrge ja lõiked erinevad (korv Dijon, mille kohta andmeid ei ole leida)".
Mulle tundub, et tegu on Terrot külgkorvi vanni, mudel DPT-ga. (see postitus on pühendatud tsikli omanikule, kes avaldas arvamust, et türilased peemveedest midagi ei tea ja kommenteerida ei saa. Aga vahel kohtab seda korvi ka NSU-de küljes! ) http://www.asphm.com/vehicules/terrot_50...decar.html
(Seda postitust muudeti viimati: 06-06-2023, 09:17 AM ja muutjaks oli ZIL 131.)
Kui siin teemas oleks müügikuulutused, siis 1104 liigitaksin avariiliseks sõidukiks. Silmatorkavad värviparandused.
Kas uste lukustuse vasted uksepostil ja tagaratta koopal ei peaks olema kinnitatud kruvidega mitte poltidega? Vasted ju "liblikaga"?
(06-06-2023, 15:26 PM)rollfix Kirjutas: Õhupuhasti kaane kinnitus see-eest aga küll M6 mutritega, mitte ,,liblikatega,,.
Esimeste tootmisaastate kopikatel mis silma ette sattunud need kõik liblikatega olnud, uuemaid ei tea. Aga kui see liblikas sealt lendu kippus oli igati loogiline et asendati mutritega. Aga las varuosakataloog avaldab täie tõe..
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)