30-06-2023, 20:31 PM
(30-06-2023, 10:01 AM)2715 Kirjutas: Mul küll teistsugune pink aga lahendasin ka õlituse omamoodi sest esiteks olid originaalosad utiil ja teiseks on aeg niipalju edasi arenenud et õli võiks püüda paremini puhastada.
Kasutasin väikseid diiselkütuse filtreid ja ühte pappelemendiga bensiinifiltrit ning pannil on magnet millele õli jookseb ja mis võtab omale päris palju asju külge sest tegelikult on spindli ots tihendita ja midagi sealt läbi satub tulema.
Tegin kaanele ka korraliku ääre ja klaasiliimi kaane külge ning pingi peale toidukile ning nüüd on kaanel viimasepeal tihend mis ei saa puruneda ja on hermeetiline.
Pappfiltrist tulev õli on juhitud kontrollaknasse et kui see peaks kinni jääma ei sünni sellest kahju vaid jätad ise seisma kui näed et õli ei tule.
Magnet siis pannil, veel kiht võrku et kuna värvi kipub seest lahti laskma ei lähe see aukude ette.
Pann sai suurem ka tehtud ja augud arvestusega, et siduritele kõigi ketaste vahele, lülituskahvlitele ja laagritele mis otsaseinas halvasti õli saavad.
Veel lisaavad hammasrattale mis originaalis sai paiskamise teel õli ja oli isegi korra kinni jooksnud võllile.
Sealt august on päris keeruline sisse saada õlitilka pöörlemise pealt...
Tänud!
Minu pingil on see vaateaken täitsa olemas, kus on võimalik vaadata kas pump õli lööb sinna üles anumasse.
Tuleb vist mul ka sinna üles mingi pannilaadne nõu tekitada.
Seal küll ruumi väga palju ei ole aga midagi ehk mõtleb välja. Magnet oli mul ka plaanis sinna panna.
Kas selle pappfiltri panid pumbast tulevale torule vahele?
Minu pingil on pumbast tulev toru vasak ülemine.
Pump lööb õli läbi kanali vaateaknasse ja sealt toru kaudu anumasse. Anumast valgub ta isevoolu teel spindli võlli laagritele. Spindli kastis on ainult hammasrattad ja muid sidureid, pidureid, vigureid ei ole. Määrimine toimub paiskõlituse teel.