Treipink kodukasutusse

(30-06-2023, 10:01 AM)2715 Kirjutas:  Mul küll teistsugune pink aga lahendasin ka õlituse omamoodi sest esiteks olid originaalosad utiil ja teiseks on aeg niipalju edasi arenenud et õli võiks püüda paremini puhastada.
Kasutasin väikseid diiselkütuse filtreid ja ühte pappelemendiga bensiinifiltrit ning pannil on magnet millele õli jookseb ja mis võtab omale päris palju asju külge sest tegelikult on spindli ots tihendita ja midagi sealt läbi satub tulema.

Tegin kaanele ka korraliku ääre ja klaasiliimi kaane külge ning pingi peale toidukile ning nüüd on kaanel viimasepeal tihend mis ei saa puruneda ja on hermeetiline.

Pappfiltrist tulev õli on juhitud kontrollaknasse et kui see peaks kinni jääma ei sünni sellest kahju vaid jätad ise seisma kui näed et õli ei tule.

Magnet siis pannil, veel kiht võrku et kuna värvi kipub seest lahti laskma ei lähe see aukude ette.

Pann sai suurem ka tehtud ja augud arvestusega, et siduritele kõigi ketaste vahele, lülituskahvlitele ja laagritele mis otsaseinas halvasti õli saavad.

Veel lisaavad hammasrattale mis originaalis sai paiskamise teel õli ja oli isegi korra kinni jooksnud võllile.
Sealt august on päris keeruline sisse saada õlitilka pöörlemise pealt...

Tänud!

Minu pingil on see vaateaken täitsa olemas, kus on võimalik vaadata kas pump õli lööb sinna üles anumasse.    
Tuleb vist mul ka sinna üles mingi pannilaadne nõu tekitada.
Seal küll ruumi väga palju ei ole aga midagi ehk mõtleb välja. Magnet oli mul ka plaanis sinna panna.    
Kas selle pappfiltri panid pumbast tulevale torule vahele?
Minu pingil on pumbast tulev toru vasak ülemine.
Pump lööb õli läbi kanali vaateaknasse ja sealt toru kaudu anumasse. Anumast valgub ta isevoolu teel spindli võlli laagritele. Spindli kastis on ainult hammasrattad ja muid sidureid, pidureid, vigureid ei ole. Määrimine toimub paiskõlituse teel.    
Vasta

Pappfiltrist jookseb ainult aknasse ja sealt õlivanni tagasi.
Pumbast tuleb läbi sõelfiltrite pannile ja spindli laagritesse-spindlivõlli hammasrataste puksidele.
Vasta

Selge siis.
Üks küsimine veel. Millist õli kasutad? I-20A, I-40A või midagi muud?
Pinkk hakkab olema ruumis, kus talvel ka ikka mõned pluss kraadid sees. (+5-+10)
Vasta

Kuna 1A62 on sidurid siis mul on ATF kasutusel.
Varem kui ta veel lekkis oli hüdroõli aga siduritele automaatkastiõli väga meeldib.
Kaasa ei vea ja väga viisakalt ühendab.
Täismehaanilisele ülekandele võiks vabalt kasutada ükskõik millist õli mis piisavalt hästi voolab et jõuda määritavate kohtadeni.
Määrimisomadustelt aga ületab tänapäeval hüdroõli kunagisi industriaalõlisid sest käivad selles paljud hüdrostaatilised ülekanded aastaid.

See viimane väide on teaduslikult tõestamata hetkel aga kel huvi siis kindlasti leiab ka vastavad andmed interneediumist.
Vasta

Ma veel täna hommikul ärkasin teadmisega, et industriaalõli=hüdroõli. Aga noh, ilmselt olen midagi maha maganud.
Tehas on ette näinud selle pingi spindlikasti õli И-20. Mis on täna rahulikult ja sirge seljaga asendatav õliga HLP-32
Mina isiklikult raha peale vihane ei ole ja ATF-i treipingis ei kasuta.

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta

(01-07-2023, 14:52 PM)M.R. Kirjutas:  ...
Mina isiklikult raha peale vihane ei ole ja ATF-i treipingis ei kasuta.

Palju säärases treipingis õlimaht on?
Vasta

Ikka osatakse küsimusi küsida Smile Mul on selline pink olemas ja venekeelne "pass" või juhend ka, aga küsimusele vastata ei oska. Kui sain pingi, panin sinna uued õlid ka sisse, aga kuhu kui palju, ei mäleta. Paarkümmend liitrit ehk kokku... Seal juhendis justkui mahte pole, aga vbl. ma liialt pealiskaudne kirjanduse lehitsemise alal. Siis sai loetud ja hiljem enam eriti vaja pole olnud. Tegelikult tuleks neid õlisid tolle sama passi järgi üsna tihti vahetada. Ju nad ise seal toonases tiblastanis ka teadsid, et see õli p.sk oli. Kel endise "kauni kodumaa" keel suus, saab selle kuskilt teada ikka ja üsna kindlalt tuleb siia varsti vastus teadjatelt ka.


Manustatud failid
.pdf Treipingi pass 1a616.pdf Suurus: 6.42 MB  Tõmbamised: 62
Vasta

Mis seal vahet on mis kogus sinna läheb?
Määrdekeskuse pakkumised 1L ühele ja teisele
HLP-32
ATF
Sellele pingile on uuest peast õlivahetus välp järgmine
1 vahetus 10päeva pärast
2 vahetus 20 päeva pärast
Järgmised vahetused iga 40 päeva järel.
Need välbad on antud 8 tunnise tööpäeva baasil.
Kodutarbes oleval pingil oleks adekvaatne vähemalt kord aastas.

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta

Mul selle õlivahetuse intervalli kohta oma isiklik teooria ja see väidab, et kuna mingit reaalset puhastamist tolmust ja metallipurust pole siis saastub asi päris kiirelt.
Kui proovida seda kõike magnetiga kokku koguda ja lasta ka mingist paberi moodi asjast läbi pole tarvis ka seda õli enne vahetada kui ta juba värvi muudab ning sinnani pole mina veel jõudnud 2,5 aastase ekspluatatsiooni jooksul.
Samas ei saa ühtegi kasutusjuhendisse kirjutada sisse subjektiivsed faktorit nagu visuaalset õli puhtuse hindamist...
Kui päris aus olla siis ega isegi ei pannud uut õli sisse vaid see oli pärit veoauto kastist kus ta 15 km tagasi vahetati aga siis purunes õlipump ja see õli lasti metallipuruga välja.
Settis ta paar nädalat ja siis valasin ettevaatlikult pealt käigukasti.
Vasta

(02-07-2023, 10:51 AM)M.R. Kirjutas:  Mis seal vahet on mis kogus sinna läheb?
...
Kodutarbes oleval pingil oleks adekvaatne vähemalt kord aastas.

Ei näe siin suurt väljaminekut võrreldes kõige muuga, mida treipinki sisaldava töökoja pidamise kulud endas sisaldavadSmile

Sellest ka küsimus, et kas tõesti kulub õli vaatide kaupa, et hinnavahe näitaks vihasuhet rahaga...

Sellega olen väga nõus, et ATF on raiskamine tavalisse hammasreduktorisse, kuivõrd friktsioonkatetele vajalikud manused on seal pigem ebasoovitavad.
Vasta

(01-07-2023, 12:15 PM)2715 Kirjutas:  Kuna 1A62 on sidurid siis mul on ATF kasutusel.
Varem kui ta veel lekkis oli hüdroõli aga siduritele automaatkastiõli väga meeldib.
Kaasa ei vea ja väga viisakalt ühendab.
Täismehaanilisele ülekandele võiks vabalt kasutada ükskõik millist õli mis piisavalt hästi voolab et jõuda määritavate kohtadeni.
Määrimisomadustelt aga ületab tänapäeval hüdroõli kunagisi industriaalõlisid sest käivad selles paljud hüdrostaatilised ülekanded aastaid.

See viimane väide on teaduslikult tõestamata hetkel aga kel huvi siis kindlasti leiab ka vastavad andmed interneediumist.

Ma küsiks siis veel, et milline nendest õlidest paremini sees püsib?
Ega seal nendel võllidel, mis läbi korpuse seina ulatuvad vist mingeid erilisi tihendeid ei paista ka olevat.
Vasta

(03-07-2023, 09:41 AM)arvok Kirjutas:  
(01-07-2023, 12:15 PM)2715 Kirjutas:  Kuna 1A62 on sidurid siis mul on ATF kasutusel.
Varem kui ta veel lekkis oli hüdroõli aga siduritele automaatkastiõli väga meeldib.
Kaasa ei vea ja väga viisakalt ühendab.
Täismehaanilisele ülekandele võiks vabalt kasutada ükskõik millist õli mis piisavalt hästi voolab et jõuda määritavate kohtadeni.
Määrimisomadustelt aga ületab tänapäeval hüdroõli kunagisi industriaalõlisid sest käivad selles paljud hüdrostaatilised ülekanded aastaid.

See viimane väide on teaduslikult tõestamata hetkel aga kel huvi siis kindlasti leiab ka vastavad andmed interneediumist.

Ma küsiks siis veel, et milline nendest õlidest paremini sees püsib?
Ega seal nendel võllidel, mis läbi korpuse seina ulatuvad vist mingeid erilisi tihendeid ei paista ka olevat.
Tänapäeval on olemas kõik tingimused et pink ei lekiks õli,sõltumata margist mis sees on.
Vasta

Kui osta asjalikum pink kodu nt 1k62, aga peamootor sellel liiga võimas kaitsmete jaoks siis oleks OK vahetada mootor väiksema nt 6kw mootori vastu, mis omab samu pöördeid?
Vasta

(03-07-2023, 23:33 PM)oliveer Kirjutas:  Kui osta asjalikum pink kodu nt 1k62, aga peamootor sellel liiga võimas kaitsmete jaoks siis oleks OK vahetada mootor väiksema nt 6kw mootori vastu, mis omab samu pöördeid?
Ma ei näe küll mingit probleemi kasutada isegi 5Kw mootoriga.
Tehti nad kunagi masstootmiseks kus tõmmati 6mm kiht toorikult maha aga kui võtta 3-4mm korraga pole kindlasti mingit probleemi.
Muu maailm ei panegi naljalt üle 5Kw mootorit manuaalsele treipingile.
Muidugi kui on peakaitse 25A nagu mul siis käivitub 7Kw mootor ilusti kui samal ajal ei kasuta muid suuri tarbijaid.
Olgu mis on, kuid siduritega treipink on suur hüpe kvaliteedis elektrilise lülitiga võrreldes.
Vasta

(04-07-2023, 00:28 AM)2715 Kirjutas:  
(03-07-2023, 23:33 PM)oliveer Kirjutas:  Kui osta asjalikum pink kodu nt 1k62, aga peamootor sellel liiga võimas kaitsmete jaoks siis oleks OK vahetada mootor väiksema nt 6kw mootori vastu, mis omab samu pöördeid?
Ma ei näe küll mingit probleemi kasutada isegi 5Kw mootoriga.
Tehti nad kunagi masstootmiseks kus tõmmati 6mm kiht toorikult maha aga kui võtta 3-4mm korraga pole kindlasti mingit probleemi.
Muu maailm ei panegi naljalt üle 5Kw mootorit manuaalsele treipingile.
Muidugi kui on peakaitse 25A nagu mul siis käivitub 7Kw mootor ilusti kui samal ajal ei kasuta muid suuri tarbijaid.
Olgu mis on, kuid siduritega treipink on suur hüpe kvaliteedis elektrilise lülitiga võrreldes.
Minu pingil oli originaalis 14kw mootor, vahepeal on eelkäiad pannud 11kw ja kuna ma ise pehmekäivitiga nipa-napa sain käima vahetasin mootori 7,5kw peale. Mootori käivitusvoolud on ka normaalsed ja mootor läheb treimisel kergellt sooijaks. Mootori poolse rihmaratta panin orig.-st neljandiku võrra väiksema ja mingi 100 p on tabeliga võrreldes vähem. Nüüd on pikiettenihe ka mõnusamalt aeglasem kuna enne oli lingid maha keerates minu jaoks suhteliselt kiire.
Harjunud väiksema pingiga , et selle suurega (163) ei ole veel sina peale saanud - mastaabid on ikka suured, aga vähemalt detaili mahutamisega pole probleemi.
Vasta

Kuidas rihmaseibi vähendamisega ettenihe vähemaks jäi?

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta

(03-07-2023, 23:33 PM)oliveer Kirjutas:  Kui osta asjalikum pink kodu nt 1k62, aga peamootor sellel liiga võimas kaitsmete jaoks siis oleks OK vahetada mootor väiksema nt 6kw mootori vastu, mis omab samu pöördeid?
Olen ka katsetanud 4,5 asemel 2,2 ja jõupuudust nagu polnud.Mul põles org mootor maha ja 2,2 oli kohe riiulist võtta ja kõik asjad sai tehtud.
Vasta

(04-07-2023, 07:24 AM)M.R. Kirjutas:  Kuidas rihmaseibi vähendamisega ettenihe vähemaks jäi?
Smile Ma ajan jah hommikust jama, aga see sihuke enda petmine läbi roosade prillide, et kui kiirused maas siis tunduvad ka ettenihked väiksemad kuigi samm jääb samaks.
 See piki ettenihe limbi jaotus on ka mm kaup, et kümnendikuid tuleb kõhutunde järgi lasta.
Vasta

(04-07-2023, 13:37 PM)heiti Kirjutas:  
(04-07-2023, 07:24 AM)M.R. Kirjutas:  Kuidas rihmaseibi vähendamisega ettenihe vähemaks jäi?
Smile Ma ajan jah hommikust jama, aga see sihuke enda petmine läbi roosade prillide, et kui kiirused maas siis tunduvad ka ettenihked väiksemad kuigi samm jääb samaks.
 See piki ettenihe limbi jaotus on ka mm kaup, et kümnendikuid tuleb kõhutunde järgi lasta.
Etteande liikumiskiirus jäi väiksemaks. Samuti detaili pöörlemiskiirus. Ehk etteande suhe on ikka sama, aga tööprotsess toimub aeglasemalt. Mis siin nii mõistmatut on? Mõlemad saavad oma toite ju ühest ja samast peamasinast, ning liiguvad sünkroonis.
Vasta

(04-07-2023, 00:28 AM)2715 Kirjutas:  
(03-07-2023, 23:33 PM)oliveer Kirjutas:  Kui osta asjalikum pink kodu nt 1k62, aga peamootor sellel liiga võimas kaitsmete jaoks siis oleks OK vahetada mootor väiksema nt 6kw mootori vastu, mis omab samu pöördeid?
Ma ei näe küll mingit probleemi kasutada isegi 5Kw mootoriga.
Tehti nad kunagi masstootmiseks kus tõmmati 6mm kiht toorikult maha aga kui võtta 3-4mm korraga pole kindlasti mingit probleemi.
Muu maailm ei panegi naljalt üle 5Kw mootorit manuaalsele treipingile.
Muidugi kui on peakaitse 25A nagu mul siis käivitub 7Kw mootor ilusti kui samal ajal ei kasuta muid suuri tarbijaid.
Olgu mis on, kuid siduritega treipink on suur hüpe kvaliteedis elektrilise lülitiga võrreldes.
Miks siduriga pink suur hüpe on?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne