13-07-2023, 21:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-07-2023, 21:31 PM ja muutjaks oli Jesper.)
See on täiesti kohutav idee, tänapäevane 125ne on suht igas mõttes "päris" tsikkel ja kui inimene tahab päriselt tsikliga sõita, siis ta võtab selle aja ning teeb load. Kui ei taha, siis istub oma kirstus edasi ja ei häiri teisi. See veel puudus, et lisaks tõuksidele ja mopeedautodele tekib linnapilti veel eraldi rendivõrride masinaklass, millega iga pooletoobine saab kaaskodanikke hirmu all hoida...
Ma näiteks istusin üldse elus esimest korda mootorratta selga esimeses sõidutunnis aastal 2014 ning põhimõtteliselt kogu kohustuslik 10 tunni pikkune sõidukursus kulus platsieksami elementide, nagu põige, pidurdus ja kaheksa, lihvimise peale. Linnas käisin ühe korra ja sedagi Keilas. Tsikkel tundub paandunud bkatile lihtsa asjana, ainult keera rulli ja hoia kinni, aga tegelikult nõuab esmaseks ellujäämiseks vajaliku tunnetuse tekkimine kõvasti aega, isegi kordades rohkem kui see kohustuslik 10h. Ja noh ega see protsess päriselt ei lõppegi kunagi ära.
Ma näiteks istusin üldse elus esimest korda mootorratta selga esimeses sõidutunnis aastal 2014 ning põhimõtteliselt kogu kohustuslik 10 tunni pikkune sõidukursus kulus platsieksami elementide, nagu põige, pidurdus ja kaheksa, lihvimise peale. Linnas käisin ühe korra ja sedagi Keilas. Tsikkel tundub paandunud bkatile lihtsa asjana, ainult keera rulli ja hoia kinni, aga tegelikult nõuab esmaseks ellujäämiseks vajaliku tunnetuse tekkimine kõvasti aega, isegi kordades rohkem kui see kohustuslik 10h. Ja noh ega see protsess päriselt ei lõppegi kunagi ära.